Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Det er sateme en wanker attitude. Har sjældent set noget så ynkeligt. Man burde selvfølgelig havde lugtet det, da de snakkede om MINIMUM 10 dage, at for en Real spiller så er straffen lig med minimumstraffen.
Manden har jo bare fået rabat på alle konti, bare for at starte et sted, så giver et rødt kort sguda minimum to dage, men han skal slippe med et? Typisk...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg syntes egentlig det er en fair nok straf - ti spilledage er trods alt lang tid. Tror man er lidt oppe og køre lige nu, men det var trods alt ingen der kom til "skade". Det var Casquero selv der sparkede straffesparket. Men jeg tror tilgengæld Pepes renommé er ødelagt - jeg tror reals fans må have svært ved at acceptere, at han på så dum måde sætter hele deres sæson over styr.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Arh, altså han får jo ifølge kenneths udregning rabat på alle hans forseelser, bare fordi han er syg nok til at begå dem i en kontinuitet, det er da principielt forkert. At man slipper med lavere straf jo værre man agerer.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Guardiola skrev:men det var trods alt ingen der kom til "skade".
Ligesom når man skyder en, og han ikke dør.. Så hva'faen.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

zqa skrev:
Guardiola skrev:men det var trods alt ingen der kom til "skade".
Ligesom når man skyder en, og han ikke dør.. Så hva'faen.
Syntes du der er lighedtegn med det Pepe laver og at skyde én?

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Det zqa mener, er vel at det absolut ikke er Pepes skyld at der var ingen der kom til skade.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg er godt klar over hvad Zqa mener. Men jeg mener ikke det er ligegyldigt. jeg syntes godt udfald kan være indicie for handling. 10 kampe er næsten 1/3 sæson. Det syntes jeg er relativt meget. Jeg tror ikke det spanske fodboldforbund er så inkompetente som I gerne vil gøre dem til.

At jeg så syntes Pepe ved siden af burde anmeldes for vold, er noget helt andet. Det bør køre selvstændigt efter mulig strafferetlig sanktion.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Vil stadig påpege, at han slipper med absolut minimumsstraf. At der ikke er nogen af de to, han overfaldt der var mee medtaget er selvfølglig godt for dem, men bestemt ikke Pepes hensigt. Jeg kan ikke se det skal være en formildene omstændighed, tvætimod bør det være skærpende, at han laver en hel serie af 5 grove forselser, hvoraf to er direkte overfald. Hvis andre småspykopater laver noget dumt i fremtiden, skal de så huske at 2. og 3. forseelse er der rabat på, så de kan lige så godt afreagere på vej ud af banen?

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Jeg kan sagtens følge jeres argumenter - og jeg skal ikke forsøge at overbevise jer om min holdning. Jeg ved ikke om der er blevet givet rabat.

Men jeg vil stadig holde fast i, at det er svært at forestille sig meget hårdere straft, når der trods alt ikke var nogen der "kom til skade". Jeg har læst at nogle aviser vurderede, at karantænen formentlig ville blive mellem 6 og 10 dage, baseret på artikel 137 i den spanske fodboldlov samt tidligere praksis. Jeg vil også vedholde, at jeg tror det spanske fodboldforbund ved hvad de laver.

Er straffen tilpas hård? Det er jo i sidste ende et spørgsmål om temperament. Men der foreligger nogle regler i fodboldloven der skal overholdes. Og der foreligger tidligere praksis. Med al respekt, så tror jeg det spanske fodboldforbund er mere kompetente end os, til at fastsætte korrekt sanktion.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 34926.html

Nu vil de kraftederme appelleret karantænen. Jeg håber satme at det får den modsatte effekt og komitéen i stedet forlænger karatænen til 15 dage. Hvor er de da bare en af de mest latterlige og korrupte klubber i hele verden. Hvor har jeg dog bare mistet al den lille portion respekt jeg havde for dem på bare en uge. Hvor er det latterligt ... :evil:

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Blaugrana92 skrev:http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 34926.html

Nu vil de kraftederme appelleret karantænen. Jeg håber satme at det får den modsatte effekt og komitéen i stedet forlænger karatænen til 15 dage. Hvor er de da bare en af de mest latterlige og korrupte klubber i hele verden. Hvor har jeg dog bare mistet al den lille portion respekt jeg havde for dem på bare en uge. Hvor er det latterligt ... :evil:
Hahaha :lol: , det viser bare hvor latterlige de er. Er de ude på en længere dom? Det må de være, fordi komiteém minimum giver 10 spilledages karantæne - så ja, jeg tror også han i stedet for 15 spilledage.

Morsomt.

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: Real Madrid

Indlæg af Hævneren »

Metzelder er alligevel en rimelig god forsvarer, er bange for han løfter sig og udfylder Pepe's sko.

XaviHernandez

Re: Real Madrid

Indlæg af XaviHernandez »

Hævneren skrev:Metzelder er alligevel en rimelig god forsvarer, er bange for han løfter sig og udfylder Pepe's sko.
Af det jeg har set fra ham, er han ikke specielt hurtig, så mon ikke Messi eller Eto'o kan trække et rødt? :P

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

YESSSSSSSSSSS!!!! Renato golazo!

1-0 til Sevilla :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

1 - 0 Sevilla - satme bare iorden , sevilla spiller godt
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster