Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

De har Villareal ude i midtugen.

De kommer med ny træner.

Ny træner = man taber ikke.

Kom så ubåd!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

PFSPFPSPPFPTPFPTPFPTPFPT! Hvad skete der? Går på toilet og så kommer jeg tilbage! Det første jeg ser er langsom gengivelse af det mest voldsomme mål jeg længe har set! Fåååååårk, hvor er det vildt sparket ind!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er vanvittigt fantastisk sparket ind af Cazorla! Nu skal Villarreal tage sig sammen på onsdag!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

DSFKGA604145&^%&*)*^&#SZAAZQÆ;AE#WPYHBMOMXQW#ELVMQ"!c‏#@(%3410656
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Set udfra spillet i de seneste par kampe, så ligner det, at dampen er gået lidt af Real, ikke mindst deres midtbane. Samtidig ser det ud til, at Barca og Bayern er ved at få gang i deres spil. Det kunne være skønt, hvis deres sæson ender virkelig skidt både ligamæssigt og i Champions League.

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Det er altså også på tide! Kampen mod Betis og Rayo var det også møg ufortjent at de fik 3 point med. Endelig en dommer der ikke giver Real straffe hver gang de falder i feltet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Ja lad os håbe at real er toppet for hurtigt... De mangler trods alt nogle svære udekampe: (Villarreal), Osasuna, At Madrid, os og Athletic... Udover det skal de møde Valencia hjemme osv... Vores program ser derimod fint ud og vores sværeste udekamp er nok mod Betis eller Levante... Håbet lever!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Håbet lever i allerhøjeste grad!

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Udekampe mod Barca, Osasuna, Atletico og Bilbao samt hjemmekampe mod Valencia og Sevilla. Jeg er optimistisk. :)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Haha og nu piver hele tudekoret på bold... De glemmer vist hurtigt! Mener ikke vi skal så langt tilbage før at de fik 2 point af dommeren i overtiden da ramos legede målmand...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Parla
Indlæg: 796
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Parla »

Lækkert, jeg tror og håber stadig på treble i år.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

MANUEL PELLEGRINI! <3 <3 <3 <3!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Piquénbauer »

Kæft hvor jeg håber at real får gummiben og smider point mod Villarreal... Hvis de skal gå ind til alle de svære udekampe med et forspring på kun 6 point så ser det virkelig godt ud! Der er ikke noget jeg ville elske mere end at vinde et mesterskab hvor real har været oppe med 10 point! Det bliver svært men jeg giver ikke op... Og det gør Barca heller ikke selvom Pep kører noget spin i medierne for tiden...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Hørt Flax! ;-) Jeg synes der har været tegn på dårlig form længe, dog har de haft topholdets held og et ligaprogram skræddersyet til dem. Tilgengæld ville det være amatøragtigt hvis de formmæssigt/psykisk sku gå i stå i den afgørende fase af sæsonen, det er jo ikke fordi de er ramt af skader som Barca er det.

Jeg sagde det igår i kamptråden, henter vi 4 point inden showdown på Campen (Idag var det 2 af 4) så ser det lyst ud og de vil være rystede hvis vi vinder her.

Tilgengæld tror jeg ikke at Villarreal vil gøre noget ondt ved dem, de har ikke vundet i deres seneste 5 kampe. Low scum submarine!

Osa ude, Valencia hjemme og Atletico ude er vores bedste håb, ja, og så skal vi hive lutter sejre hjem, hvilket tilgengæld er realistisk, kun Mallorca ude fremkalder panderynker.
Senest rettet af rummenigge man mar 19, 2012 1:25 am, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1167 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Kæft hvor jeg håber at real får gummiben og smider point mod Villarreal... Hvis de skal gå ind til alle de svære udekampe med et forspring på kun 6 point så ser det virkelig godt ud! Der er ikke noget jeg ville elske mere end at vinde et mesterskab hvor real har været oppe med 10 point! Det bliver svært men jeg giver ikke op... Og det gør Barca heller ikke selvom Pep kører noget spin i medierne for tiden...
Det ville være det sødeste mesterskab længe, og hvor ville det være fedt at se fjæset på Real Madrid fans og spillere, når vi for 4. gang i træk står med pokalen. Jeg tror i den grad på det. Vi kan stadig vinde La Liga!

Visca el Barça!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster