Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Undskyld men jeg kender ham ikke. Bør man kende ham og hans kvaliteter ?

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »


rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Super god artikel jeg fandt via totalbarca. Selv Guus Hiddink er ude og kritisere Mourinho:
...
Hiddink also defended referee Wolfgang Stark's decision to send off Real's Pepe in the Barca match last week which led to Mourinho being ordered from the touchline.
'I have known ­Wolfgang Stark as a man with a very direct ­approach, who was fully in his rights to send Pepe off,' he said.
'If Dani Alves had had his leg on the grass, that leg would now have been ­broken. In the first half of the semi-final it was clear that Barcelona was the Spanish bull fighter who was holding up the red cape in front of Real Madrid.
'The only problem was that the bull did not want to play and remained really ­passive. In Spain that is a reason for the crowd at the Plaza de Toros to wave their white hankies. To me it was amazing that the Madrid crowd actually accepted the passive style of their team!
'That proved that for the clash between Madrid and Catalonia there are now different rules. It was fantastic how Barcelona ­handled the situation.
'At one point in the match the entire Barca team just stood still in their own half, because 11 Madrid players were just defending in their own half. They did not want to play football. It was obvious this was Mourinho’s choice to play the game like this. Tough. Barcelona did not fall for the trap.'


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z1LDYONN6q

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

#209: Don Real | 30-04-2011 15:53

#208

Virkelig en mærkelig dom. Han kommer med nogle skarpe udtalelser, og han skal sidde ude i 4 kampe, fordi UEFA føler sig såret.

Og som du siger, så burde Pinto jo suspenderes for minimum 9-10 kampe.

Og hvad så nu? Vil de sætte 5-10 mand omkring ham, så han ikke kan få kontakt med Karanka? Denne forskelsbehandling er jo til at brække sig over.
Hahaha 9-10 kampe... omtrent den samme straf som Pepe fik for sit mordforsøg for et par sæsoner siden. Det er utroligt så letpåvirkelige nogen fans er. Der skrives om forskelsbehandling pga. UNICEF-logoet, og næsten ingen af dem forholder sig til hvor dårligt deres hold spillede... De slupre altså Mourinhos propaganda i sig som små børn uden nogen form for kritisk sans.

Jeg finder det underholdende og sørgeligt på samme tid

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Det er også sjovt så meget der bliver skøjtet henover hvor svinsk Real rent faktisk spillede i den kamp. Hvordan kan man få det til, at dommeren dømte så meget til vores fordel, når to Real spillere mere burde have været udvist.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Daluigi skrev:Hahaha 9-10 kampe... omtrent den samme straf som Pepe fik for sit mordforsøg for et par sæsoner siden. Det er utroligt så letpåvirkelige nogen fans er. Der skrives om forskelsbehandling pga. UNICEF-logoet, og næsten ingen af dem forholder sig til hvor dårligt deres hold spillede... De slupre altså Mourinhos propaganda i sig som små børn uden nogen form for kritisk sans.

Jeg finder det underholdende og sørgeligt på samme tid
Mener du "tacklingen" mod Getafe? Der er så mange herinde der skriver om en meget slem Pepe sviner uden at nævne hvilken, men det er vel den? :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Den mod Getafe ja.

@JonasV
Det er nemlig vanvid. Det irriterer mig stadig her en uge efter, at folk er så latterlige omkring den kamp. De burde se den igen, og overveje hvor hårdt spillende Real var, og 1 udvisning tsk.. burde have været 2-3 stykker

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Det er også sjovt så meget der bliver skøjtet henover hvor svinsk Real rent faktisk spillede i den kamp. Hvordan kan man få det til, at dommeren dømte så meget til vores fordel, når to Real spillere mere burde have været udvist.
Ja lige præcis, men helt ærligt, det er vel efterhånden kun nogle meget naive madridistas plus nogle bitre fans af andre hold, der ikke kan se det faktum, at Real spillede svinsk og kujonagtigt. Det er kun denne gruppe, der ikke kan se, at Real og oversætteren blev sat på plads i onsdags, og jeg tror ikke man kan overbevise dem om dette, ligegyldigt hvor meget man argumenterer med dem. Det er derfor bedst, at man trækker på smilebåndet af disse mennesker og deres kommentarer, og så ellers ignorere dem.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://www.bold.dk/nyt/Real-assistent-K ... den-raekke

Haha og deres ynkelige forsøg på at nedtone vores dominans fortsætter.... Kan ikke mindes jeg har oplevet så skandaløst et mindreværdskompleks i den moderne fodboldverden...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:http://www.bold.dk/nyt/Real-assistent-K ... den-raekke

Haha og deres ynkelige forsøg på at nedtone vores dominans fortsætter.... Kan ikke mindes jeg har oplevet så skandaløst et mindreværdskompleks i den moderne fodboldverden...
Det er jo blot et forsøg på at tage opmærksomheden væk fra kampen. De har måske indset at det de står overfor er nærmest en umulig opgave. Derfor kommer de med deres ynkelig forsøg på at tale om alt andet end det vgtigste, nemlig selve spillet. Lad dem, tag den ro og lad os koncentrere os om at kvalificere os til finalen så vi kan spille om endnu et trofæ.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Jeg tror udelukkende det er Mourinho der er skyld i det bavl. Han er dum at høre på og samtidig meget stædig og dominerende, så han har nok smittet hele Real Madrid til at sige sådan noget lort.

Jeg er faktisk begyndt at have lidt ondt af Cristiano Ronaldo på sådan en måde, der nok kommer til at føre til, at jeg begynder at kunne lide ham, pga. han tager kampen op mod tolken!

Jeg har faktisk også købt ham i FIFA for første gang nogensinde :shock:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

#250: Hiquaino | i dag 23:29

endvidere en fremragende midtbaneindsats af Lass idag. Hvis han kan holde det høje niveau vil det være en fejl at afsætte ham!

Det er er også ret sjovt hvad folk kalder Fc barcelona for efter disse 2 opgør "FC Uefalona" og "FC Hollywood"
kært barn har mange navne, men deres positionsfodbold er godt nok det med røv syge taktik, godt nok er det flot at de kan spille bolden i trekanter, men at holde bolden på midten af banen og spille den tilbage til Valdez er virkelig kedeligt.

Men idag så man 2 hold på banen, den ene spillede engelsk inspireret fodbold med den fysiske form for fodbold, mens det andet spillede spansk hurtige kombinationsspil med fokus på ballet/dans/skuespil !

I sandheden en nederlag for fodbolden!

Behold for guds skyld Mourinho, kan simpelthen ikke tåle at starte et projekt om og om, sæson efter sæson!
Ved godt man ikke laver grin med de handicappede, men hel ærligt. Enten har folkeskolen endnu engang fejlet fælt, eller også bør de ikke lade de indsatte på Risskovs psykiatrisk afdeling komme i nærheden af et tastetur!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Hvordan kan man være fan af et spansk hold, og samtidig mene, at det er et nederlag for fodbolden, når den britiske stil taber?

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Hvordan kan man være fan af et spansk hold, og samtidig mene, at det er et nederlag for fodbolden, når den britiske stil taber?
Manden er desillusioneret og i fornægtelsestilstand. Hav ondt af ham 8)

LuisEnrique

Re: Real Madrid

Indlæg af LuisEnrique »

Ingen tvivl om at barcas fortjent gik videre, men jeg vil nok sige at real blev snydt for et mål. Den var i mine øjne en klokkeklar dommerfejl.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster