Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke rigtigt tjek på liverpool og hvordan de ser holdet. Men efter at have haft det rigtig sjovt med arsenal tv på youtube så kan jeg fortælle dig at de ikke er tilfredse og forventer sig rigtig meget af holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Hm, jeg omformulerer det; det er mere stemningen og hele atmosfæren omkring de to klubber, der gør at man har stillet sig tilfredse og lever lidt i fortiden. Og det er både ledelsen og fansene, der har gjort det, imo, noget jeg ikke håber, sker i Barca, for så er man i alvorlige problemer.

Middelmådige køb og forkerte beslutninger, har ført dem herhen, noget Barca skal undgå i tiden efter Messi og Ini.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Altid dejligt at se Real tabe. Lad os håbe at Sevilla også kan drille dem i weekenden så vi kan få lidt håb tilbage!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha den fik jeg da lige jinxet! Hvordan fanden kan de blive ved med at score i overtiden? Det er ufatteligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Real Madrid har noget der hedder vindermentalitet. Den har Zidane banket godt og grundigt ind i dem, til forskel fra hvad Lucho har gjort for os. Det er forskellen på os og dem, og det er derfor de nu har rekorden.

Edit: ... og det bliver i øvrigt også derfor, at de slår os ud i næste runde og vinder ligaen.
Senest rettet af Blaugrana92 fre jan 13, 2017 12:09 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af A$AP »

Loool, og så mod et reservehold. Får Sampaoli ikke banket noget fodboldhjerne ind i sine spillere til ligakampen og får dem til at tage sig sammen. Så kan han blive i Sevilla.

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Det er som deres ubesejrede stime er beskyttet med alverdens ting, for at den ikke skal brydes. De må da også snart have slået en eller anden rekord, for flest scorede mål i overtiden på én sæson? Hvilket selvfølgelig også er imponerende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Real Madrid har noget der hedder vindermentalitet. Den har Zidane banket godt og grundigt ind i dem, til forskel fra hvad Lucho har gjort for os. Det er forskellen på os og dem, og det er derfor de nu har rekorden.
Hmm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Real Madrid har noget der hedder vindermentalitet. Den har Zidane banket godt og grundigt ind i dem, til forskel fra hvad Lucho har gjort for os. Det er forskellen på os og dem, og det er derfor de nu har rekorden.
Hmm.
Hmm hvad? Ser du nogensinde vores spillere med samme vilje og vildskab som Reals?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

OliverDK skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Real Madrid har noget der hedder vindermentalitet. Den har Zidane banket godt og grundigt ind i dem, til forskel fra hvad Lucho har gjort for os. Det er forskellen på os og dem, og det er derfor de nu har rekorden.
Hmm.
Hmm hvad? Ser du nogensinde vores spillere med samme vilje og vildskab som Reals?
Det kommer da i høj grad an på om vi snakker i denne sæson eller i hele Luchos periode som træner for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Real Madrid har jo bare de marginaler vi ikke har?

2 ud af deres 3 mål i dag bliver rettet af og de får det straffespark som vi sikkert ikke havde fået med vores held i øjeblikket...
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Man bliver kamp efter kamp mere og mere uforståelig over for, hvad i alverden det er, der er sket med Real, og hvad Zidane er. Jeg kan ikke helt finde ud af ham.

Hvad er han?

En Alex Ferguson? (Den bedste motivator, fodboldverdenen nogensinde har set, men ikke den store taktiker?
En Pep Guardiola? (Verdensklasse taktiker, men måske lige mangler det sidste motivation, som kan få ham op på Alex Ferugsons niveau?
Eller er han en Brendan Rodgers. En svindler?

Jeg kan ikke blive klog på ham. De kampe, jeg har set med Real, så sidder jeg ikke med fornemmelsen af, at jeg ved, hvad Real vil. Det er ikke den her helt klare gameplan, hvor man ved, hvad Real formål er, men de formår stadigvæk at vinde kampe, og at vinde over Sevilla uden størstedelen af de startende spiller var virkelig uforståeligt for mig, at de kunne det, når Real ellers notorisk er håbløse defensivt.

Og alt i dette. Det piner mig at se Asensio i Real. Han har godt nok potentiale, men lad os håbe, at han bliver en ny Isco. Verdensklasse potentiale, men får ikke lov til at vise sig helt frem i.

Asensio og Isco er ellers to spillere, jeg ser som Barca-spillere. Fantastisk teknikere med god fodbold IQ.

Han voksede sågar op som Barca-fan (ligesom Isco) og blev fandme nølet, fordi man ikke ville betale prisen, men ville hellere købe Douglas. Fantastisk valg, bestyrelse. Flot.
Barcelona's loss is Real Madrid's gain. Marco Asensio grew up as a fan of the Catalan club, but ended up joining Los Blancos instead and marked his competitive debut with a stunning strike in the UEFA Super Cup against Sevilla on Tuesday night. So who is the club's new midfield maestro?

Asensio was born in 1996 to a Spanish father and a Dutch mother on the island of Mallorca. A talented youth player, he was scouted by both of Spain's big two teams but signed for local club Mallorca instead. Years later, however, Barca and Madrid would come calling again.

The midfielder made his debut for Mallorca B as a junior in Spain's Tercera Division, but was quickly promoted to the senior side and appeared for the first time in Spain's second tier in October 2013.

He went on to win a starting spot under Valeri Karpin towards the end of the 2013-14 season and was wanted by both of Spain's big two teams.

Barca moved quickly to reach an agreement with the player and it looked like the midfielder would end up at Camp Nou for a fee of around €4 million. However, the two clubs could not agree on how the money would be paid. Barca wanted the deal to be broken down into variables; Mallorca sought to receive the money up front.

So the negotiations were frozen and Madrid took advantage, sealing the player's signature for a fee of €3.9m. Barca, in the meantime, were happy to spend €5.5m on Douglas - one of the worst signings in their entire history.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Journalisten »

B-Freak skrev:Real Madrid har jo bare de marginaler vi ikke har?

2 ud af deres 3 mål i dag bliver rettet af og de får det straffespark som vi sikkert ikke havde fået med vores held i øjeblikket...
Det er vist ikke helt reelt at kalde det en afretning, når det er et skud på vej i mål, som målmanden kun halvklarer. Så er der godt nok mange afrettede mål i fodbolden :-) Jeg tænker det i hvert fald kun, når det er forsvarsspillere, der afretter - ligesom på Benzemas mål.

Straffesparket - yes. I har sgu ikke haft marginalerne på jeres side på den front! Det straffespark i går var dog også enormt dumt. Det er de færreste dommere, der overser et straffe, når en mand sætter begge hænder i ryggen og skubber en spiller på fuld hammer :D Det ikke sagt, at I naturligvis er blevet snydt et par gange!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af MessiPogba »

Rygter om, at Real vil gå efter de Gea igen til sommer. Må ikke ske. Real har i mange år ikke haft særlig god defensiv, men med de Gea vil de blive godt nok svære at komme udenom i defensiven. Han har i tre år vist i United, hvordan han kan stå for presset, blive bombarderet, men også bare stå helt stille i 88 minutter og i det 89. minut hive en fantomredning frem. Det vidner om en stærk psyke, at man som målmand ikke kun er god, når man bliver skudt varm, men også er gældende, når man kun ser bolden af og til.

Ville I ikke sælge ter Stegen for de Gea? Jeg ville sågar give ter Stegen gratis væk, hvis man vidste, at man kunne få de Gea. Den mand er for en vild målmand og muligvis nok den bedste i verden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

FCBSOCI
Indlæg: 2490
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBSOCI »

MessiPogba skrev:Rygter om, at Real vil gå efter de Gea igen til sommer. Må ikke ske. Real har i mange år ikke haft særlig god defensiv, men med de Gea vil de blive godt nok svære at komme udenom i defensiven. Han har i tre år vist i United, hvordan han kan stå for presset, blive bombarderet, men også bare stå helt stille i 88 minutter og i det 89. minut hive en fantomredning frem. Det vidner om en stærk psyke, at man som målmand ikke kun er god, når man bliver skudt varm, men også er gældende, når man kun ser bolden af og til.

Ville I ikke sælge ter Stegen for de Gea? Jeg ville sågar give ter Stegen gratis væk, hvis man vidste, at man kunne få de Gea. Den mand er for en vild målmand og muligvis nok den bedste i verden.
Jo de Gea er lysår bedre end ter Stegen. Helt enig. Ter Stegen laver aldrig de afgørende redninger.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 29 gæster