Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Viggo

Re: Real Madrid

Indlæg af Viggo »

Hold kæft hvor er jeg glad!:-D

VI vinder sku ligaen kan jeg mærke! Madrid taber til os og Bilbao, uafgjort mod Valencia!

Elsker frisparskmål i de sidste minutter!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Özil blev simpelthen udvist fordi han åbenbart har sagt noget til dommeren, og altså ikke på grund af en tackling eller slagsmål?. Hvis det er tilfældet, så synes jeg ærlig talt dommerne er lidt for nærtagende. Altså, hvs Özil har truet ham på livet, eller sagt virkelig grimme ting om hans børn eller noget i den stil, så er det ok, men jeg synes godt dommeren burde være i stand til at tage imod lidt af hvert i kampens hede.
Det er muligt Özil skubbede eller gjorde noget andet, men det var vist ikke noget, som tv-kameraerne fangede. Jeg kan for øvrigt læse mig til, at Mourinho blev udvist for at forlade sit tekniske felt (for mange gange), men det er heller ikke sikkert, selvom det da lyder plausibelt.

Dommeren var lidt for aktiv til min smag - hele tiden frispark og gule kort - men Ramos' røde er helt på sin plads og reelt kunne Khedira også have fået to gule og Villarreal et lille straffe, så Reals fans har ingen grund til at brokke sig. Udover måske det røde til Özil, men der ved ingen jo, hvad der reelt skete.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Sen September
Blaugrana92 skrev:Casillas dropper sikkert mod Villarreal. Jeg tror sgu at Marcos Senna scorer den 21. marts!
Hvis det passer, så er det sygt nok!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Özil blev simpelthen udvist fordi han åbenbart har sagt noget til dommeren, og altså ikke på grund af en tackling eller slagsmål?. Hvis det er tilfældet, så synes jeg ærlig talt dommerne er lidt for nærtagende. Altså, hvs Özil har truet ham på livet, eller sagt virkelig grimme ting om hans børn eller noget i den stil, så er det ok, men jeg synes godt dommeren burde være i stand til at tage imod lidt af hvert i kampens hede.
Det er muligt Özil skubbede eller gjorde noget andet, men det var vist ikke noget, som tv-kameraerne fangede. Jeg kan for øvrigt læse mig til, at Mourinho blev udvist for at forlade sit tekniske felt (for mange gange), men det er heller ikke sikkert, selvom det da lyder plausibelt.

Dommeren var lidt for aktiv til min smag - hele tiden frispark og gule kort - men Ramos' røde er helt på sin plads og reelt kunne Khedira også have fået to gule og Villarreal et lille straffe, så Reals fans har ingen grund til at brokke sig. Udover måske det røde til Özil, men der ved ingen jo, hvad der reelt skete.

Kan man få rødt hvis man forlader sit tekniske felt for mange gange?. Det troede jeg egentlig ikke.

Udover Özil og Ramos, har Real egentlig flere spillere i karantæne i næste kamp?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Kostede Casillas egentlig lige Real to point? Det gjorde han vel lidt. Villarreal så jo ikke ligefrem farlige ud efter Reals føringsmål. Det er skidt ikke at kunne køre den hjem.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Kan man få rødt hvis man forlader sit tekniske felt for mange gange?. Det troede jeg egentlig ikke.
Jeg ved det ikke. Det kan også være, at det var for brok. Tre udvisninger (Mourinho, Özil og Faria) på grund af brok ville være ret imponerende.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Hvor er det vildt! Så snart Reals spil ikke kører, så er hele den hvide lejr der igen, som de største tudeprinsesser i hele verden. Fandme en dommer med cojones. ER bare lidt bange for, at han ikke er La Liga dommer næste sæson. Mourinho skal nok få sat ham i ledtog med djævlen. Bortset fra det gule til Pepe, syntes jeg han dømte rigtig godt. Real kunne ret beset have fået et rødt mere til Khedira. Og Ok, måske lidt nærtagende at give rødt for brok, men vi ved ikke hvad, der er blevet sagt. Kommer forhåbentligt frem. Men brok er sgu heller ikke i orden, tror det Ozil har sagt var slemt. Er faktisk rigtig glad for, at han ikke endte i Barca.

Nu skal vi til at høre på al tuderiet fra Mourinho og Real igen. Real spillede helt igennem elendigt i dag, og det er et stort problem for dem, at Ronaldo er så besat på at blive Pichichi, at han skyder på alle bolde han har. Helt enig med Erik Rasmussen i, at Real har et kæmpe problem i, at Mou med sin attitude går forrest, hvilket forplanter sig uheldigt til spillerne. Real tabte ikke blot to point i aften. De tabte, endnu engang, al værdighed og respekt hos resten af fodboldverdenen. Det er simpelthen til grin så dårlige tabere de er, og hvordan de tuder som små prinsesser.

Mesterskabet, havde sgu ikke troet jeg skulle sige det, men er åbent nu. Real er favorit, men er du syg det her kan sende chokbølger gennem hele staben i Real. Krise nu, nederlag og nederlag til os, så kan det hele ende i en katastrofesæson for dem.

Jeg har ikke set kampen, så selve kampen kan jeg ikke kommentere på. Jeg kan dog læse i jeres indlæg, at de igen har opført sig skandaløst, anført af deres træner. Det var lige præcis det jeg skrev, da nogle herinde roste Oversætteren for at have ændret sin attitude, og troede at der var bedre tider på vej.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Hvad er det med at nogen skriver at dommeren gav samme spiller gult fra Villarreal ?
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:
Blaugrana92 skrev:Sen September
Blaugrana92 skrev:Casillas dropper sikkert mod Villarreal. Jeg tror sgu at Marcos Senna scorer den 21. marts!
Hvis det passer, så er det sygt nok!.
Det gør det. Jeg kom bare til at slette indlægget efter at have skrevet det.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Mou sagde mange ting til dommeren - og ikke ligefrem på venlig måde. Også en episode, hvor han nedstirrede ham. Man må sige at dommeren var konsekvent i, at slå hårdt ned på det. Hvad sker der i øvrigt, nu vi er ved de konstruerede tilfælde Visca ;), såfremt alle tre trænere var blevet udvist? Ville det medføre, at holdet ikke kan foretage udskiftninger ;) hehe...

Men det til side. Jo Flax, Casillas burde ret beset have taget den bold. Men lagde også mærke til, at der var en Real spiller der stod hvor bolden blev sparket, som løb ind mod midten, hvilket åbnede op for den linje bolden kunne sparkes i kassen på.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Allez...

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Visca El Barca skrev: Jeg har ikke set kampen, så selve kampen kan jeg ikke kommentere på. Jeg kan dog læse i jeres indlæg, at de igen har opført sig skandaløst, anført af deres træner. Det var lige præcis det jeg skrev, da nogle herinde roste Oversætteren for at have ændret sin attitude, og troede at der var bedre tider på vej.
Ja. Den gode opførsel var rævesøvn. Så snart spillet ikke kører, så er skandalerne og tuderiet der igen. Det var lidt som at se afslutningen på tidligere clasicos om igen.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

Oversætteren fik ikke rødt for bare at forlade sit felt. Han gestikulerede mod dommeren flere gange.

Jeg er stadig chokeret over hvor lidt der skal til at få Reals hold til at overtænde og lave hjernedøde tacklinger mv. Igen 6 point er stadig meget på dette tidspunkt, og jeg tror stadig de får mesterskabet, men i det mindste har oversætteren igen tilført en ny skandale og skamplet til Real Madrid.

Jeg synes faktisk dommeren gjorde det ok. Arbeloa river kraftigt i trøjen 2 gange i 1 halvleg og dommeren kunne have giver khedira 2 gule. Igen den ånd oversætteren har bragt sammen med den cocktail af personligheder de har er en tikkende bombe.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Özil fik direkte rødt. Hvor mange dage får han?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 31 gæster