Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Mourinho efter levante-kampen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

kklaus skrev:
abx skrev:Sakset fra madrid-forum;

Det her sagde Mourinho til pressen efter Levante-nederlaget:
- Jeg synes, at vi gjorde det godt, da vi spillede elleve imod elleve. Modstanderen kom ikke over midten af banen, og Iker rørte ikke bolden. Vi havde mange målchancer, men vi formåede ikke at konvertere det til mål på en svær bane. Græsteppet var dårligt, og modstanderen forsvarede sig meget. Men jeg synes ikke, at man kan sammeligne vores første 45 minutter med kampen sidste år, sagde Mourinho ifølge spanske medier og fortsatte.

- Da vi blev reduceret til ti mand, blev kampen mere lige. Vi blev snydt for et klart straffespark, der desuden ville have resulteret i det andet gule kort. Jeg bliver nødt til at lykønske dem (Levante, red.) for at være kloge, for de ved, hvordan man provokerer, filmer, ikke giver bolden, trækker tiden ud, og det er også fodbold, og mine spillerne har det ikke godt i sådanne omgivelser.

- Jeg har nogle spillere, der ikke kan tilpasse sig til den beskidte del af fodbolden. Spillere, som ikke har det godt med det. En af mine spillere (Khedira) var skyld i nederlaget, for han vidste, hvad der ville ske. Han faldt i fælden. Han var delvist skyld i nederlaget, men det var også dommerens skyld, min skyld og spillernes skyld. At undlade at dømme et straffespark og give et rødt kort er meget.
HAHAHAHAHA :grin:
Mourinho er til grin. Kan ikke forstå hvis der er nogen der kan tage den idiot seriøst mere!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Får han dog aldrig hovedpine af at tude så meget?

Hvor er jeg dog glad for at Guardiola ikke er ude at skyde med spredehagl og beskylde gud og hver mand hver gang vi er i modvind.

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

Har kigget lidt på video fra kampen, og helt ærligt, der var straffe og medhørende rødt kort (2 gule).

Til gengæld burde der have været rødt kort til Di Maria, Pepe (surprice) og Khedira, som han jo også fik.

Jeg forstår ikke hvorfor, og hvordan Madrid kan blive ved med tude over dommerne, i sidste uge fik de en kamp foræret på et sølvfad af lige netop dommeren.
# soci: 111109 - Barca, folkets opium

Afellay99

Re: Real Madrid

Indlæg af Afellay99 »

hvor er det der er straffe ?? håber ikke i snakker om contrao der skal til at sparke til bolden også bliver den prikket... så er han da helt ude og skide

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Morinho taler jo kun til hardcore real fans, som nægter at se realiteterne i øjnene. Efter porque ramblingen sidste og finger episoden i år, så kan jeg ikke forestille mig, at nogen tager den tosses udtalelser seriøst. Jeg kender ihvertfald ikke nogen.

Det bliver mere og mere selvmodsigende, som ovenstående udtalelse efter Levante rigtig godt illustrere.
Han minder mere og mere om en diktator, som ved at magten under ham vakler. Tro mig, det bliver ren Gadaffi, hvis vi får skovlen under ham i år.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Så på et andet forum, at Levantes fans havde et banner specielt tilegnet Ronaldo: "Vi er grimme, fattige og ikke specielt dygtige"... nogen der så sådan et? Hvis det passer, så er det dælme sjovt lavet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Haha, det' humor.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Så på et andet forum, at Levantes fans havde et banner specielt tilegnet Ronaldo: "Vi er grimme, fattige og ikke specielt dygtige"... nogen der så sådan et? Hvis det passer, så er det dælme sjovt lavet.
Det banner så jeg ikke, men jeg læste et sted at deres fans sang, Segunda division, det er humor :glad: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Visca El Barca skrev:
Mander skrev:Så på et andet forum, at Levantes fans havde et banner specielt tilegnet Ronaldo: "Vi er grimme, fattige og ikke specielt dygtige"... nogen der så sådan et? Hvis det passer, så er det dælme sjovt lavet.
Det banner så jeg ikke, men jeg læste et sted at deres fans sang, Segunda division, det er humor :glad: .
Hahaha! :lol:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Ekstra Bladet har så valgt at lave en afstemning:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 623677.ece
Afstemning
Er Pepe den største psyko i moderne fodbold

Ja

Nej


se resultater »
:lol:

Efter svinestrengen mod Levante.

Resultat:
Er Pepe den største psyko i moderne fodbold
Billede
Er det ikke bare en fantastisk afstemning...EB længe leve!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Hvor er det vildt, at han kan blive ved at spille fodbold.
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

[youtube]bvG0aiAWYKA[/youtube]
At han stadig er at finde på en fodboldbane, fatter jeg ikke!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

De her Mourinho år kommer til at blive en ordentlig skamplet i Reals historie, medmindre han hiver enten la liga eller CL hjem. Lige nu er de forblændet af hans manipulationer i håb om at de kan vinde noget. Men vinder de intet i år så ryger Mourinho med sikkerhed. Jeg tror Real baglandet ser hvad der sker men de lader det stå til. Ingen titler betyder også Mourinho har gjort Perez til grin.

Det er SÅ ynkeligt at Mourinhos stærkeste våben er tuderi og bagvaskelse i presselokalet. Jeg ved han gør det bevidst for den taktik han beskylder Levante for er præcis den han har brugt mod os i el classico siden manitaen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

zqa skrev:Hvor er det vildt, at han kan blive ved at spille fodbold.
- og egentlig også lidt vildt at hans modspillere kan blive ved at spille fodbold, når man tager i betragtning hvordan han griber sporten an.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Har Pepe nogensinde brækket et ben eller en ankel eller revet ledbånd over i et knæ?
Det kan jeg ikke huske faktisk.

Ikke at jeg forsvarer skovlen på nogen måde, hvis han ikke har, er det desværre kun et spørgsmål om tid, tror jeg :roll:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster