Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Real starter langsomt, det gjorde de også sidste år, hvor de kun vandt 2 ud af de første 7 kampe, hvis jeg ikke husker forkert. Det her skal udnyttes.
Sidste år havde de 6 point efter to kampe. De havde scoret 10 mål. De to efterfølgende kampe gav så rigtig nok kun et enkelt point og et enkelt mål.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
zqa skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Billede
:lol: :lol: :lol: :lol:
@FCB_LJ Live ‏@fcblj
Well fuck me, I'm off for a Double Whopper. #VamosBurgerKings
:lol:
HA HA HA HA!

Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Lage i øvrigt mærke til, at Casillas endnu engang lavede den samme fejl, men denne gang kostede det ikke, da Abraham ikke kunne udnytte den.

Verdens klart bedste målmand min bare!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Mit fodbold app på min fon har lige fortalt mig at Coentraos røde er blevet annulleret, nogen der kan bkræfte, i såfald hvorfor fik han, og hvorfor annulleret?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Real vandt de første 3 runder sidste år og scorede 14 mål. Så det et ikke en sæsonstart der ligner den forrige

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Så, Visca. Der er heller ikke nogen grund til at jage dem væk. Det er fint at have lidt andet islæt end bare Barcelona-fans (og en United-fan eller to) her på forum. ;-)

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:
HA HA HA HA!

Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Jeg er lige her. ;-)

En flot kamp af Getafe, en forfærdelig kamp af Real Madrid. Tillykke til dem, og tillykke til jer! Og lad endelig hånen begynde, det er sgu fortjent nok, når man lader Albiol spille i midterforsvaret.

Ellers er der stadig 36 kampe tilbage, og det siger nok mere om La Liga end om Real Madrid, hvis man konkluderer Barca som mestre. I var dog også tæt på at tabe i dag, men det at i vinder en kamp i har problemer med, og vi taber, minder ufattelig meget om sidste sæson. Bare omvendt. :(

Vi ses desuden på onsdag. Der kommer vi stærkt tilbage. ;)

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Altså ifølge det her link:

http://www.soccerstats.com/team.asp?lea ... &teamid=15

Så vandt Madrid de ti første kampe og tabte så den tredje :-)
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

michaelk94 skrev:
Visca El Barca skrev:
HA HA HA HA!

Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Jeg er lige her. ;-)

En flot kamp af Getafe, en forfærdelig kamp af Real Madrid. Tillykke til dem, og tillykke til jer! Og lad endelig hånen begynde, det er sgu fortjent nok, når man lader Albiol spille i midterforsvaret.

Ellers er der stadig 36 kampe tilbage, og det siger nok mere om La Liga end om Real Madrid, hvis man konkluderer Barca som mestre. I var dog også tæt på at tabe i dag, men det at i vinder en kamp i har problemer med, og vi taber, minder ufattelig meget om sidste sæson. Bare omvendt. :(

Vi ses desuden på onsdag. Der kommer vi stærkt tilbage. ;)
Godt du tager det som en mand. Jeg er enig med Blau, skru lidt ned for charmen Visca :)

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Billede

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

michaelk94 skrev:
Visca El Barca skrev:
HA HA HA HA!

Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Jeg er lige her. ;-)

En flot kamp af Getafe, en forfærdelig kamp af Real Madrid. Tillykke til dem, og tillykke til jer! Og lad endelig hånen begynde, det er sgu fortjent nok, når man lader Albiol spille i midterforsvaret.

Ellers er der stadig 36 kampe tilbage, og det siger nok mere om La Liga end om Real Madrid, hvis man konkluderer Barca som mestre. I var dog også tæt på at tabe i dag, men det at i vinder en kamp i har problemer med, og vi taber, minder ufattelig meget om sidste sæson. Bare omvendt. :(

Vi ses desuden på onsdag. Der kommer vi stærkt tilbage. ;)
Tror i kommer tilbage onsdag, men når det blir torsdag så har vi endnu en pokal :)
Senest rettet af Elbarca søn aug 26, 2012 11:11 pm, rettet i alt 1 gang.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Det var sjovt. Men ok, vi bliver sikkert bidt i røven af nemisis, hvis vi ikk skuer lidt ned :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Så, Visca. Der er heller ikke nogen grund til at jage dem væk. Det er fint at have lidt andet islæt end bare Barcelona-fans (og en United-fan eller to) her på forum. ;-)
Nej Nej nu skal det endelig ikke forstås, som at jeg vil have dem væk. Jeg synes faktisk det er helt ok de er her, især Mikael drengen :)..

Det var nu også bare for at drille en lille smule, ikke andet.

Men noget andet, endnu engang er der dårlig stemning og ballade, fordi Real taber en kamp. Er det mon en tilfældighed?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:
Visca El Barca skrev:
HA HA HA HA!

Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Jeg er lige her. ;-)

En flot kamp af Getafe, en forfærdelig kamp af Real Madrid. Tillykke til dem, og tillykke til jer! Og lad endelig hånen begynde, det er sgu fortjent nok, når man lader Albiol spille i midterforsvaret.

Ellers er der stadig 36 kampe tilbage, og det siger nok mere om La Liga end om Real Madrid, hvis man konkluderer Barca som mestre. I var dog også tæt på at tabe i dag, men det at i vinder en kamp i har problemer med, og vi taber, minder ufattelig meget om sidste sæson. Bare omvendt. :(

Vi ses desuden på onsdag. Der kommer vi stærkt tilbage. ;)
At tro mesterskabet er afgjort efter 2 spillerunder, er idiotisk, det er indlysende. Real skal også nok komme tilbage, men derfor er det stadig sjovt at det er fanklubben som tager point fra dem. Det bliver endnu mere sjovt, når vi var så tæt på nederlag tidligere i aften.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Lad tuderi begynde. Myx i mus og Mikael, hvor mon de er henne?
Så, Visca. Der er heller ikke nogen grund til at jage dem væk. Det er fint at have lidt andet islæt end bare Barcelona-fans (og en United-fan eller to) her på forum. ;-)
Nej Nej nu skal det endelig ikke forstås, som at jeg vil have dem væk. Jeg synes faktisk det er helt ok de er her, især Mikael drengen :)..

Det var nu også bare for at drille en lille smule, ikke andet.

Men noget andet, endnu engang er der dårlig stemning og ballade, fordi Real taber en kamp. Er det mon en tilfældighed?

Man skal bare ikke håne... Jeg ved personligt hvordan jeg havde det efter vi tabte 3-2 til Osasuna sidste sæson, og hvis RM fans hånede sådan efter det ville jeg blive en smule knotten.

Forestil dig at RM vinder 1-0 i retur kampen i super cuppa og også tager CHL og La Liga, hvor fjollet ser det da ikke ud, når man håner allerede på 2. sæsondag. Håneretten er der når man har vundet en titel og det har vi jo ikke rigtig gjort endnu.

Når det sker, så "hån on!"
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 43 gæster