Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Messi1987 skrev:C.Ronaldo er god nok fantastisk !!!
Jah, han er okay, ikke en skidt spiller.
Allez...

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

kato skrev:selvfølgelig Cristina, mutters alene i Levantes forsvar bang...alt for nemt...
Igen fordi de har en mand der er farlig i hovedspillet hvor vi ofte ikke kan smide den ind over. Samtidig ligger de egn meget bedre pres og virker langt mere sikre bagtil. Jeg er så skuffet over vores defensiv pt. Og Jeg har en dårlig fornemmelse for CL opgør mod dem.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ronaldo er god, enig. Men Emile Heskey er bedre.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

3-2!!

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

hehe virus på 6´eren og levante har udlignet :grin:

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Yousee er noget lort nu, alle kanaler fucker op.
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kun 6'eren der har fucket det op hos mig.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Straffesparkskonkurrence lige om lidt mellem Zambia og Elfensbenskysten lige om lidt på Eurosport, hvis det skulle have interesse.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

sikke en afbrænder af Drogba

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

off topic:

Sådan Zambia fortjent nok ud fra det jeg så :smile:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Nu bryder jeg mig ganske, ganske lidt (for ikke at sige slet ikke, overhovedet. Tvært i mod) om Madridista.dk, deres tone, deres arrogance, og deres måde at levere elektronisk formidling på, helt generelt. De fleste af deres nyheder, vidner om stort mindreværd.

Med det sagt, så vil jeg gerne komplimentere en af deres brugere, som faktisk formår at skrive rigtigt fornuftige, objektivt overvejede, saglige og faktumbaserede indlæg.
#912: LosMerengues30 | i dag 00:15

Vi er først bedre end dette FCB hold, hvis vi formår at dominere konstant i 3,5 år, vinder 13 ud af 16 trofæer, er overlegne mod næsten alle tophold, overlegne i El Clásico og spiller langt det bedste fodbold i verden. ´

Alt dette har FCB været i snart 3,5 år præsteret.

Det kan vi også, men det kræver altså mere end 1 mesterskab at overbevise andre end os selv om.

Skulle vi vinde mesterskabet i år uden at have slået Barcelona overhovedet i ligaen, og vinder Barcelona samtidig Copa Del Rey og CL så har de altså vundet 5 trofæer ud af 6 mulige, hvor vi må "nøjes" med mesterskabet.

FCB blev jo heller ikke lige pludselig et bedre hold blot fordi de formåede at vinde mesterskabet i 2004-2005 sæsonen efter 5 6 års titeltørke, da vi jo havde vundet 2 CL, 2 mesterskaber og diverse andre pokaler i den periode.

Det var først da de gentog kunststykket sæsonen efter og vandt ligaen og CL at de for alvor overtog førepositionen.

Jeg er sikker på, at skulle FCB vinde Copa Del Rey og CL, så vil de være ret tilfredse med deres sæson og omverdenen ville ikke tale om et magtskifte, selvom vi skulle vinde ligaen.

Den Spanske Super Cup (slået os), Den Europæiske Super Cup, Klub VM, Copa Del Rey (slået os ud), CL > La Liga anno 2012.

Vinder vi CL og ligaen, så er den "problematik" jeg fremfører ikke så interessant, da vi således ville have cementeret vores overlegenhed.
Respekt for det LosMerengues30. Fint at se, at der er madridistas med lidt mellem ørene, som rent faktisk forholder sig fornuftigt og ærligt til tingene. Jeg er dog ikke enig med dig i, at hvis I vinder CL + La Liga, så er overlegenheden cementeret. Dertil har I simpelthen været for meget under tøflen de seneste år. Lad os se hvordan det hele ser ud næste sæson. Vi har allerede pokaler i hus i år - vundet de vi indtil videre har kunnet vinde. Vi misser nok La Liga. I misser CDR. CL er en åben slagudveksling.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

hahah se nu hvad de morer sig over, i madridlejren.. det er faktisk rimelig komisk haha :)

Billede

givet/fået.. :)

http://i.imgur.com/GKoUF.png

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Nej hvor sødt - de har fået nyt logo.

Billede

Måske det er meget godt, at de ligger i førersædet til at snuppe La Liga i år - endnu et år uden trofæer (udover en skæv pokal) kunne måske have fået dem til at implodere af ren og skær bitterhed.

EDIT: Nå, et hurtigt kig på deres forum viser, at der trods alt er en eller anden form for baggrundshistorie til "osasuna.dk". Er vel altid noget.
Pena1992 skrev:@ Buch & Siempre Madrid

Det glæder mig at gamle jokes, og vel at mærke gode jokes ALDRIG glemmes. Fantastisk at læse OSASUNA.DK på denne site...hahahahaha. Det er måske 5 år siden eller længere, i de "gode" gamle dage, hvor vores fælles irritation over holdets formåen bragte os på tanken om at oprette en fodboldsite for Osasuna, og smide Real Madrid i skraldekurven!!

Fantastisk!
Det er dog sjovt, som de mener, at arrogance er på sin plads på forsiden af hjemmesiden. Kan de ikke selv se, at alle andre anser det for bitterhed?
Senest rettet af Mander man feb 13, 2012 11:18 am, rettet i alt 1 gang.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Jeg forstår ikke dit indlæg, Brombi :P

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:Nej hvor sødt - de har fået nyt logo.

Billede

Måske det er meget godt, at de ligger i førersædet til at snuppe La Liga i år - endnu et år uden trofæer (udover en skæv pokal) kunne måske have fået dem til at implodere af ren og skær bitterhed.
Det er til at krumme tær over - det med logoet :) Nogle af brugerne derinde virker rigtig modne og rimelig kvikke, det er bare ærgerligt, at dem som styrer hjemmesiden er nogle børn (eller i hvert fald opfører sig som nogle)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 35 gæster