Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

Arrrh, lad os lige tage en slapper. Tror sgu ikke vi vinder titlen, 8 point er for meget. Men hvis vi gør, gi'r jeg kage. Og jeg holder hvad jeg lover! I forhold til andre (læs: dia)
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real bliver mestre, det er jeg sikker på, men lidt modgang til Real er godt. Lad dem opleve lidt modgang, så vi igen kan se deres sande jeg. Lad os se, om de har overskud til ikke at brokke sig over dommerne, svine modstanderen til osv osv, når nogle resultater ikke lige går deres vej. De 8 point de stadig har, er et stort forspring nok til at de hiver mesterskabet hjem. Det er ikke det, men lad dem miste 2-3 point til før El Clasico, så vi kan se, om de stadig har overskud til at klappe modstanderen og sige at de nok havde fortjent at vinde kampen, eller rose dommeren.
Senest rettet af Visca El Barca man mar 19, 2012 1:42 am, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg tager ikke en slapper, før det er matematisk umuligt. Jeg tror på mesterskabet til det sidste!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Man skal fortsætte til sidste sekund.

Den læresætning kan Málaga, der i stadigt stigende grad tilhører et af fodboldverdenens mest seværdige mandskaber, glæde sig over at have husket på i en kamp, hvor det ellers lignede et pointtab på Bernabéu. Og ufortjent var det ikke. Málaga var i store perioder af kampen klart bedre end Real Mourinho, alligevel skulle man helt hen til kampens yderste minutter, før gæsterne fik tilspillet sig det ene point.
Det er så sandelig nogle 13 årige som styrer denne side, eller det håber jeg i hvert fald!. Tænk at man kalder sit hold for Real Mourinho, de har en underlig form for humor derinde.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

tja jeg blir vist ikke spåmand aligevel,jeg må bøje mig jeg fik ikke ret.Jeg troede ikke de kunne smide flre point i år før camp nou,men ja jeg er chokeret. :?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

rummenigge skrev:og så skal vi hive lutter sejre hjem, hvilket tilgengæld er realistisk, kun Mallorca ude fremkalder panderynker.
Og Athletic hjemme, vil jeg nu også mene. Nå ja, og Real hjemme. Men der skal vi komme blæsende med 10.000 km/t!

Jeg så ikke gårsdagens kamp, men hvor er det dog dejligt at de satte point til. Håber der ryger flere, om ikke andet så af kosmetiske årsager (+ selvfølgelig ringere selvtillid inden deres CL-kampe).

Er der nogen der har et link til episoden med Pepe, I skrev om?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Hvor blev min mandag morgen så meget bedre efter at have tjekket tekst-tv (ja, jeg er gammel) her til morgen.

Hvor er det vildt som RM-fansene tuder. Rent fryd. Gummiben, here we come! I hope :roll:

Endnu engang spiller RM faktisk rigtig skidt. Der er jo slet ingen flow i deres spil, som vi har. Det er virkeligt ubegribeligt, når man har set deres sidste 3 kampe, at de stadig er 8 point foran os og kæmpe favoritter til titlen.

Jeg gad godt at vi havde trukket dem i Champions Leagu i kvartfinalen. De ser slet ikke farlige ud.

Smukt at Mourinho kunne have udlignet Pellegrinis rekord med 12 sejre i træk på Bernabeu, men The Special One fuckede også den mulighed for en rekord op!

Fra "Madridista":
Allerede nu kan man desuden glæde sig til at læse morgendagens catalanske sportsaviser, hvor man givetvist vil slå det stort op på forsiderne, at Mourinhos udvalgte blev snydt for et kilometerstort straffespark, da Cristiano Ronaldo efter 25 minutters spil blev nedlagt i feltet.

Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

dinhxa

Re: Real Madrid

Indlæg af dinhxa »

Citat fra Sevilla-kamptråden:
Så krydser vi fingre for at Málaga snupper et point imorgen!
Og det gjorde de! Fantastisk!! OG efter i morgen er vi kun 5 point fra dem, mon ikke de ryster lidt i deres hvide buks?!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Sv: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:Og Athletic hjemme, vil jeg nu også mene. Nå ja, og Real hjemme. Men der skal vi komme blæsende med 10.000 km/t!
Jeg er som udgangspunkt enig mht. Athletic, men de klarer sig jo ikke forrygende i ligaen lige for tiden. Man kunne godt have dem mistænkt for at have lige en anelse for meget fokus på Europa League.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

With Athletic playing European game on Thu 29Mar and Barcelona on Tue 3Apr, Barcelona-Athletic could be played on Sun 1Apr at 12pm. [marca]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

2 point er en start, og en anden væsentlig faktor er, at hvis Barca kan hente 3 point hver gang og real kunne smide 2-3 mere nuher, skal real bruge kræfter både i liga og CL. Med for stort forspring i liga kan de spare spillere til CL og undgå skader, hvilket kan gøre dem stærkere i en eventuel finale.

Bayerns målmaskine er heller ikke sjov at løbe i pt hvis de kan undgå skader, så fedt hvis real ikke kan spare hele truppen optil de opgør.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

drømmefodbold skrev:2 point er en start, og en anden væsentlig faktor er, at hvis Barca kan hente 3 point hver gang og real kunne smide 2-3 mere nuher, skal real bruge kræfter både i liga og CL. Med for stort forspring i liga kan de spare spillere til CL og undgå skader, hvilket kan gøre dem stærkere i en eventuel finale.

Bayerns målmaskine er heller ikke sjov at løbe i pt hvis de kan undgå skader, så fedt hvis real ikke kan spare hele truppen optil de opgør.
Jeg er enig, det her er lige præcis min tanke. Som jeg skrev, jeg synes stadig 8 point er et for stort forspring til, at vi kan hente dem, desværre. Men nogle pointtab til dem betyder først og fremmest, at de ikke kan slappe af, og altså ikke blive mestre 3-4 runder før afslutning. På den måde vil de være presset til at tage hver kamp seriøst, og det kan koste.

Derudover er der jo den ekstra bonus, at der som regel ikke skal mere end to-tre dårlige kampe fra deres side (pointmæssigt), før pressen og madridisata vil begynde at vise utilfredshed, og der har jo før været optakt til ballade på dne front. Som sagt, lad os håbe de mister 2-3 point mere inden El Clasico, så vi kan se hvordan de klarer sig, når presset bliver enormt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

2 point er helt klart en start og jeg tror 100% på at vi kan vinde ligaen! Har været meget sur på Pep, da han har udtalt at ligaen var tabt. Men det er den ikke!!

Real Madrid har et betydeligt sværere program end Barca, så hvis vi vinder mod Madrid på Camp Nou, så skal de kun tabe 5 point. Med deres svære program, så er det helt klart realistisk.

Jeg tror 100% på at vi kan vinde ligaen. Hvis vi alle gør det, så skal vi nok vinde. Det er før set at et hold er "langt" foran i ligaen, og pludseligt smider det hele væk.

Mes Que Un Club

Re: Real Madrid

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=83

interessant artikel. Kan ikke være mere enig. Ligaen er slet ikke afgjort. Madrid kan nå at tabe masser af point. Vi skal nok vinde ligaen!

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Mes Que Un Club skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=83

interessant artikel. Kan ikke være mere enig. Ligaen er slet ikke afgjort. Madrid kan nå at tabe masser af point. Vi skal nok vinde ligaen!
Mest interessante var:
Santi Cazorla bragede i gårsdagens overtid virkeligheden direkte i fjæset på madridistas verden over.
Nok var målet hamret ind på utagelig vis, og nok var det et ’lucky punch’ af den helt særlige slags, som kun lykkes en ud af 50 gange.
Det må være Ronaldos statistik de sammenligner med? :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster