Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »


Aziz-Alzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Har intet hørt om det med vandet før..

Hotnuk

Re: Real Madrid

Indlæg af Hotnuk »

Aziz-Alzeheri skrev:Har intet hørt om det med vandet før..
Omkring to minutter inde i klippet.
[youtube]mzV6bbVhXE4[/youtube]

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

madridsta.dk skrev:sidste år, da Inter fortjent kvalificerede sig til finalen
LOL :D

Jeg kan lige forestille mig en trist Real-fan, der sidder og bruger sin tid på det skandaløst dårlige journalistik og sidder og gnægger før han går ud og tager en filer til sin Sergio Ramos plakat :P

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Ronaldinho skrev:http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=14448

Love on that site!
Man burde sende et tæskehold efter dem. Hele verden ved udmærket godt, at vores klub er symbolet på ydmyghed og god sportslig ånd, i forhold til deres ækle købe filosofi. Hvem er det lige, som har en træner der render rundt og sviner dommere, mod og medspillere + forbundet?..

Madridista.dk og skribenten der skriver de artikler, er tydeligvis den mest indebrændte og bitre fan, der eksisterer på internettet.

16-2 bitches - deal with it!

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Kunne ikke være mere enig. Den måde Perez og Morinho har ageret motor, og hældt benzin på bålet, i hele El Villarato konspirations teorien er så vanvittig pinlig for dem.
Uden at være ekspert på emnet, så vil jeg mene det er dødstødet for de positive ting, som man kan hive ud af madrisimoen. Hvor deres "sig-selv-nok" mentalitet, faktisk gjorde dem til værdige vindere såvel som tabere, uden alt muligt udenomssnak.

Det er egentlig utroligt, da jeg startede ud som barca fan i tidernes morgen. Der betragtede jeg ikke Real med et descideret had. Som ikke catalansk fan, så var det mere en rival, end en hadeklub.
Med tiden har de usympatiske sider ved dem, bare stille og roligt tændt hadet til dem. De sidste ti år har især været slemme, og i år har de eksploderet i et mindreværdskompleks af dimensioner, hvilket berstemt ikke klæder dem. Nu håber og beder man bare til, at de får den så meget op the bumbhole de næste fire classicos.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Mht sprinkler anlægget, så håber jeg da ikke, det var andet end en teknisk fejl. Hvis det var for at hindre Inter i at juble(hvad skulle vi egentlig få ud af det?), så har de ifølge videoen tre fjerdedele af banen til at løbe rundt på. Så helhjertet er det da under ingen omstændigheder... Det er godt nok halmstrå man går efter.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Jamen det er simpelthen så sindsygt man skriver sådan noget på en hjemmeside. Det er grotesk der findes mennesker med så store mindreværdskomplekser, pga. deres fodboldhold bliver ydmyget nogle år i træk. Føj et dårligt menneske!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg er helt enig med jer, det er sidssygt og mest pinligt for dem selv. Jeg bliver dog ikke overrasket, denne klub og alt der har med klubben at goere ( Ledelsen, traenere, spillere og endda fans) er til grin. Madridista.dk symboliserer bare klubben bedst, det er nemlig saadan man opfoerer sig i Real. Vinder man over dem, saa er de stadig det bedste hold, de vil aldrig erkende andre holds styrker, og de har altid det bedste hold og de bedste spillere.

Jeg er vild med vores traener og hans maade at kommentere tingene paa. Udover at han, som saedvanligt, er meget respektfuld overfor modstanderen, saa kan jeg ikke lade vaere med at taenke paa at han stikker lidt til dem og samtidig giver sine spillere endnu en grund til motivation, naar han siger det her;
Asked about upcoming challenges, especially the matches against Real Madrid, the tactican of FCB said that it’s “the chance to compete with the most powerful team … No matter how many times we play them, they are still the most powerful team in every sense, the strongest, the ones in the best form, the ones with an unstoppable squad. We shall accept the challenge and go for it


Pep kan ogsaa stikke til folk uden at gaa over stregen, han goer det med stor klasse, ikke som en vis oversaetter!.

EDIT: Grunden til at jeg mener han stikker tild em er, at han med andre ord siger, at ligegyldigt hvor meget man ydmyger dem, saa vil det op til kampene altid vaere saadan, at man igen vil snakke om de samme ting, nemlig ay Reals trup er staerkere, bredere, i bedre form, flest spillere med six-pack og alle disse ligegyldige ting.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er nemlig en ret sørgelig tendens de har, med at jo flere tæsk de får, desto mere puster de sig op.

De er blevet ydmyget i sådan en grad, at ingen i verden er i tvivl om hvilket af de to hold, der er bedst. Det ville derfor klæ' dem, at tone bitterheden en smule ned, og så accepterer, at når det kommer til Barcelona, så er de bare underlegen uanset hvilken træner, spiller eller præsident de nu henter.

Vi sidder på ligaen for 3. år i træk - titlen der fortæller hvilket hold, der reelt er stærkest. Vi har med Pep bag roret en målscore på 16-2!! :P Kæft det er jo til grin. Jeg læste et sted, at Real er det hold i ligaen vi smadre størst indbyrdes set over de sidste 3 sæsoner. Men alligevel findes der en masse tosser ovre på madridista.dk og ude i verden, som simpelthen kører Casper C-metoden: Benægt benægt benægt!

Det er jo sørgeligt. Hvor urealistisk et scenarie det end måtte være, så ville jeg da, hvis styrkeforholdet var byttet om, være utrolig skuffet over at se vores officielle hjemmeside, blive tilsmudset af bitre kampreferater, konstant opmærksomhed på rivalen og arrogante hentydninger i hver eneste nyhed. Men det er åbenbart blevet en del af madridismoen.... en ting, jeg ikke regner med halvdelen af deres fans kender til efterhånden.

Nu skal det blive spændende med de 4 opgør! Hvis de vinder en kamp eller to på flot spiller, så ved jeg at folk herinde sagtens kan anerkende det. Men det får man jo først lejlighed til at vise, hvis de rent faktisk formår at hive et point mod os for en gangs skyld....

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Jeg nægter at tro, de kan banke os på flot spil. Så skal vi virkelig have en off-day, og det har spillerne jo ikke i så stor en kamp som El Clásico.

Det eneste jeg frygter er, at Mourinho sætter en af sine spillere til at skade f.eks. Messi på lørdag, så han er ude af de næste tre Clásicos, der formentligt bliver.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeps. Det "jokede" en kollega til mig også med...de ofrer et gult kort på at lemlæste Messi lørdag aften - eventuelt til
sidst, når kampen er ved at slutte og vi fører 2-0 :wink:

Lad os håbe det ikke sker. Hübschmann prøvede også i SD kampen, men Messi var væk som en hare.

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Haha, ja Messi er god til at holde sig ude af de problemer :D

Medmindre Mourinho vil ofre en spiller, der virkelig laver en svinestreg og får 10-20 karantænedage. Jeg tror på Mourino kunne finde på det, Real Madrid-spillerne er dog nok mere socialt velfungerende ;)

Aziz-Alzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Vi skal ogaå møde dem i supercuppen næste sæson - det havde jeg helt glemt! 6 eller måske 7 El Clasicos på et år.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

mener du ikke bare 6 ?

liga 1
copa 1
chl 2
supercup 2

?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster