Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
tors jun 01, 2023 5:13 pm
Benzema måske mod et karriere stop i RM...

Noget af en bombe, da de på ingen måde har en erstatning... Hans vigtighed har været understreget gennem sæsonen.

Understreger vel også bare, at det er nu Barcelona skal finde en arvtager til Lewan..
Ja, det har du nok ret i faktisk. Roque bør være en prioritet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tors jun 01, 2023 5:25 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 01, 2023 5:13 pm
Benzema måske mod et karriere stop i RM...

Noget af en bombe, da de på ingen måde har en erstatning... Hans vigtighed har været understreget gennem sæsonen.

Understreger vel også bare, at det er nu Barcelona skal finde en arvtager til Lewan..
Ja, det har du nok ret i faktisk. Roque bør være en prioritet.
Små 3 milliarder over 2 år. Saudi Arabien. Det er så klamt som de agerer.
Men Messi er vel næst. Så Bussi. Lewan om et år….

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
tors jun 01, 2023 5:50 pm
Isageren skrev:
tors jun 01, 2023 5:25 pm
Madameskrald skrev:
tors jun 01, 2023 5:13 pm
Benzema måske mod et karriere stop i RM...

Noget af en bombe, da de på ingen måde har en erstatning... Hans vigtighed har været understreget gennem sæsonen.

Understreger vel også bare, at det er nu Barcelona skal finde en arvtager til Lewan..
Ja, det har du nok ret i faktisk. Roque bør være en prioritet.
Små 3 milliarder over 2 år. Saudi Arabien. Det er så klamt som de agerer.
Men Messi er vel næst. Så Bussi. Lewan om et år….
Kunne de ikke investere de penge i Afrika gennem infrastruktur? Hvorfor skal de bruges på fodboldspillere?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er lidt ambivalent - jeg er mod alt, hvad de lande står for, men på den anden side er det måske bedre, at de overbetaler nogle fodboldspillere i en kort periode, end de penge skaber indflydelse på anden vis. Eks. ved at købe sig ind i dansk/vestlig industri…

I øvrigt rygtes Kane til RM… Bellingham og Kane = ca. 2 milliarder?

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Madameskrald skrev:
tors jun 01, 2023 6:07 pm
Jeg er lidt ambivalent - jeg er mod alt, hvad de lande står for, men på den anden side er det måske bedre, at de overbetaler nogle fodboldspillere i en kort periode, end de penge skaber indflydelse på anden vis. Eks. ved at købe sig ind i dansk/vestlig industri…

I øvrigt rygtes Kane til RM… Bellingham og Kane = ca. 2 milliarder?
Men det er jo det de gør. De bedste spillere, store stævner, golfspillere, fodboldklubber mm.

Med små sødende promiller ad gangen, lammer de vores fornuft og handlekraft!

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Det er korrekt, men min pointe var, at det isoleret set fra mit perspektiv er bedre, at de overbetaler spillere i deres egen liga, end køber sig ind i vesten…

Eksponeringen er jo klart større over tid, hvis de bruger pengene på varige investeringer i eksempelvis vesten…

Om 2 år går Messi på pension, og om 4 år er han erstattet er et nyt fodbold ikon.., og alle har glemt klubben AlZagarab-staveplade igen.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 626
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PeterPedal »

Madameskrald skrev:
tors jun 01, 2023 6:07 pm
Jeg er lidt ambivalent - jeg er mod alt, hvad de lande står for, men på den anden side er det måske bedre, at de overbetaler nogle fodboldspillere i en kort periode, end de penge skaber indflydelse på anden vis. Eks. ved at købe sig ind i dansk/vestlig industri…

I øvrigt rygtes Kane til RM… Bellingham og Kane = ca. 2 milliarder?
Jeg tror desværre ikke, det er den måde det fungerer på ... det er ikke sådan, at de tager de penge til Leo fra en anden konto, de tager dem bare op af lommen (sandet). De har rigeligt med petrodollars til både og.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7197
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

👮🏻‍♂️Former commissioner Maneul Villarejo, who was spying on Rosell and Barça, uncovered a referee scandal in 2012. He sent notes to the police and interior ministry. The investigation was shelved because it also involved Real Madrid.

👮🏻‍♂️ Villarejo informed the government that there was an arbitration scandal involving Real Madrid. Villarejo says no one was interested in pursuing the investigation.

[Cronica Libre]

Filten
Indlæg: 1902
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 197 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Filten »

Benzema stopper i real og spiller dermed sin sidste kamp i aften!
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Filten skrev:
søn jun 04, 2023 12:07 pm
Benzema stopper i real og spiller dermed sin sidste kamp i aften!
Han tager vel Leo og Bussi i hånden..

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

En kende overraskende alt taget i betragtning, men det betyder så også at Real skal ud og spendere stort. Nok 2 angribere af høj kvalitet.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

De skulle eftersignede være tæt på en aftale om at hente Joselu fra Espanyol til en backup rolle. Men ja, der må uundgåelig komme en stor investering. Kane eller Mbappé tænker jeg og mon ikke Mbappé vil tænke, det er tiden til at skifte nu, hvis de går efter ham?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2645
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
søn jun 04, 2023 12:26 pm
De skulle eftersignede være tæt på en aftale om at hente Joselu fra Espanyol til en backup rolle. Men ja, der må uundgåelig komme en stor investering. Kane eller Mbappé tænker jeg og mon ikke Mbappé vil tænke, det er tiden til at skifte nu, hvis de går efter ham?
Jeg har forstået det som om, at det først vil være til næste år. Kane tror jeg bliver i England. Havertz skifter 100% til Real Madrid til sommer
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9220
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Havertz!? DET vil ikke gøre mig noget!

Madameskrald
Indlæg: 1250
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madameskrald »

Mariano og Asensio tilsyneladende også på vej væk, så de skal både hente startere og bredde..

Kane/Mbappe og Bellingham + det løse... og hele verden ved, at de er presset til indkøb - ikke det fedeste forhandlingssituation.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster