Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Rivaldo10

Re: Real Madrid

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg kan ikke vente til at se, hvorledes vores Dream Team 2(3) klarer det mod Franco Madrid og deres belånte stjernekøb. Og må indrømme, at jeg ser en smule frem til, at se, hvorledes Pellegrinis projekt udvikler sig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Robben var den mand i deres trup jeg havde mest respekt og frygt for. Dejligt han er væk. Er sikke rpå de får tæsk igen i år! :twisted:
Forumlegende

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Daluigi skrev:Er sikke rpå de får tæsk igen i år! :twisted:
De kunne jo passende starte med at sætte point til i aftenens kamp.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

JonasV skrev:
Daluigi skrev:Er sikke rpå de får tæsk igen i år! :twisted:
De kunne jo passende starte med at sætte point til i aftenens kamp.
Jeps. Mon ikke de også gør det, da de skal møde deres angstgegner, Deportivo La Coruña? En ting er sikkert: Jeg glæder mig til at se, om deres Football Manager Dream Team spiller godt eller skidt.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Så startede Madrid ud med en 3-2 sejr på Depor. Langt fra imponerende vil jeg mene. Cristiano Ronaldo spillede sølle.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Toure skrev:Så startede Madrid ud med en 3-2 sejr på Depor. Langt fra imponerende vil jeg mene. Cristiano Ronaldo spillede sølle.
De spillede ikke udelukkende overbevisende, men deres angrebsspil havde - desværre - momenter!

barca76

Re: Real Madrid

Indlæg af barca76 »

De fik en fortjent sejr, deres offensiv er altså pænt imponerende, derimod er jeg overhovedet ikke imponeret af deres forsvar. I øvrigt, sjovt at se Casillas med skæg :shock:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Desværre - skræmmende offensiv.... Heldigvis - elendigt forsvar!

Altså er det som vi havde forudset, Real kommer til at slå de fleste svage og mellemstærke hold, men de store hold skal nok bombe dem i sænk.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Mja, lad os nu vente og se.. Depor gjorde det ikke specielt godt heller, hverken offensivt eller defensivt.
#jesuisSheep

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Mja, lad os nu vente og se.. Depor gjorde det ikke specielt godt heller, hverken offensivt eller defensivt.
Og alligevel scorer de to mål mod Madrid...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Toure skrev:
zqa skrev:Mja, lad os nu vente og se.. Depor gjorde det ikke specielt godt heller, hverken offensivt eller defensivt.
Og alligevel scorer de to mål mod Madrid...
.. hvilket bare sætter en stor fed streg under at deres defensiv ikke er særligt imponerende! ;)
Jeg er sådan set enig med zqa; der var flere situationer hvor Depor kunne have scoret, men misbrugte chancen. Med lidt mere skarphed kunne de sagtens have scoret i hvert fald et mål mere.

anolacrabcf

Re: Real Madrid

Indlæg af anolacrabcf »

Har lige siddet og set noget af kampen mellem Villareal og Real, men blev simpelthen nød til at skrue væk. Er det bare mig der har de røde og blå briller på eller får Real ikke altid dommer hjælp når de har brug for det. Nogen vil måske påstå at Barca også får hjælp men jeg vil tværtimod påstå det modsatte hvis man kigger på de første 4 kampe. Det er mærkeligt at se hvordan der næsten ingen ting skal til for at Real får et frispark hvorimod at en Ramos eller Diarra kan save en spiller midt over og det eneste dommeren gør er at signalere at der var bold imellem. Tror jeg vil holde mig fra at se Reals kampe medmindre det selvfølgelig er mod Barca, jeg bliver simpelthen i for dårligt humør af det.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

@anolacrabcf
Jeg har altid forsøgt at tage mine Barça-briller af når jeg så Real Madrid - med blandede resultater - men jeg må, med eller uden briller, erklærer mig enig.

Men udover det kan vi jo bare konstatere at Madrid er i gang igen på sædvanligvis: Piv ringe spil, men sejren kommer i hus. Vanvittigt frustrerende at se på! :P

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Dommeren Mejuto Gonzales, hvad sker der lige for ham i Villareal-F.Madrid kampen.

Han overså let og elegant 2 straffespark på Camp Nou i Atletico kampen og et par gule kort, blandt andet burde Pablo have været vist ud med 2 gule især når man ser Mejuto dømme kampen Villareal og Madrid :!: En kamp hvor Villareal får udvist en spiller med 2 gule kort i første halvdel (!!) og begge gule var hårdt dømt synes jeg. At de så får straffe i en periode hvor Madrid kan begynde at vise nerver pga den spinkle føring gør bare en Barca fan som mig endnu mere frustreret. Oven i det hele var det ikke engang fordi Mejuto dømte på Bernabeu og som følge deraf følte sig presset til at dømme til Madrids fordel!

Jeg ved ikke om Mejuto kun dømmer godt i hver anden sæson eller om han bare har en svaghed for Madrid. Han er nok den dommer der har pisset mig mest af i La Liga gennem tiderne.

Ok, jeg er selvfølgelig farvet i min betragtning, men det er da bare slående at Madrid allerede er belønnet med 2 straffespark i fire kampe og Barca har endnu ikke fået nogen, selv med et spilovertag som Madrid kun kan drømme om. Måske er det Madrids nye kontrastil der gør det men det er nu lidt mærkeligt.

Nok om det, Barce skal bare fortsætte uden at skele til hvad Madrid gør så er det fint. I sidste sæson fulgte Sevilla, Valencia og Madrid godt med Barca indtil vi slagtede dem i november og december, så vi skal bare holde humøret oppe da det i år kun ser ud til at Madrid kan holde på.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Vi må ikke give skylden til dommerne,de laver fejl efter fejl og det har vi set så mange gange
så det er normalt. Vi skal bare tænke på os selv og tage en kamp ad gangen og ikke laver nogen fejl før vi
møder dem.
Husk at Real nu består kun af Ronaldo og Kaka og forhåbentlig bliver de 2 skadet snart så vi kan opleve den
gode gamle Puta Madrid :lol:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster