Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

mamma mia skrev:den her kan ingen finde på.


og lad os bare stoppe her mens vi nyder klippet :)
Lo and behold!

Også god aflevering af Guti dog. Synes nu ikke, at det er mere opfindsomt end hvad så mange andre har lavet (inkl. jeres Cronaldo), det lykkedes bare og ender i mål i dette tilfælde.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Drenge, han er real-fan. Lad ham nu ha lov at nyde når hans hold for én gangs skyld laver et flot gennemspillet angreb. Det vi andre får lov at se Xavi gøre hver eneste kamp, det får han lov at se Guti lave hvert 2. år. Så lad ham dog hype det lidt. Ja det var smukt lavet, tillykke med det mamma mia.
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nårh jo det havde jeg glemt :) Jamen Godt gået af Guti, Mamma Mia, i har en gudespiller i Guti, håber i beholder ham de næste mange år...
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Der er bestemt ikke nogen, som ligger ord i munden på dig Mamma Mia, og du skal naturligvis ikke personlig hæfte for din klubs idioti. Dog brugte du selv Messi som eksempel i dit forrige indlæg, hvilket er omsonst.
Der er heller ikke tale om, at vi ændrer topic. Du vælger at fokusere på noget med hårdhed af slag, og en latterliggørelse af folks argumenter i forhold til situationen. Men hvis du læser folks indlæg, så har de fleste den samme holdning, som du ligger for dagen i sidste indlæg.
At Ronaldo rammer rent, har naturligvis inflydelse på straffen. Hvis en spiller komer med knopperne først uden at ramme, så får han vel et gult kort. Hvorimod, hvis han rammer og flæsker en, så er det direkte rødt. Det er praksis, både i fjerneren på højt plan, og når jeg har tosset rundt og spiller crappy seriebold. Det er same same, bare Ronaldo bruger armen.
Giver direkte rødt ikke 2 dages karantæne?

Gutis aktion den anden dag og Zidane afleveringen er to gode eksempler på hvad Guti kunne have været. Hvis han ikke valgte at spilde hans kæmpe talent på at være Posh Footballer. Manden er jo helt brændt af, dertil ligner han jo efterhånden en en syg hybrid af the Becks. Synd for fodbolden og Real...

mamma mia

Re: Real Madrid

Indlæg af mamma mia »

Det eneste jeg bruger Messi til i mit indlæg var at forklare at man ikke kan argumentere med "han slog hårdt".. meningen i at bruge Messi var ikke at bortforklare det røde kort.

Jah, der var nogle fornuftige indlæg indimellem, men nu var der også nogle som skrev sådan noget med at han slog hårdt og bla bla bla, og det var mest dem mit indlæg var rettet mod.

at han rammer rent har vel intet med hårdhed at gøre?
det jeg prøver på at sige er, hvis vi nu har en anden spiller X, som komme ud for en lignende situation, som Ronaldos, men slår "hårdere" eller det ser ud som om at X slår hårdere, af den grund skal X vel ikke have en længere karantæne end Ronaldo..?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jeg har ikke rigtig set Espanyol denne sæson. Nogen chance for at de kan volde Real lidt problemer, monstro?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Nej, desværre. De stinker, virkelig stinker.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Det var det.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Æv. De er også allerede bagud.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Nå, nu slukker jeg. Forfærdeligt at sidde og kigge på de to værste hold i la liga spille imod hinanden.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Ja, det er depri-tv. Jeg har også droppet det.

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Zhrilmo »

puta eks holland tsk, jeg syntes altid bundholdene giver den en ekstra skalde mod barca iforhold til puta eks holland
BARCA!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

For satan et godt mål Higuain lavede igår.. Han er altså en fremragende spiller.
#jesuisSheep

eldurum

Re: Real Madrid

Indlæg af eldurum »

zqa skrev:For satan et godt mål Higuain lavede igår.. Han er altså en fremragende spiller.
Skulle netop til at skrive det samme :wink: ..
man må sige at han har udviklet sig virkelig langt mere end Gago. Ham og cronaldo er deres vigtigste offensive spillere.

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Skal vi ikke låne 2,5 milliarder i banken og købe Ribery, Fabregas, Pato, Cissokho ligesom Franco CF og ryge ud af Copa Del Rey med 5-1 i alt til et 4 divisionshold og ligge nr. 2 i ligaen på trods af højeste pointtal nogensinde og brokke os over dommeren på trods af, at Franco CF har snydt sig til over halvdelen af deres mesterskaber og CL gennem snyd? Alligevel har vi flere trofæer i alt og er en større sportsinstitution.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 25 gæster