Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

haha det er jo fantastisk det her :DD

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Rødt til Marcelo, campéones!!

Edit: Det var til Carvalho :lol:
Senest rettet af Ronaldinho lør apr 30, 2011 7:46 pm, rettet i alt 1 gang.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Får øl i indre kbh mens jeg nyder livescore update! Hvor fedt. Næppe dommerens skyld i aften.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Skydefinten skrev:Får øl i indre kbh mens jeg nyder livescore update! Hvor fedt. Næppe dommerens skyld i aften.
de får et rødt så selvfølgelig er det dommerens skyld, nu var de lige kommet på 2-3 med 7 min igen på hjemmebane mod zaragoza og så ødelægger dommeren deres sejr.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Zaragozas udebanestatistik før dagens kamp:
16 kampe 1 sejr 6 uafgjorte 9 nederlag målscore 8-21

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Jamen...det kan jo gå hen og blive den perfekte weekend! FOCK hvor er det godt at se de hvide gå i opløsning og ikke mindst Mourinhos karriere i det spanske. I mine øjne retfærdigheden som sker fyldest! 8)

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Det er karma!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

BarcaStuff skrev:Referees De Bleeckere, Belgian, and Proenca, Portuguese, will lead the 2 CL semis this week. It's not clear who'll lead which game.
Haha, jeg dør virkelig af grin hvis de sætter De Bleeckere på vores kamp. Det kunne være så flabet. Det ville være den største lussing til Mourinho. Så kan han brokke sig lidt mere og så er der ekstra brænde på bålet til den 6. når disciplinærsagerne skal afgøres. Jeg kan ikke lade være med at krydse fingre! :P

kklaus
Indlæg: 9743
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

Blaugrana92 skrev:
BarcaStuff skrev:Referees De Bleeckere, Belgian, and Proenca, Portuguese, will lead the 2 CL semis this week. It's not clear who'll lead which game.
Haha, jeg dør virkelig af grin hvis de sætter De Bleeckere på vores kamp. Det kunne være så flabet. Det ville være den største lussing til Mourinho. Så kan han brokke sig lidt mere og så er der ekstra brænde på bålet til den 6. når disciplinærsagerne skal afgøres. Jeg kan ikke lade være med at krydse fingre! :P

:D
barcastuff skrev:UEFA has appointed Belgian referee Frank De Bleeckere (45) to lead the Barcelona-Real Madrid game on Tuesday. #fcblive

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Blaugrana92 skrev:
BarcaStuff skrev:Referees De Bleeckere, Belgian, and Proenca, Portuguese, will lead the 2 CL semis this week. It's not clear who'll lead which game.
Haha, jeg dør virkelig af grin hvis de sætter De Bleeckere på vores kamp. Det kunne være så flabet. Det ville være den største lussing til Mourinho. Så kan han brokke sig lidt mere og så er der ekstra brænde på bålet til den 6. når disciplinærsagerne skal afgøres. Jeg kan ikke lade være med at krydse fingre! :P
Hvorfor? Han var da mildest talt elendig sidste år på Camp Nou for Barca. Mourinho havde da intet at klage over. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

El Messias skrev:Hvorfor? Han var da mildest talt elendig sidste år på Camp Nou for Barca. Mourinho havde da intet at klage over. :)
Det er jeg sgu ligeglad med, det er bare for at irritere Mourinho! Han beklagede sig og har stillet spørgsmålstegn ved lige netop De Bleeckere. Nu er det ham der dømmer kampen og enten bliver det noget skidt for os, fordi han vil være opmærksom på ikke at give os noget, eller også bliver det godt for os, fordi han vil være opmærksom på ikke at give Madrid noget der kunne fremstå som kompensationsdomme og 'undskyldninger' overfor Mourinho. De Bleeckere får det ikke let, men det sjove er nu bare at UEFA så åbenlyst siger 'FOCK DIG' til Mourinho, ved at vælge lige netop en af de dommere han åbenlyst kritiserede! :D

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
El Messias skrev:Hvorfor? Han var da mildest talt elendig sidste år på Camp Nou for Barca. Mourinho havde da intet at klage over. :)
Det er jeg sgu ligeglad med, det er bare for at irritere Mourinho! Han beklagede sig og har stillet spørgsmålstegn ved lige netop De Bleeckere. Nu er det ham der dømmer kampen og enten bliver det noget skidt for os, fordi han vil være opmærksom på ikke at give os noget, eller også bliver det godt for os, fordi han vil være opmærksom på ikke at give Madrid noget der kunne fremstå som kompensationsdomme og 'undskyldninger' overfor Mourinho. De Bleeckere får det ikke let, men det sjove er nu bare at UEFA så åbenlyst siger 'FOCK DIG' til Mourinho, ved at vælge lige netop en af de dommere han åbenlyst kritiserede! :D
Ærlig talt tror jeg du lægger bare en smule for meget i valget af dommer... Der er efterhånden heller ingen dommer den storhedsvanvittige idiot ikke har skam svinet... så det kan være ligegyldigt hvem der dømmer

El Messias

Re: Real Madrid

Indlæg af El Messias »

Blaugrana92 skrev:
El Messias skrev:Hvorfor? Han var da mildest talt elendig sidste år på Camp Nou for Barca. Mourinho havde da intet at klage over. :)
Det er jeg sgu ligeglad med, det er bare for at irritere Mourinho! Han beklagede sig og har stillet spørgsmålstegn ved lige netop De Bleeckere. Nu er det ham der dømmer kampen og enten bliver det noget skidt for os, fordi han vil være opmærksom på ikke at give os noget, eller også bliver det godt for os, fordi han vil være opmærksom på ikke at give Madrid noget der kunne fremstå som kompensationsdomme og 'undskyldninger' overfor Mourinho. De Bleeckere får det ikke let, men det sjove er nu bare at UEFA så åbenlyst siger 'FOCK DIG' til Mourinho, ved at vælge lige netop en af de dommere han åbenlyst kritiserede! :D
Havde lige forglemt Busi's dive mod Motta. :wink:
Men synes det er fedt UEFA starter noget drama!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Ærlig talt tror jeg du lægger bare en smule for meget i valget af dommer... Der er efterhånden heller ingen dommer den storhedsvanvittige idiot ikke har skam svinet... så det kan være ligegyldigt hvem der dømmer
Jeg lægger ikke noget som helst i det, andet end jeg synes det er ganske morsomt at UEFA vælger lige netop en af de dommere som Mourinho satte navn på i tirsdags.

Jeg er naturligvis klar over at det på ingen måde er UEFA's måde at klaske Mourinho i bagdelen på, og at valget af De Bleeckere ikke har noget som helst med Mourinho's udtalelser at gøre. Jeg er også godt klar over at UEFA kun har en lille håndfuld dommere at vælge imellem til de absolutte topkampe, hvor de skal have fat i den europæiske elitegren af dommere. Ikke desto mindre, er det nu meget sjovt at det er én af de fem dommere Mourinho satte navn på i sidste uge, der får den udsøgte 'fornøjelse' af at dømme endnu en omgang af El Clásico.

emo
Indlæg: 17807
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Ifølge dommeren vidste han selv at han skulle have denne kamp i en uges tid, så det kan sagtens tænke sig at dommeren blev valgt før kampen i Onsdags.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster