Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:Taget fra Madridista.dk omhandlende Luna Christofi og hendes tilhørsforhold.
Jeg var til foredrag med hende sidste år i forbindelse med spansk-undervisningen på min skole, og der spurgte jeg hende hvilken klub hun syntes bedst om, og hvis værdier hun bedst kunne identificere sig med.

Hun svarede at hun holder med begge klubber på hver sin måde. Hun elsker Barcas måde at spille fodbold på, men er fascineret af Real Madrids måde at drive forretning på, og atmosfæren omkring klubben. Det kan man jo tolke som man lyster.

Da jeg spurgte hende hvad hendes største oplevelse i forbindelse med jobbet havde været, svarede hun straks at det var hendes første kamp på Bernabeu, hvor Perez inviterede hende til at overvære kampen fra præsidentlogen, og samtidig også gav hende et godt interview. Da hun blev spurgt omkring hvorvidt det var en fordel/ulempe at være kvinde i faget, nævnte hun at Pep Guardiola havde opført sig utrolig arrogant over for hende efter et nederlag i CL. Så vidt jeg husker havde hun spurgt ham hvorfor man havde benyttet et 3-mands forsvar i kampen, hvor han havde svaret at det havde man aldeles heller ikke, mens han gav et 5-minutters svar da en - mandlig - spansk reporter spurgte hende om det præcis samme.
Ganske interessant læsning.
Lol.. Der var en artikel i et dsb blad hvor der står præcis det der....

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Narhhaj, han var til foredrag med hende, ja han var så!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Hahahaha, slef. var han det.

Men det skyder ikke desto mindre de rygter om, at Luna er glødende Barcelona-tilhænger ned.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Quaresma skrev:Hahahaha, slef. var han det.

Men det skyder ikke desto mindre de rygter om, at Luna er glødende Barcelona-tilhænger ned.
Jeg tror egentlig ikke, at hun er Barca-tilhænger. Jeg tror bare hun er meget kritisk overfor Mourinho. Hun er rigtig meget pro Spanien, hvilket er baggrunden for mange af hendes synspunkter og udtalelser. Hun virker til at have sympati for samtlige spanske hold, inklusiv Barca og Real Madrid.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Storken skrev:
Quaresma skrev:Hahahaha, slef. var han det.

Men det skyder ikke desto mindre de rygter om, at Luna er glødende Barcelona-tilhænger ned.
Jeg tror egentlig ikke, at hun er Barca-tilhænger. Jeg tror bare hun er meget kritisk overfor Mourinho. Hun er rigtig meget pro Spanien, hvilket er baggrunden for mange af hendes synspunkter og udtalelser. Hun virker til at have sympati for samtlige spanske hold, inklusiv Barca og Real Madrid.
Præcis... Det skyder rygterne om, at Luna skulle være Barcelona-fan, ned.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

[youtube]R4VzPpC3miU[/youtube]


Sikken en sviner at få af sine fans. De vil vist gerne have nye tider i den klub.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Kan du oversætte til os, ikke-spansk talende? :glad:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af OliverDK »

Heartbreaker skrev:Kan du oversætte til os, ikke-spansk talende? :glad:

Færre millioner, større nosser.... :glad:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Okay, ser ud til at Real også er blevet ramt af en skade til deres stjerne-spiller, CR. Han er pt. rygtet ude til Atl. kampen i morgen og BvB kampen er i fare.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Guderne tilsmiler godt nok mit massive bet på Atletico i weekenden. Nu mangler jeg bare, at de også vinder kampen :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad ligger oddset på nu? Er på mobilen, så har lidt svært ved at tjekke :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Hvad ligger oddset på nu? Er på mobilen, så har lidt svært ved at tjekke :-)
Det højeste odds er 2.75 på Atletico Madrid. Bookmakerne har det som et helt lige opgør. Det var ikke helt dumt, da jeg anbefalede de 5.70 ;-)

Kilde:
http://www.oddsportal.com/soccer/spain/ ... -bDoMUGuP/

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Heartbreaker skrev:Hvad ligger oddset på nu? Er på mobilen, så har lidt svært ved at tjekke :-)


Fra Nordicbet
Atletico Madrid - Real Madrid (1) 2.60 - (X) 3.33 - (2) 2.60

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg ville spille noget RM scorer ikke. Når CR er ude, og de samtidigt har en BvB kamp som de tror at de kan vende (de sparer nok spillere), kan jeg ikke se hvem der skal lave målene.

Atl. Madrid har kun anden pladsen at kæmpe om, de er sikret en CHL plads, og mon ikke de endeligt vil have en sejr over RM. Hvis odds er markant bedre på RM scorer ikke mål, eller begge hold scorer ikke, end 2.60 som er en sejr tl Atl. ville jeg sq spille det. Men er nok ikke tilfældet, hvad ved jeg.

Dog, lad nu være med at spille imod Real, det er at jinxe den, plz.!!!
Senest rettet af emo fre apr 26, 2013 2:43 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Hey, overvej lige hvis Madrid ryger ud af Champions League og ender efter Atlético i ligaen? Mourinho vil jo fandeme blive brændt levende af på Madrid's største og mest centrale plads!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster