Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Fra madridista.dk:
Real Madrid udraderede i går Tottenham med 4-0 og er dermed klar til semifinalerne i Champions League.
Den side er så amatøragtigt. De udraderede ikke ligefrem Tottenham IMO. 10 mod 11 betyder en del. Hvis vDV var lidt mere skarp og Bale havde lidt mere held i sprøjten, havde de scoret to mål til trods for en mand i undertal.

Og nej, det er et stort resultat for Real Madrid, men IMO er de ikke klar til semifinalerne. Alt kan ske i fodbold, og Tottenham har deres fans med sig på White Hart Lane.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

# 23 skrev:Fra madridista.dk:
Real Madrid udraderede i går Tottenham med 4-0 og er dermed klar til semifinalerne i Champions League.
Den side er så amatøragtigt. De udraderede ikke ligefrem Tottenham IMO. 10 mod 11 betyder en del. Hvis vDV var lidt mere skarp og Bale havde lidt mere held i sprøjten, havde de scoret to mål til trods for en mand i undertal.

Og nej, det er et stort resultat for Real Madrid, men IMO er de ikke klar til semifinalerne. Alt kan ske i fodbold, og Tottenham har deres fans med sig på White Hart Lane.
Tvivler dog stadig på, at de kan få vendt et 4-0 nederlag.. Inter har lidt samme skæbne, dog er de mere erfarne end Tottenham.

Aziz-Alzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Var vi ikke også foran med 2-5 engang i pokalturneringen, men tabte 0-4 hjemme?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Aziz-Alzeheri skrev:Var vi ikke også foran med 2-5 engang i pokalturneringen, men tabte 0-4 hjemme?
Vi tabte 4-0 ude mod Getafe

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Det var også i 06-07 sæsonen. Alt fra 06-07 og 07-08 er glemt. Eller det vil sige, alt på nær de fantastiske mål der blev scoret i løbet af de to sæsoner, og dem var der egentlig en del af nu man lige tænker over det (Messi vs. Getafe, Ronaldinho vs. Villarreal, Ronaldinho vs. Zaragoza, Ronaldinho vs. Atlético, m.fl.)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Jeg har virkelig blandede følelser over de kommende kampe. Normalt plejer jeg at glæde mig til Clasicos, i den grad at jeg har fridage - en dag inden kampen og dagen efter kampen (tak uni). Og en uge op til selve kampen kan jeg ikke lavet andet end at gense forrige Clasicos og læse alle forums og sportsnyheder, dvs no normal life. Det er vel en tradition, som jeg er sikker på at vi alle har, på vores egen måde. Om man vil indrømme det eller ej så er Clasicos jo det helt store, når man holder med en af de to hold.

Men nu op til, hvad det ser ud til at være fire kampe, er jeg lidt splittet. For selve tanke om, at jeg skal se fire kampe med Mourinhos drama, virker for extremt. Jeg kan normalt ikke se mere end 20 min af Reals kamp, da jeg altid ender med at brokke mig over deres spil og alt det andet der følger med, som man med Barca har lært ikke skal eksistere i en kamp. Alt det cirkus, der følger med både på banen og i medierne, er absolut ikke noget jeg ser frem til. Håber at pressen og dramaet ikke stjæler fokusset fra selve spillet, og at vi (vores spillere) kan bevare det gode spil.
Men ja, long story short, ville bare poste det her 'program', og sige at jeg både får det psykisk og fysisk dårligt ved tanken om at jeg skal glo på Mourinho i fire kampe i løbet af, hvad det ser ud til at være 17 dage :?


Billede

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Har det lidt på samme måde, omend jeg ikke har helt den samme forberedelsestid, som du har.

Når man derudover ser på den hylen og skrigen, der er opstået om at trække advarsler pt, så bliver man helt træt ved tanken om alt det irrelevante crap vi skal høre på de kommende uger.
Men er sgu spændt på hvordan det løber af stablen på banen...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Forhåbentlig får de så store afklapsninger i Copa del Rey og ligaen, at de ikke tør dukke op til CL. Synes egentlig, at det er for meget af det gode at møde dem fire gange på et par uger. Til gengæld bør vi også kunne slå dem hver gang, eller tre ud af fire gange - det kunne godt virke som om, at de har et Barca-kompleks (og så er vores hold decideret bedre og mere sammenspillet).

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Som Mander kommer ind på, så kan Real-spillerne ikke klare det psykiske pres ved den mindste modstand. De har tabt 5/5 kampe mod Guardiolas Barcelona, I kan også se at når de komme bagud som mod Osasuna og Gijon, så skyder de på alle bolde inden for en radius af 20 meter fra mål og deres opspil bliver totalt usammenhængende. Det bliver 7 spillere i feltet og rent lotteri.

Barca kæmper normalt til det sidste!

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

BarçaDK skrev:Som Mander kommer ind på, så kan Real-spillerne ikke klare det psykiske pres ved den mindste modstand. De har tabt 5/5 kampe mod Guardiolas Barcelona, I kan også se at når de komme bagud som mod Osasuna og Gijon, så skyder de på alle bolde inden for en radius af 20 meter fra mål og deres opspil bliver totalt usammenhængende. Det bliver 7 spillere i feltet og rent lotteri.

Barca kæmper normalt til det sidste!
Jeg vil tro, at den sværeste af kampene bliver finalen, da alt virkelig kan ske i den, og helt ærligt, så ville jeg ikke blive overrasket hvis Mourinho vælger at ofre en af sine spillere i ligaen på næste lørdag, på at skade Messi...prøv at tænk på hvad der er på spil i kampene derefter.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Fornuftig start af Bilbao.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

Er det bare mig der finder det ironisk, at det er Dí Maria der fremtvinger straffesparket? :lol:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Han er da helt væk den målmand...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

At se en spansk kamp fra Canal 9 er jo døden. Det der med at de kun har en kommentator til kampene ødelægger kampen fuldstændig. Det monotome lort der er for røvsygt.

Ps. Bilbaos målmand sejler for sindssygt i dag.

Aziz-Alzeheri

Re: Real Madrid

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Regner ikke med at Real taber point til Bilbao, men håber på en skade eller rødt. Er der egentlig nogle Real-spillere, der har 4 gulekort.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 36 gæster