Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

hmm på livescore.com står der at Vadocz fik 2 gule uden at få rødt. På bold.dk er der osse en bruger som mener at han så det under selve kampen og undrede sig....

håber fandme ikke det er sandt...

EDIT: Men det ene kort har sikkert været til en anden..

FANDME LÆKKERT AT MADRID TABTE YEAAAAAAAA !!!!!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

B-Freak skrev:hmm på livescore.com står der at Vadocz fik 2 gule uden at få rødt. På bold.dk er der osse en bruger som mener at han så det under selve kampen og undrede sig....

håber fandme ikke det er sandt...
Det var en fejl fra producerens side af. I den situation hvor Ramos fik frispark, begået af Vadocz, fik Punal et gult for brok. Produceren troede dog det var Vadocz, derfor stod der på skærmen at det var ham der fik det. Men det var altså Punal, for brok!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Gal, hvor spillede Aranda godt. Han fik jo fat i ALT?

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af B-Freak »

Visca El Barca skrev:
B-Freak skrev:hmm på livescore.com står der at Vadocz fik 2 gule uden at få rødt. På bold.dk er der osse en bruger som mener at han så det under selve kampen og undrede sig....

håber fandme ikke det er sandt...
Det var en fejl fra producerens side af. I den situation hvor Ramos fik frispark, begået af Vadocz, fik Punal et gult for brok. Produceren troede dog det var Vadocz, derfor stod der på skærmen at det var ham der fik det. Men det var altså Punal, for brok!

okay lækkert at høre :D

Hvor er det dog vildt så meget op at køre den kamp har fået en, det var så pisse vigtigt !!!! :P

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:
abx skrev:Hvor er det flot kæmpet! Selv med en madrid-dommer i seneste 10 minutter, var det ikke nok.
Jep og Osa var SÅ tæt på 2-0...langt tættere end Madrid var på 1-1.

Real Madrid blev ownet...simply put.

Aranda <3 Hvor må han have været en pestilens for de hvide i aften.

Fedt at publikum kreerede den perfekte hadestemning på stadion overfor Real Madrid, sålænge det holder sig til banen, så er det bare godt.

@Visca - har Mourinho sigøjner rødder ligesom Zlatan? (p.s. er på Madridista.dk nu (siden er MEGET langsom af en eller anden grund) :wink: )
Ja det har jeg fået fortalt han har :lol: :lol: .

Nårh men hvor der det lækkert det her, det burde give omend ikke andet, så lidt ro og lidt mere spilletid til de af vores spillere, som ikke har spillet særlig meget. Jeg tænker her primært på Seydou, en mand der fortjener mere spilletid end han har fået indtil videre. Det er dog vigtigt, at vi i den næste kamp ikke sætter point til, sådan så Real ikke får en succesoplevelse, ugen efter de sikkert føler, at de har tabt mesterskabet. Jo længere tid der går med det 7 point forspring, jo større vil presset og krisen blive i Madrid. Det er kun underholdende at følge med i.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

... vi finder i hvert fald ud af det med sikkerhed når RFEF får smidt en dommerrapport op! ;)

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Hio »

Det er så godt det her! Det er SÅ godt! :-D! Det er en vidunderlig følelse! Kæft de var tæt på 2-0 :shock: Jeg stod op det sidste kvarter, og nu er jeg bare glad! :P

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Var der andre der synes, Osasunas bolddreng(e) var lidt for seje? De smed konstant 2-3 bolde ind, og det fik Real spillerene til at blive endnu mere frustreret, det var sjovt at se på :D Især Cristiano var ved at tude over det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Nu må Sevilla godt tage sig lidt sammen. Det vil være det ultimative, hvis de vender 0-1 resultatet! Chancerne for at et mirakel sker, er lidt bedre efter aftenens kamp i hvert fald.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SirJonas »

Så er barca hermed 7 point foran :-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Visca El Barca skrev:Var der andre der synes, Osasunas bolddreng(e) var lidt for seje? De smed konstant 2-3 bolde ind, og det fik Real spillerene til at blive endnu mere frustreret, det var sjovt at se på :D Især Cristiano var ved at tude over det.
Uanset hvor skadesfroh man kan li' at være, så var deres handling godt nok smagløs da!!! Helt utrolig hvis det ikke koster klubben en bøde...

Puha en dejlig overraskelse.. synes dog også at Real har virket usikre på det sidste, og den her udekamp mod Osasuna ramte på det rigtige tidspunkt!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:
Visca El Barca skrev:Var der andre der synes, Osasunas bolddreng(e) var lidt for seje? De smed konstant 2-3 bolde ind, og det fik Real spillerene til at blive endnu mere frustreret, det var sjovt at se på :D Især Cristiano var ved at tude over det.
Uanset hvor skadesfroh man kan li' at være, så var deres handling godt nok smagløs da!!! Helt utrolig hvis det ikke koster klubben en bøde...

Puha en dejlig overraskelse.. synes dog også at Real har virket usikre på det sidste, og den her udekamp mod Osasuna ramte på det rigtige tidspunkt!
Jeg synes stadig det var sjovt at se på :lol: . Det havde ikke en afgørende indflydelse på kampens resultat eller forløb, derfor var det ikke så smagløs i mine øjne.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

B-Freak skrev:hmm på livescore.com står der at Vadocz fik 2 gule uden at få rødt. På bold.dk er der osse en bruger som mener at han så det under selve kampen og undrede sig....

håber fandme ikke det er sandt...

EDIT: Men det ene kort har sikkert været til en anden..

FANDME LÆKKERT AT MADRID TABTE YEAAAAAAAA !!!!!
Det første gule kort gik til en anden men tv-produceren viste Vadocz navn som er forkert.

Utroligt at Osasuna ligger langt ned i tabelen, synes de spiller meget godt og underholdende og har fantastiske
tilhængere men Osa har også nogle dårlige skuspillere på holdet.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Det bedste ved den her sejr til Osa er i mine øjne at Mou's crying om at få en angriber, viste sig at være værdiløs når det gjalt. Med Ade, Kaka, Ronaldo, Ozil, Benz offensive spillere kunne de ikke engang komme tæt på! Det fungerer bare ikke. De spiller ikke godt.

Det tegner til en psykisk nedtur for hele holdet og mistillid til Mou fra Valdano der kan sige "Hva sagde jeg"!

Jeg tror dog at både Barca og Real vil tabe kampe i ligaen i foråret. Real er bare så langt bagud nu at jeg ikke kan se dem hente +7 points i forhold til os nu.

Men men men vi må se om vi undgår skader til nøglespillere... det håber jeg i hvertfald.

Og lur mig om ikke Messi overhaler CR i topscorer striden i Ligaen næste weekend. Messi er klart mere scorende end CR sammenlagt i denne sæson når vi tar alle deres kampe med. Og de har spillet lige mange kampe.

V - I - L - D - T!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Tør næsten ikke sige det - nemesis og alt - men jeg tror La Liga er vores nu. Og vi smadrer Reals rekord og det hele. Det er jo vanvittigt. Det er næsten ikke plads til forbedringer.

Real skal jo reelt hente 8 point, da jeg ikke tror på de kan nappe vores 5-0 mod dem.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster