For mig, handler det om, man har så mange af de største klubber samlet i La liga. Kun på den måde kan ligaen genvinde sin interesse ude rundt omkringPuyolErGud skrev: ↑tirs maj 19, 2026 3:23 pmZaragoza ville være perfekte at få op, men det har desværre ret lange udsigter. Især fordi de nærmest er rykket ud nu og skal i 3. bedste række efter sommeren.EasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 19, 2026 2:30 pmRacing er ok at få tilbage, men havde langt hellere set Zaragoza eller Gijon f.eks. Men ellers ja, Malaga og og i særdeleshed Depor, som jo har et ret stort internationalt følgePaulinho15 skrev: ↑tirs maj 19, 2026 1:51 pmJeg forstod ikke helt hvad du mente til at starte med, men efter at have genlæst dit indlæg tænker jeg du mener Deportivo, Malaga, Racing osv.???EasyBuddhist skrev: ↑tirs maj 19, 2026 1:15 pmDerfor er det vigtigt, de store klubber kommer tilbage til, eller bliver i la liga. 15 klubber skal der til for at matche Barca's kommercielle omsætning...@ferrancorreas
reports in Sport that Barça will earn more than 200M€ from BLM
The revenue forecast was that, going from the 170M€ of the 24-25 season to 200M€ this 25-26, and it would once again set a record for the club.
This fulfills that part of the budget and, if more is obtained, it would be a benefit that can offset areas where targets haven't been met or close the fiscal year on June 30 with more profits than planned. Good news for the summer Fair Play.
In 4 years, the amount has doubled: 102M€ (22/23)
Castellon ville jo ikke være så langt væk, men ikke nogen decideret pengemagnet.
Girona: 10.000 tilskuere og ingen historie
Levante: 10.000 tilskuere og ingen historie
Derefter kommer der en lang række af klubber, som heller ikke trækker ret meget. Alaves, Osasuna, Rayo, Getafe osv.
Det skader i den grad ligaens indtjenings kraft i forhold til, det var nogen af de nævnte klubber