Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=76392 ... emne=&grp=&

Synes nu det meget fortjent at Gago får en røvfuld, efter alt det han har gjort op til "Él Clasico" (Ikke give hånd, nedstirre spillerne i 07 & noget mere)

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

Rimelig interessant, taget i betragtning at vi har diskuteret splid i truppen herinde. Ps. Gago fortjener en flad, det har han nu alle dage gjort.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

The ’10′ of Brazil was named… Pelé

The ’10′ of Argentina was named… Maradona

The ’10′ of Barça of the six cups is named…Messi

The one charged with wearing the ’10′ in Moudrid is … Lass…. What else needs to be said?



Read more: http://www.totalbarca.com/#ixzz1CoN7pvhC
Good one :lol:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Havde det været to spillere som f.eks Ronaldo og Ramos der havde været i bitchfight, så havde Mourinho ikke sparet dem. Nu fik han en undskyldning for ikke at inddrage hans svage spillere som sædvanligt.

Bebrejder ham dog ikke, jeg tror bare ikke på at de ikke er med som resultat af fejden.

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

Det er selvfølgelig sandt at han ikke på samme måde ville kunne spare sine esser, når der nu er så meget på spil, men det sender da et (lille) signal, og samtidig viser det omverdenen at der er endnu et skår i harmonien.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Er jeg et ondt menneske af natur, når jeg ingen empati har for kongeklubben overhovedet, og fryder mig gevaldigt hver gang de roder sig ud i problemer, som eksempelvis nederlaget til Osasuna, problemer mellem Valdano og Tolken, og to spillere i infight til træning?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Skydefinten skrev:Er jeg et ondt menneske af natur, når jeg ingen empati har for kongeklubben overhovedet, og fryder mig gevaldigt hver gang de roder sig ud i problemer, som eksempelvis nederlaget til Osasuna, problemer mellem Valdano og Tolken, og to spillere i infight til træning?
Nej. Så længe det er deres egen skyld har jeg absolut ingen medfølelse.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Walte Pandiani fra Sporten TV2 skrev:
- Cristiano har en skrue løs. Han skal være mere ydmyg!

- Han skulle lære lidt af Messi og hol­de op med at være så storsnudet. Det er ham, der skaber problemerne, hver weekend, og det er ham, der skulle straffes. Han burde se lidt på verdens bedste og se, om han kunne lære lidt, sagde Pandiani ved et pressemøde


Walte Pandiani fra Sporten TV2 skrev:
- Barcelona er folkets hold. Der er spillere fra Real Madrid, der ikke har fortjent den behandling, men de betaler for de andres dumheder. Barca bliver der derimod klappet af. Madrid betaler for Cristianos storsnudede opførsel, fortæller Pandiani.


Oooh yeah, hvor er det smukt.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Haha jaah, men citater ser sejere ud end et link :P:P

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg sad lige og kiggede lidt på de kommende kampdatoer - hvis nu Real går videre til Copa-finalen og vi trækker dem i kvartfinalen i CHL, skal vi møde dem hele 4 gange inden for 15 (!!) dage. Det er jo fuldstændig vanvittigt.

1. kvartfinale d. 5/6. april
2. kvartfinale d. 12/13. april
La Liga d. 17. april
Copa del Rey finale d. 20. april

Brugeravatar
Valdééés
Indlæg: 137
Tilmeldt: tirs dec 13, 2005 1:44 pm
Geografisk sted: Kbh S
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Valdééés »

emo skrev:
Walte Pandiani fra Sporten TV2 skrev:
- Cristiano har en skrue løs. Han skal være mere ydmyg!

- Han skulle lære lidt af Messi og hol­de op med at være så storsnudet. Det er ham, der skaber problemerne, hver weekend, og det er ham, der skulle straffes. Han burde se lidt på verdens bedste og se, om han kunne lære lidt, sagde Pandiani ved et pressemøde


Walte Pandiani fra Sporten TV2 skrev:
- Barcelona er folkets hold. Der er spillere fra Real Madrid, der ikke har fortjent den behandling, men de betaler for de andres dumheder. Barca bliver der derimod klappet af. Madrid betaler for Cristianos storsnudede opførsel, fortæller Pandiani.


Oooh yeah, hvor er det smukt.
Hørte i går at hele udbruddet skyldtes at CR nedladende skulle have spurgt Pandiani hvor meget han tjener, efter en batalje mellem dem.
Der er iøvrigt en video her, der viser hvor meget tid CR brugte som skraldemand i kampen mod Osasuna:
http://www.as.com/futbol/video/edd-calv ... ftb_15/Ves

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Diabolito »

Det er godt nok usmageligt det der...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

emo skrev:Haha jaah, men citater ser sejere ud end et link :P:P
Helt enig :) ...big up Pandiani!

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ladislau »

Enig Dia, man kan sige meget grimt om manden og hans attitude, men den der form for hetz er jo latterlig.
Sætter også Pandiani episoden i relief.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

At fans kaster ting og sager efter ham, er lidt for meget synes jeg. Man skal dog sige til selov, hvorfor det er ham? Kan det vaere at han provokerer spillerene og modstanderens fans? Jeg har ikke set en anden spiller blive udsat for sdan "hetz" tidligere, heller ikke nogen andre Real spillere. Men jeg holder stadig fast i, uanset hvor provokerende han maatte vaere, det er lidt for meget at man kaster ting efter ham.

@ Ladi

Hvad mener du med Pandiani? Pandiani har spillet fodbold i rigtig mange aar, og jeg har ikke set/hoert ham sige noget daarligt om spilleren i pressen. At han siger disse ting om Cristiano, skyldes Cristianos opfoersel. Angivelligt er det ogsaa ham der meget provokerende spoerger, hvor meget Pandiani tjener. At folk kaster ting og sager efter ham, er uacceptabelt, men lad os ikke goere ham til en helgen. Der er en grund til at Pandiani ikke kommer med den slaags udtalelser, efter en kamp mod Messi, Rooney, Xavi, Alonso osv. osv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster