FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af klogfyr »

Mander skrev:Ja, det begynder at blive lidt træls. I det mindste har de seneste el Clásicos været bedre end sidste års mht. barnlig opførelse.
hvis du mener den sidste vi lige spillede, så ja, men dem vi spillede i forsæsonen mod dem, var da det værste nogensinde.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mander »

klogfyr skrev:
Mander skrev:Ja, det begynder at blive lidt træls. I det mindste har de seneste el Clásicos været bedre end sidste års mht. barnlig opførelse.
hvis du mener den sidste vi lige spillede, så ja, men dem vi spillede i forsæsonen mod dem, var da det værste nogensinde.
Arh, den anden kamp mod Real i Super Cuppen endte da trods alt kun med slagsmål i det 90. minut. Det er en forbedring ift. slagsmål de første 89 minutter. Men måske jeg husker forkert; min hukommelse rækker ikke helt tilbage til august.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

teemuss

Re: FC Barcelona

Indlæg af teemuss »

ja hvad gør pep og morinho så hmm stiller i stærkeste opstilling eller spare en masse stamspillere?jeg ved dælme ikke hvad jeg ville vælge at slå pustas er jo altid sjovt på den anden side er det jo ikke den vigtigste turnering.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er godt og grundigt traet af alle de El Clasico kampe efterhaanden. Hvis de slaar Malaga og vi slaar Osasuna ( og det sker hoejst sandsynligt), saa skal i hvert fald moede dem 3 gange mere i denne saeson og det antal kan stige til hele 5 kampe, det orker jeg ikke at se paa.

Det bliver grimt, ligesaa snart det gaar daarligt for Real. Hvis Real f.eks kan se, at de ryger ud til os i CDR, saa vil vi straks se daarlig opfoersel fra deres side, hvor de vil goere alt for at skabe kontroverser, saa man efterfoelgende snakker om alt andet end selve spillet. Saadan har det vaeret under deres nuvaerende traener. Det skete i C.L kampe, det skete i Super Cup, og det vil hoejst sandsynligt ske igen, hvis vi ekspederer dem ud af CDR.

Ja, som sagt, jeg orker ikke alle de Clasico der.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: FC Barcelona

Indlæg af teemuss »

se det fra den positive side når vi nu har slået dem 5 gange i denne sæson blir morinho indlagt på psykiatisk afdeling
i frustation over at han ikke kan slå barca. :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1168 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

In the 29 official games Barcelona have played so far this season, the team has used 29 different line-ups #fcblive

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er altså ret vildt. Pep bliver mere og mere uforudsigelig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1168 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja. Hvilket også gør Guess the starting lineup til et yderst avanceret spil! Eller..

Nå men her er ihvertfald et billede af de catalanske førsteholdsspillere:
Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Jeg er godt og grundigt traet af alle de El Clasico kampe efterhaanden. Hvis de slaar Malaga og vi slaar Osasuna ( og det sker hoejst sandsynligt), saa skal i hvert fald moede dem 3 gange mere i denne saeson og det antal kan stige til hele 5 kampe, det orker jeg ikke at se paa.

Det bliver grimt, ligesaa snart det gaar daarligt for Real. Hvis Real f.eks kan se, at de ryger ud til os i CDR, saa vil vi straks se daarlig opfoersel fra deres side, hvor de vil goere alt for at skabe kontroverser, saa man efterfoelgende snakker om alt andet end selve spillet. Saadan har det vaeret under deres nuvaerende traener. Det skete i C.L kampe, det skete i Super Cup, og det vil hoejst sandsynligt ske igen, hvis vi ekspederer dem ud af CDR.

Ja, som sagt, jeg orker ikke alle de Clasico der.
Kan godt se hvad du mener og de beskidte tricks intensiveres når tolken og hans hold presses sidst på sæsonen og fokus vil desværre ikke være Barcas smukke sejr.

Dog ser jeg det mere som vores fordel end deres at vi møder dem så mange gange. Mourinho har ikke mange forskellige måder at spille os på, så rent taktisk sidder vi med fordelen. Og vores spillere vil jo altid være topmotiverede imod Mourinhos hold så samlet set står vi bedre hvis begge holde kommer så langt at de skal møde hinanden.

Så er det også endnu sværere for dem at spille os over to opgør, da Barca er det bedste hold og vi får ikke to off-days i træk, så de skal håbe på en kombination af vulkanudbrud og dommertække hvis de skal have en chance.

Ryger Madrid ud til Malaga (hvilket er ret usandsynligt) så er det bare endnu federe, helt enig her.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg har ikke kunne følge så godt med på det sidste. Går vi og Real videre i CDR, så vil vi møde hinanden eller hvad?
Ud over den kamp, så spiller vi endnu en kamp i ligaen - skal vi møde dem flere gange? Kvartfinalerne til CL eller?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg ved ikke om denne video er blevet postet herinde foer, men synes den er rigtig fed.
[youtube]pxtv3_bTOdY[/youtube]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1168 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona top goalscorers so far this season: Messi 29 - Cesc 11 - Villa 9 - Xavi 8 - Pedro 6 - Alexis 5 #fcblive [via @messistats]
11 mål af Cesc! Og 8 af Xavi! :eek: Det er da helt vildt for to midtbanespillere!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Ja, Xavi har satme været on fire foran mål i år. Det er noget usædvanligt. Bevares, han plejer da gerne at score 4-5 mål i løbet af en sæson, men at score 8 i løbet af en halv sæson; det er godt nok en side af ham vi endnu ikke har set.

Med hensyn til Cesc er det vel lige før at han har spillet mere angriber end midtbanespiller i denne sæson. Okay, ikke decideret angriber, for sådan noget bruger vi jo ikke, men så hængende angriber eller fremskudt midtbanespiller. Han har i hvert fald været målfarlig. De andre hold har haft svært ved at håndtere hans dybdeløb indtil videre. Det kunne godt blive et farligt våben mod Real Madrid i de kommende El Clásico's. Med Messi's blik for Cesc, og vice versa, kunne det sagtens kaste et par mål af sig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1168 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja Xavi har været helt overnaturlig i denne sæson. (Ikke at han ikke har været det før, men angående mål)

Og ham Cesc har virkelig været et fantastisk køb. Han har tildelt vores spil en helt ny dimension og ham og Messi skal nok volde Madrid store problemer. Og så selvfølgelig også alle de andre små på holdet!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1168 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

La Manita!♥
Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster