Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Ja Tiki-taka havde uden tvivl været det mest optimale på denne bane.
Der er rigtig nok en der er stor i mundtøjet her til aften, hva'? Et godt råd: Lad være. For din egen skyld.
Det pisser ikke mig af. Jeg ville dog ikke være så ynkelig at begynde at juble over en Barca sejr, på et Real-forum...

Men hvis han ikke ser noget provokerende i det, så er vi vel bare forskellige der...

Ja 8 point er yderst morsomt ;-)
Forumlegende

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:
michaelk94 skrev:Ja Tiki-taka havde uden tvivl været det mest optimale på denne bane.
Der er rigtig nok en der er stor i mundtøjet her til aften, hva'? Et godt råd: Lad være. For din egen skyld.
Det pisser ikke mig af. Jeg ville dog ikke være så ynkelig at begynde at juble over en Barca sejr, på et Real-forum...

Men hvis han ikke ser noget provokerende i det, så er vi vel bare forskellige der...

Ja 8 point er yderst morsomt ;-)
Okay, udbruddet var måske i overkanten. Jeg havde selv set det som 2 points der var tabt efter Alonsos straffe, hvorefter vi alligevel får sejren. Da jeg lige havde postet et indlæg herinde, så blev jublen så også postet herinde. Det undskylder jeg for, men nu fører i jo stadig med 8 points, og vi havde reelt givet mesterskabet til jer, hvis vi ikk havde vundet, så tænker at i også overlever med dette.

Banen var elendig, så når i kan svine Reals spillestil til, så synes jeg man har lov til et modsvar. Jeg mener bestemt ikke Tiki-Taka stilen eller bare opbyggende spil havde været egnet til denne bane. Jeg synes vi spiller kampen rigtigt, men i min optik skulle denne fodboldkamp aldrig været blevet spillet, da man jo dårligt kunne lave 3 sammenhængende afleveringer.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Vi smadrede Malaga på en tilsvarende bane. 4-1 mener jeg.

Og du jubler fordi at i reelt havde tabt mesterskabet, ja det gør jo bare provokationen endnu større. Men jeg er ikke sur, så længe du godt kan se, det var et tosset udbrud at komme med lige netop herinde.

Tillykke med sejren på en svær bane.
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Uanset banens tilstand, så må det vil forventes af et af verdens bedste hold, at de i dwt mindste prøver at ramme hinanden og ikke bare desperat sparke bolden væk. Nå, men nok om det. Reals sejr er godt for spændingen i ligaen og vil forhåbentligt holde gejsten oppe på vores drenge.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Daluigi skrev:Vi smadrede Malaga på en tilsvarende bane. 4-1 mener jeg.

Og du jubler fordi at i reelt havde tabt mesterskabet, ja det gør jo bare provokationen endnu større. Men jeg er ikke sur, så længe du godt kan se, det var et tosset udbrud at komme med lige netop herinde.

Tillykke med sejren på en svær bane.
Jeg indrømmer det var et tosset udbrud, men synes ikke det gør provokationen større. I taber jo reelt ikke noget på det. I fører ligaen med 8(!) points og lægger klart til at vinde mesterskabet alligevel. Denne sejr holder dermed liv i det minimale håb Real Madrid stadig har.

Jeg kan godt huske kampen mod Malaga, hvor i bla. også scorede nogle tilfældige mål samt et frisparksmål. I spillede givetvis mere fodbold end vi gjorde i dag, men det var langt fra tiki-taka som jeg husker det. Det vidnede derimod om ren klasse at I stadig vandt den kamp så overbevisende.

Og til sidst. Tak skal du have. :)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ballesteros (Levante): "You feel helpless seeing how the ref treated us. Barça had won, so Liga would have been over if Madrid didn't win.."

Han er stor og styg... Og lidt mere fra dem af.

Juanlu (Levante): "The referee knew what he had to do. It looked like Madrid couldn't leave here with 9 or 11 points behind Barça."
Allez...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det havde også været 10 eller 11 point bagud ;-)

Men jeg synes det er fint, at der bliver sat lidt fokus på deres dommertække! Det er efterhånden hver eneste kamp, at de får et straffe som bliver begået udenfor feltet!!
Forumlegende

Maja Mommio

Re: Real Madrid

Indlæg af Maja Mommio »

Pga banens tilstand skulle sådan en kamp slet ikke være fløjtet igang

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ause-of-me. Nej lad da endelige vær med at give den unge angriber et klap på skulderen... Den mand tænker kun på sig selv! Kunne slet ikke forestille mig en fra barca sige noget så latterligt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Det er helt sikkert det vante spin fra Mourinhos side. Lur mig om han ikke har sagt noget helt andet til Morata face to face.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jakob »

michaelk94 skrev: Jeg kan godt huske kampen mod Malaga, hvor i bla. også scorede nogle tilfældige mål samt et frisparksmål. I spillede givetvis mere fodbold end vi gjorde i dag, men det var langt fra tiki-taka som jeg husker det. Det vidnede derimod om ren klasse at I stadig vandt den kamp så overbevisende.
Har du et link til det frisparksmål i 1-4 sejren over Málaga? Er ikke sikker på vi tænker på den samme kamp.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ause-of-me. Nej lad da endelige vær med at give den unge angriber et klap på skulderen... Den mand tænker kun på sig selv! Kunne slet ikke forestille mig en fra barca sige noget så latterligt!
Ja, det er simpelthen utroligt at han skal napse rampelyset på den måde, men hey, nu skal vi huske at han er fra Portugal og der praktiserer man ikke ydmyghed...

:|

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jakob skrev:
michaelk94 skrev: Jeg kan godt huske kampen mod Malaga, hvor i bla. også scorede nogle tilfældige mål samt et frisparksmål. I spillede givetvis mere fodbold end vi gjorde i dag, men det var langt fra tiki-taka som jeg husker det. Det vidnede derimod om ren klasse at I stadig vandt den kamp så overbevisende.
Har du et link til det frisparksmål i 1-4 sejren over Málaga? Er ikke sikker på vi tænker på den samme kamp.
Det var Xavi der scorede på frispark i den kamp. Kan lige prøve at finde et link til målet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]aJfxy24HJm4[/youtube]

Iøvrigt rigtig godt sparket ind!

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af emo »

Der går rygter om at Ballesteros slog Pepe med en knytnæve i går efter kampen. Men siden der ikke er meget fremme er det nok blot et rygte. Fotball-Espana skrev om det og Sid Lowe havde en kommentar allerede i går på Twitter.

Olololololooo.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: kklaus og 17 gæster