Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

HAHAHA spot on bg92, det er på niveau med sladderatiklerne på tvguide.dk

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana92 skrev:Haha, måske den tyndeste artikel jeg nogensinde har set i HELE mit liv. EB har ofte mere indhold i deres artikler, end der er i den der!
Det er jo åndsvagt. Et kæmpe billede og ét citat med dertilhørende tre linjer.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Hvis de absolut føler behov for at skrive, at Özil altså kalder Real Madrid for verdens bedste klub, så kunne de i det mindste have taget Goal.com versionen. Det havde i det mindste givet en lille smule mening.

http://www.goal.com/en/news/2898/euro-2 ... many-as-we

Men ja ja, hvad kan man ellers forvente af Madridista.dk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Heartbreaker skrev:Siden hvornår er Real Madrid blevet til verdens bedste klub?
http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=16456
Vi har rent faktisk papir på, at VI er verdens bedste klub.

Igen, den side :roll:

Subjektive postulater bliver fremstillet som endegyldige sandheder; rent børnehaveniveau.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Tjek lige den her "statestik"... Amen det er da hel utroligt hvor decideret dumme de er på den side! Hvordan helved kan man skrive sådan en artikel og komme frem til en sådan konklusion? Man sammenligner simpelthen Cristianos målsnit i 87 kampe, mod Messis 201 kampe... Jamen har de aldrig gået i skole eller hvad foregår der!? Hvis de ville have bare en nogenlunde reel sammenligning, så skulle de jo tage Messis målsnit de sidste 3 sæsoner, hvor Cristiano har været i ligaen.

Cristiano kom her til som "verdens bedste spiller" og blev så hurtigt sat på plads af historiens bedste spiller. Messi kom op fra vores B-hold og er sæson for sæson blevet bedre og bedre. Det er da klart det påvirker målsnittet. Men sådanne ting tager man jo ikke højde for på deres lorte side, hvis man istedet kan lave en "statestik" der viser absolut INTET om det reelle styrkeforhold på afslutter fronten.

Jeg synes det er SÅ pinligt det de foretager sig derovre...
Forumlegende

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Gad vide om der findes en spiller der har spillet 1 kamp i ligaen og scoret 2 eller flere mål. For så ville denne jo langt bedre end Cristiano ifølge deres måde at regne på :P.
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Som jeg altid har sagt. Alene drengen med bamsen på højre side fortæller ligesom hvad vi har med at gøre
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Som jeg altid har sagt. Alene drengen med bamsen på højre side fortæller ligesom hvad vi har med at gøre
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

... og hvor er en spiller som Telmo Zarra i den 'artikel' der? 252 mål i 278 kampe. Altså et snit på 0,91 mål pr. kamp. Det bliver i øvrigt spændende at se hvordan de reagerer på siden, når Messi om ganske få år overgår både Raúl, Hugo Sánchez og Alfredo di Stéfano på listen over flest scorede mål i La Liga. Mon ikke det bliver et eller andet med at niveauet i La Liga, bortset fra Madrid og Barcelona, er meget lavere i dag og Messi derfor har det så let som ingen ting?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Siden Pep blev træner har Leo scoret 103 mål i 101 kampe, enuff said. Men det er madridista, jeg tror altså det er de færreste der tager denne side alvorligt, så bare træk på skulderen af det. Jeg tror ikke engang de folk der bruger siden, tager den særlig alvorligt, de eneste der tror de har en seriøs side er vel de hjernedøde mennesker som ejer siden.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Madridista burde være medicin for folk med depression og selvmordstanker. For så ved man, at der findes mennesker derude, som har det værrere end den pågældende psykisk syge.

Jeg væmmes ....
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

... og skal vi da ikke lige prøve at sammenligne over hele karrieren? Det er jo mere eller mindre det de gør med Messi? Altså, når jeg siger hele karrieren mener jeg alle kampe for klubhold - ikke kun liga-kampe. Så ser det nemlig lidt anderledes ud:

Messi: 223 mål i 310 kampe. Snit på 0,72 mål pr. kamp.
Ronaldo: 246 mål i 448 kampe. Snit på 0,55 mål pr. kamp.

That is all.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Det er ekstrabladet om igen.

De havde en lignende artikel hvor de sammenlignede Ronaldos få år i real med hele Messis karriere.

Jeg sendte endda en mail til journalisten, hvor jeg lærte ham lidt om statistik, men han svarede desværre aldrig.

Det kan være han er blevet skribent på madridista.dk

Pinligt.

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Blaugrana92 skrev:Messi: 223 mål i 310 kampe. Snit på 0,72 mål pr. kamp.
Ronaldo: 246 mål i 448 kampe. Snit på 0,55 mål pr. kamp.

That is all.
Hvis man lægger mål og assist sammen, har Messi et snit på 1.019 i 310 kampe. Det er hjernedødt.
Senest rettet af Nidzo7 fre mar 02, 2012 7:14 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sjovt nok ogwså det samme jeg tænkte da jeg læste madridista artiklen... hvorfor sammenligner man CR's mål i La Liga med Messi's mål i La Liga når Messi jo startede som B spiller i en fjern fortid som 17 åring, og CR startede som etableret stjerne for 3½ år siden som 24 årig.

Man skulle sammenligne dem sæson for sæson... eller endnu bedre hvor mange mål de har scoret i alt i forhold til deres alder... havde CR scoret så mange mål som Messi da CR var 24?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster