Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af abx »

Skal fejres med dette fine nummer:

[youtube]7NPdVpx5CgE[/youtube]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Var der andre der synes, Osasunas bolddreng(e) var lidt for seje? De smed konstant 2-3 bolde ind, og det fik Real spillerene til at blive endnu mere frustreret, det var sjovt at se på :D Især Cristiano var ved at tude over det.
Uanset hvor skadesfroh man kan li' at være, så var deres handling godt nok smagløs da!!! Helt utrolig hvis det ikke koster klubben en bøde...

Puha en dejlig overraskelse.. synes dog også at Real har virket usikre på det sidste, og den her udekamp mod Osasuna ramte på det rigtige tidspunkt!
Når Madrid men centralmagtsstoltheden har en forholdsvis arrogant attitude overfor eksempelvis de baskiske hold så er det kun fedt at stemningen på stadion er ekstra hadefuld. Det med bold drengene så jeg kun en gang, og måske er det sket en gang mere som jeg ikke har set, men det er hændelser som også sker "ikke med vilje".

@Visca - til det med Sevilla på onsdag, ja jeg tror desværre Madrid går videre MEN hvis det ikke sker så er de alvorligt knækket på moralen i denne sæson, det er en nøglekamp for sæsonen, grundet situationen i La Liga og den skrøbelige stemning bag facaderne. Hvis jeg var hvid (og helvedet frøs til is) så ville jeg spille kampen på onsdag som om det var min sidste dag at leve i 8)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real Madrids spil er i hvert fald ikke godt nok, langt fra faktisk. Hvad er deres spillestil? Jeg synes det er endnu mindre struktur i spillet nu, i forhold til sidste år, og så scorer de også en del mindre i år. Det er stadig sådan noget individualistisk noget, hvor den enkelte spiller skal vinde kampe for dem. De tre udskiftninger på en gang var måske lidt overilet ( men Mourinho er dog kendt for at lave drastiske ændringer når hans hold er bagud), og man kunne tydeligt se, at der slet ikke var sammenhæng eller sammenspil. Så var det Kaka der prøvede på eghen hånd, så vard et Cristiano, Özil prøvede så også, Benzema og sådan kan man blive.

Hverken spillemæssigt eller resultatmæssigt har de imponeret mig. Og taktisk er de heller ikke stærke, som jo åbenbart er Mourinhos stærkeste side. Han er jo Godfather af taktik ifølge nogle.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

hvorfor kan vi ikke bare spille el clasico på søndag ?!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Hahaha lækker overskrift!

Utroligt at man allerede nu afskriver mesterskabet med så mange kampe tilbage... Vi ahr før været langt foran, og stadig smidt en masse point, så jeg tør ikke allerede nu fejre al for meget i frygt for nemesis... Men en dejlig weekend, helt sikkert :D

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Vi skal tabe 2 kampe, spille 1 uafgjort og tabe 6:0 til Real og Real skal vinde alle deres kamp så vinder
de La liga.

OT: flot mål af Rossi og Villareal er foran med 1:0......nu skal de bare smadre Putanyol og komme tættere på RM.
Hvis de vinder så er de kun 6 point efter RM

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Var der andre der synes, Osasunas bolddreng(e) var lidt for seje? De smed konstant 2-3 bolde ind, og det fik Real spillerene til at blive endnu mere frustreret, det var sjovt at se på :D Især Cristiano var ved at tude over det.
Uanset hvor skadesfroh man kan li' at være, så var deres handling godt nok smagløs da!!! Helt utrolig hvis det ikke koster klubben en bøde...

Puha en dejlig overraskelse.. synes dog også at Real har virket usikre på det sidste, og den her udekamp mod Osasuna ramte på det rigtige tidspunkt!
Når Madrid men centralmagtsstoltheden har en forholdsvis arrogant attitude overfor eksempelvis de baskiske hold så er det kun fedt at stemningen på stadion er ekstra hadefuld. Det med bold drengene så jeg kun en gang, og måske er det sket en gang mere som jeg ikke har set, men det er hændelser som også sker "ikke med vilje".

@Visca - til det med Sevilla på onsdag, ja jeg tror desværre Madrid går videre MEN hvis det ikke sker så er de alvorligt knækket på moralen i denne sæson, det er en nøglekamp for sæsonen, grundet situationen i La Liga og den skrøbelige stemning bag facaderne. Hvis jeg var hvid (og helvedet frøs til is) så ville jeg spille kampen på onsdag som om det var min sidste dag at leve i 8)
Det så dog rimelig bevidst ud, men det var nu stadig lidt sjovt. Det er dog værd at bide mærke i, at Osasuna har større chancer end Real. På intet tidspunkt formåede de at presse Osasuna nogenlunde i bund, de benyttede sig af de lange bolde, men det var guf for Osasuna forsvar, som er stærke i luften. Med lidt dygtighed, kunne Osasuna nemt have scoret 2-3 mål mere, det er lidt tankevækkende. Ham der ikke scorer på et næsten tomt mål, er ikke til at forstå. Ligesom Pandianis afbrænder i første halvleg var ufattelig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Hahaha lækker overskrift!

Utroligt at man allerede nu afskriver mesterskabet med så mange kampe tilbage... Vi ahr før været langt foran, og stadig smidt en masse point, så jeg tør ikke allerede nu fejre al for meget i frygt for nemesis... Men en dejlig weekend, helt sikkert :D
Fra putarista:
"efter 62 minutters spil, lykkedes det for Camuñas at score efter at være blevet spillet fri af Pandiani, men målscoreren var i mistænkelig off side-position.!
hahaha this is fake 8)

Jeg er sikker på at I alle er enig at Camuna var ikke off side :wink:

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Eh, hvor er jag glad for at læse det her :) Er der nogen, der ved om man kan se kampen på nettet?- eller de sidste 10 min? ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Dejligt at de kunne tabe nogle point - så den med en Real-fan, og han var ikke ligefrem jublende lykkelig. ;)

Mht. det med bolddrengene (eller publikum, der smed Ronaldos langskud tilbage?), så fandt jeg det pissetræls, og ærlig talt noget svineri. Dommeren skal stoppe spillet, hvis der er to bolde på banen, og så gør de det når Real kommer lidt for tæt på Osasuna-målet... føj for en gang snyd.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Lopezzz skrev:Vi skal tabe 2 kampe, spille 1 uafgjort og tabe 6:0 til Real og Real skal vinde alle deres kamp så vinder
de La liga.

OT: flot mål af Rossi og Villareal er foran med 1:0......nu skal de bare smadre Putanyol og komme tættere på RM.
Hvis de vinder så er de kun 6 point efter RM
hvis vi taber 2 kampe og spiller 1 uafgjort og real vinder de 3 kampe, så er de 1 point foran os, og dermed behøver de ikke at vinde 6-0 over os i den situation.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Fryd...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Mander skrev:Dejligt at de kunne tabe nogle point - så den med en Real-fan, og han var ikke ligefrem jublende lykkelig. ;)

Mht. det med bolddrengene (eller publikum, der smed Ronaldos langskud tilbage?), så fandt jeg det pissetræls, og ærlig talt noget svineri. Dommeren skal stoppe spillet, hvis der er to bolde på banen, og så gør de det når Real kommer lidt for tæt på Osasuna-målet... føj for en gang snyd.
Præcis... Den slags må man simpelthen bare ikke hylde, Visca. Det er noget svineri, og havde det været mod os, var du blevet rasende!

De smed på et tidspunkt bolden ind, da Real stormede frem mod feltet i slutningen af kampen, såååå at det ingen indflydelse havde, kan mn vel kun gisne om, uanset hvad så er det godt nok klamt at gøre.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Jeg så ikke Reals kamp, men jeg kan se, at Real stillede op uden Xabi Alonso, som op til kampen kæmpede med en influenza.

Igen påpeger det blot, at Real uden Xabi Alonso altid kommer i store problemer. Den mand er omdrejningsmaskinen for hele det hold. Der er virkelig mange, der undervurderer hans betydning for Real, lige så vel mange undervurderede hans betydning for Liverpool i sin tid.

Jeg har læst, at Real havde problemer med at få strikket noget spil sammen mod Osasuna, og det understreger efterhånden, at Real skal have en kompetent Xabi Alonso-afløser, når han ikke lige spiller. Dani Parejo er nævnt, hvilket er godt for dem, for han er fandme dygtig.

Men igen. Xabi Alonso er for vigtig for Real. Uden ham mangler de nogle, der kan styre Özil og Ronaldo, der jo er alfa og omega for deres offensive spil.

Btw, jeg ved godt, at man med 17 kampe ikke skal gratulere mesterskabet, men jeg kan simpelthen ikke se det komme, at Real skulle indhente Barca.

Real har alle top 8 holdene på udebane minus Barca. Valencia-kampen bliver uhyggeligt svært, Mod Sevilla vil den blive modbydelig, Villarreal er meget tændte på at hævne sig på Mourinho efter hans håneri i kampen på Bernabéu, og så er der vel nok San Memes, som er en hjemmebane, der er uhyggelig svær at spille på, plus at baskerne ikke er så glade for Real Madrid.

Alt i alt har Real nogle ufattelige svære forudsætninger for at hente en reelt 8 points føring ind uden at tabe eller spille uafgjort. Jeg tror højest, at Barca dummer sig 2-3 kampe i de resterende 17 kampe i La Liga, og det er som bekendt ikke nok til Real at indhente. Så derfor, tillykke med mesterskabet i år, kære Barca-fans.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Sakset fra Madridista.dk:

Sidder lidt med en følelse af at det ville være smartest og tabe imod Sevilla så vi ikke får endnu en røvfuld af Barca.

haha...fryd.

Er dog en person med så meget empati, at det var noget svineri at smide bolde ind på banen flere gange, når RM kom farende til sidst! Puha, ville være tosset, hvis det var mod mine drenge!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster