FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Men hvilken andre, ikke alle kan købes? Ikke alle passer ind i Barcelona. Man kan ikke bare købe navne eller fordi de er CBs.

Det ved jeg da godt. Det er som om, at man ikke kender Barca, når man begynder, at betvivle Titos dispositioner eller tvivler på Adrianos evner som CB. Der er Chico, Inigo Martinez, og Hummels m.m.

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Hummels, vil blive i BvB, og Tito mener ikke at hans profil passer til Barcelona, da man har Pique og Bartra som minder om ham. Martinez er ung, mon ikke Barca ville/er interesseret hvis hans profil passer. Chico, fighter, men han blev valgt fra i Barcelona af Pep, gør det fint for Swansea men har også sine udfald, og er ikke en ledertype som jeg ser det, men en som også skal holdes i snor.

Jeg ved ikke hvad Barca gør, men er sikker på at klubben ikke vil skade sig selv og at de henter de spillere ind som der er brug for.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Sv: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Hummels, vil blive i BvB, og Tito mener ikke at hans profil passer til Barcelona, da man har Pique og Bartra som minder om ham. Martinez er ung, mon ikke Barca ville/er interesseret hvis hans profil passer. Chico, fighter, men han blev valgt fra i Barcelona af Pep, gør det fint for Swansea men har også sine udfald, og er ikke en ledertype som jeg ser det, men en som også skal holdes i snor.

Jeg ved ikke hvad Barca gør, men er sikker på at klubben ikke vil skade sig selv og at de henter de spillere ind som der er brug for.

Hvis de ikke vil skade sig selv, så skal de begynde, at få sig en virkelighedssans. Man bruger ikke Bartra, og jeg mener ikke, at han fra næste sæson bare kan tage over, da han ikke har rykket sig, netop pga. manglende spilletid denne sæson, hvor han kunne have udviklet sig. Adriano skal agere CB, og det skal nok blive sjovt. Hvis man ikke vil skade sig selv, så kan jeg ikke forstå, at man er så naive. Men fred være med det. Jeg kan se, at vi to ikke bliver enige, så jeg slutter diskussionen her.


Jeg glæder mig til den kommende sæson, for køber vi ikke en forsvarsspiller, og vi havner i samme problemer som denne sæson, så vil jeg se, om jeg får ret eller du får ret. Det er jo menneskeligt umuligt, at agere forsvarsspiller i Barca, for profilen skal passe osv osv.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Billede
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

SpillerSomMESSI skrev:Billede

Yes, lad os bare hive dem, der ikke slog til(Pep ville gerne have, at han skulle blive, men ledelsen gik imod Pep). Total ubrugelig indlæg, sorry no offence.



Edit: Jeg kan se, at man bliver ved.

emo
Indlæg: 17813
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af emo »

Der er vel også plads til spas og ubrugelige indlæg engang i mellem. Synes at dette forum er et bevis på at vi alle kan lege sammen, og at ikke alt er 100 procent seriøsitet og følger en tyk rød tråd.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg får et godt grin, hvis jeg kommer til, at få ret næste sæson. Vil bare på forhånd advare, at jeg vil håne dem, der ikke mente, at det var nødvendigt at hente en forsvarsspiller, hvis man ikke kunne få T. Silva eller hvis man mente, at Tito gjorde det rigtige.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Der er vel også plads til spas og ubrugelige indlæg engang i mellem. Synes at dette forum er et bevis på at vi alle kan lege sammen, og at ikke alt er 100 procent seriøsitet og følger en tyk rød tråd.

Det har jeg ikke sagt, men der er utallige tråd til sådan noget.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af fidanho »

Billede

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg håber lidt, at vi rammer modgang sådan for alvor næste sæson.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Kubala skrev:Vil bare på forhånd advare, at jeg vil håne dem, der ikke mente, at det var nødvendigt at hente en forsvarsspiller, hvis man ikke kunne få T. Silva eller hvis man mente, at Tito gjorde det rigtige.
Mmmh, det er da også den helt rigtige vej at gå, hvis vi gerne vil have et godt og velfungerende forum.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:
Kubala skrev:Vil bare på forhånd advare, at jeg vil håne dem, der ikke mente, at det var nødvendigt at hente en forsvarsspiller, hvis man ikke kunne få T. Silva eller hvis man mente, at Tito gjorde det rigtige.
Mmmh, det er da også den helt rigtige vej at gå, hvis vi gerne vil have et godt og velfungerende forum.

Man må da også håne og drille lidt, det skal der også være plads til.. ;-)
Senest rettet af Kubala fre maj 24, 2013 1:28 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Well ... præcis.
emo skrev:Der er vel også plads til spas og ubrugelige indlæg engang i mellem. Synes at dette forum er et bevis på at vi alle kan lege sammen, og at ikke alt er 100 procent seriøsitet og følger en tyk rød tråd.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster