Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Brombi skrev:Ifølge SPORT har pepe karantæne i 6-8 kampe, dvs han ikke er med mod barca.
Det er helt fair efter min mening. Sådan opførsel er helt ude af hampen, og hører hjemme i wrestling osv. Utroligt kikset af ham, og endnu en grund til at hade ham...

Remmen

Re: Real Madrid

Indlæg af Remmen »

Hvor meget karantæne fik David Navarro da han brækkede næsen på Inters Nicolas Burdisso i CL? Det er vel noget nær den samme straf..

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

Remmen skrev:Hvor meget karantæne fik David Navarro da han brækkede næsen på Inters Nicolas Burdisso i CL? Det er vel noget nær den samme straf..
Fik han et halvt år, eller er jeg helt forkert på den?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Zinker skrev:
Remmen skrev:Hvor meget karantæne fik David Navarro da han brækkede næsen på Inters Nicolas Burdisso i CL? Det er vel noget nær den samme straf..
Fik han et halvt år, eller er jeg helt forkert på den?
nej ikke helt. 7 måneder. 1. han brækkede næsen på ham. 2. han er med til at starte masseslagsmål. 3. han blander sig , han var rigtigt skiftet ud :)

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 921
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Wennerberg »

http://www.youtube.com/watch?v=LCr9_c4rRbU

Jeg havde da lige missed et par svinestreger
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Kenneth »

Sindsygt... manden er jo psykotisk.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

6-8 kampe? Han skal da ikke spille i 2009-2010. Det er helt forrykt det han laver. Det var ikke kun 2 sek det sagde klik for ham.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Elbarca skrev:Det var ikke kun 2 sek det sagde klik for ham.
Det er næsten det mest skræmmende. Det var ikke bare et splitsekunds hjerneblødning. Det bør virkelig blive straffet!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

White scum!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Hans overfald var lidt Juanito-agtigt. Hvor lang var hans karantæne? Var det fem år uden europæisk fodbold (det skal dog bemærkes, at det var Juanitos tredje eller fjerde af sådanne overfald)? Hvis Pepe får under 10 spilledageskarantæne er det tåbeligt.

Jeg ved desværre ikke hvordan det spanske fodboldforbund dømmer. Det engelske fodboldforbund gav 9 måneder til Cantona for at sparke en fan - men 6 spilledageskarantæne til Joey Barton for at smadre Ousmane Dabos fjæs. Mon ikke det spanske fodboldforbund er lige så usammenhængende.

Toure

Re: Real Madrid

Indlæg af Toure »

HAHAHAHA DAGENS NYHED :lol: :lol:

Real-stjerne brugte Spaniens værste gloser

Pepe fik tirsdag rødt kort for at sparke og slå. Derefter kaldte han dommertrioen 'hijo de puta'. Nu overvejer han karrieren.

»Jeg har ikke lyst til at vende tilbage og spille fodbold«, siger Pepe i torsdagens udgave af den spanske avis Marca.

Real Madrids portugisiske forsvarsspiller Pepe gik efter i tirsdagens kamp at have lavet straffespark på Getafes Francisco Casquero amok og sparkede to gange på den liggende modspiller.

Skandale
Dommer Carlos Delgado Ferreira præsenterede Pepe for det røde kort, men Pepe nåede lige at slå Juan Albín i ansigtet, inden han kaldte dommertrioen for nogle ludersønner - 'Hijo de puta' - som er det spanske sprogs mest nedværdigende.

»Det her er de værste dage i mit liv. Jeg har flere gange set tv-billederne, men jeg må indrømme, at jeg ikke kan kende mig selv. Jeg gik amok«, forklarer Pepe.

Inden Pepe definitivt stopper karrieren, vil han dog lige se tiden an, og i første omgang afvente den karantænedom, som det spanske fodboldforbund vil fastsætte fredag.

Getafe kræver lang straf
Getafes præsident, Miguel Angel Torres, har krævet minimum 10 spilledages karantæne til Pepe, men det forventes, at Real Madrid-spilleren vil blive tildelt seks spilledages karantæne, hvilket svarer til de resterende kampe i indeværende sæson. Når dommen foreligger, vil Pepe tage endelig stilling til fremtiden.

»Hvis jeg kan se, at jeg ikke kan vende tilbage til fodbolden, vil jeg finde på noget andet at lave«, fortæller Pepe

siger politiken.dk i dag :D

:lol:

JBN
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs aug 08, 2006 11:30 am
Geografisk sted: Barcelona
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JBN »

Håber sgu han stopper, for den mand er jo gal!

Andet andet lige vil det være dybt latterligt hvis han får sølle 6 dages karantæne, det er jo ikke bare en enkelt gang han går over grænsen. Hvis det ender med, at han får 6 dage, håber jeg virkelig at resten af fodbold-verden vil komme med en kommentar for det vil være en skandale.

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Tror måske det er en smule overdramatiseret. Jeg håber også han får mere end seks dages karantæne, og 10 dage er måske ikke engang nok.

»Jeg har ikke lyst til at vende tilbage og spille fodbold«, siger Pepe i torsdagens udgave af den spanske avis Marca. Det havde jeg heller ikke, når hele verdenen kunne se at jeg var gået grasat på en anden spiller, men al tolke det til at han stopper karrieren, tror jeg er nonsens. Han skal da nok komme tilbage igen.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Fy for satan hvor er det ulækkert at kun får 6-8 dages karantæne! Det er jo vold! Hvis det ikke var i en fodboldkamp havde Albín da helt sikkert anmeldt ham, for det er sgu noget af et punch han for sat ind dér! Hvor er det spanske fodboldforbund da bare korrupt! Havde jeg været præsident i Barcelona og Márquez havde lavet noget lignende havde jeg i hvert fald også givet ham en intern straf, og måske suspenderet ham i en måneds tid, så han kan tænke over hvad fanden der gik af ham! Dog synes jeg ikke han skal trække sig tilbage. Så må han gå til noget temperaments-beherskelse eller sådan noget, for hånden på hjertet er han jo en glimrende fodboldspiller.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Hvem siger han kun får det?
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster