Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det Spanske Fodboldforbund er til grin. En skandale at Real kan slippe så let..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Altså hvis det er sandt at Mou har kaldt dommer for ludersøn eller lignende så er det jo fuldstændig til grin at han kun får en dag... Hvis det havde været i england så havde han min fået 4 dage... Og at Ramos ikke får noget som helst viser jo bare hvor latterligt det forbund er... De kan godt overrule dommeren i den her kamp men de kan ikke give pepe karantæne for at trampe på messi... FØJ!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

Haha hvor er det klamt...

dinhxa

Re: Real Madrid

Indlæg af dinhxa »

Som jeg selv skrev her i tråden:
Det ville ikke undre mig, hvis De Hvide igen undgik hårde straffe, vi har set det før, og det sker nok igen.
Det ender nok med, at alle får en enkelt dag eller to. Så er alt jo som det gamle..
Det er noget så skandaløst! Utroligt, at en klub og et forbund kan få lov at have den slags forhold til hinanden.

Og hvad værre er, så appellerer Real Madrid alle karantæner, specielt Özils og Rui Farias, så mon ikke de går fri :roll:
Senest rettet af dinhxa fre mar 23, 2012 8:06 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Det er simpelthen så grimt! Det er ikke andet end symbolske karantæner. Fodboldforbundet viser alt andet end, at de på det dybeste tager afstand fra sådan adfærd. Recidivet bør også tælle ind, det er jo ikke første gang det er sket. Og med sådanne straffe, kommer det til at ske igen. Og stakkels dommer - han bliver satme ladt i stikken af forbundet. Det er jo direkte at pisse på folk, som tror på et uafhængigt forbund.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

FØJ, hvor er det klamt! Det er fandme et forbund uden cojones. Jeg væmmes! Men okay, det er jo falangister der styrer forbundet, så det er vel ikke den store overraskelse.


Det med at Real investerer i et projekt, så er Barca måske også i gang med noget:
A Catalan firm wants to propose the club their "Barça World" project, a plan for a theme park in Abu Dhabi, Dubai or Qatar.


Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Qwade »

AS melder at grunnen til at Sergio Ramos' første gule kort er trukket tilbake er at dommeren ikke påpekte -hva- han fikk kortet for
Dommeren har skrevet "vedvarende overtredelse av spillereglement" som grunn i rapporten. Dette anket Real Madrid mot, og fikk medhold
Citat af Petter Veland fra Twitter.

:roll:

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

TJA skal man grine eller græde :sørgelig:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg må indrømme at der skal meget til for at chokere mig ang. RMD og spanske Liga dommere/forbund, men jeg ER chokeret over dette!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Man må håbe at følgende ikke er sandt:

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... ingsrummet
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

madridista.dk artikel skrev:Tværtimod mener appel-komitéen, at Pepe burde være idømt fire spilledages karantæne for at råbe "skrid til helvede, din ludersøn" efter dommer Paradas Romero og man fastholder dermed karantænen på de to spilledage, hvilket betyder at han ikke er med i morgendagens kamp mod Real Sociedad og næste uges opgør mod Osasuna.
Hvorfor nævner komiteen fire dage overhovedet, hvis det er ikke det de har givet ham. Ikke fair at stå og sige at han fortjener fire dage, men vi giver ham to. Hmm.

Deusden, Ramos... wtf, dommer. Den mest fair af alle udvisninger og så er det den i trækker tilbage, wuha!
madridista.dk artikel skrev:Paradoksalt nok var selvsamme dommer ikke så flittig med kortene for nogle uger siden, hvor Pep Guardiola og flere andre fra trænerbænken kom med de samme fagter mod ham og det vækker naturligvis bekymring, at en og samme dommer kan levere to så forskellige præstationer i ens situationer.
Det må være Osasuna kampen, nævnes senere hen i artiklen. Ja, han var ringe i den kamp... meget ringe, han fratog os nogle muligheder og gav dem andre, men fratog så også dem en enkelt. Hmm ikke den heldigste dommer, men hvis vi ikke har råbt noget (kan han umuligt vide hvad Pep og de andre har sagt), så er det fair at vi ikke fik nogen udvist.

Uha, hvor er de pressede nu, fryd at se og læse.
Senest rettet af emo lør mar 24, 2012 12:15 am, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg fatter stadigvæk ikke hvordan Ramos kan undgå karantæne. Jeg er i chok.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af puyol83 »

@ Emo

Nej vi ved nemlig ikke hvad Pep og andre kan have sagt i Osasunakampen, men vi ved da at Masch fik rødt (2. gule?) for at brokke sig efter kampen... Så helt overbærende var dommeren trods alt heller ikke overfor vores spilleres udfarelser mod ham. Desuden nævnte du selv hvordan Barca blev bortdømt i den kamp, noget som Real IKKE kan brokke sig over i deres kamp mod den gule ubåd...

I øvrigt koger mit blod over de udtalelser ham Pardeza kom med, som Visca postede!
Føj en ussel nar at insinuere at Real bliver forfordelt, når de har vadet i positive dommerkendelser HELE sæsonen igennem, ikke mindst 0 straffespark dømt imod dem, på trods af flere (for tv-seerne) åbenlyse.
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

Nøj, hvor slap Madrid let! Det er en skandale. Hvis man får så små straffe, så er det ikke sidste gang dommeren bliver råbt af.

Forfærdeligt.

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

At Mourinho og Pepe slipper for let endnu engang overrasker mig ikke.

Men at de vælger at fratage Ramos' hans røde kort er simpelthen så skandaløst!
Alle de gange Barcelona har fået forkerte gule kort i denne sæson - f.eks. Iniestas, hvor han bliver nedsablet i modstanderens felt - Gult kort - optagelserne viste tydeligt der var straffe - Barcelona appellerede - intet skete.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster