Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Jeg kan se, at mange af deres fans, brokker sig højlydt, over at få en spiller til klubben, som ikke har den rette indstilling og attitude.

Lidt sjovt, når man ser på hvilke ulækre personligheder, der i forvejen er i den klub.
Man kan mene hvad man vil om personlighederne i Real Madrid, men jeg synes faktisk at de har en god indstilling. Det er det jeg har lagt mærke til, efter at Mourinho er kommet til klubben.

Tror dog heller ikke at Adebayor bliver en succes. Han gider jo næsten ikke at gå på banen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jbninc skrev:
Daluigi skrev:Jeg kan se, at mange af deres fans, brokker sig højlydt, over at få en spiller til klubben, som ikke har den rette indstilling og attitude.

Lidt sjovt, når man ser på hvilke ulækre personligheder, der i forvejen er i den klub.
Man kan mene hvad man vil om personlighederne i Real Madrid, men jeg synes faktisk at de har en god indstilling. Det er det jeg har lagt mærke til, efter at Mourinho er kommet til klubben.

Tror dog heller ikke at Adebayor bliver en succes. Han gider jo næsten ikke at gå på banen.
God indstilling i forhold til hvad? Sidste sæson? Og hvad er den gode indstilling, som han har tilført holdet og indført hos sine spillere, som Pellegrini ikke kunne? Jeg må indrømme, at jeg ikke har set den store forskel i indstilling hos Reals spillere. De er aldrig færdig, og de kæmper altid tilbage og laver nogle vilde comebacks, især mod underdogs, men sådan var det også under Pellegrini og i perioden før ham.

Ramos er stadig et svin og han får stadig masser af kort. Cristiano brokker sig altid, og han virker stadig som en der går mere op i personlig succes end holdets. Læg mærke til, hvor meget han brokker sig over sine holdkammerater næste gang Real spiller en kamp. De får stadig masser af gule kort. Der skal heller ikke gå meget galt, før de begynder at skælde hinanden ud ( se blot El Clasico kampen og læg mærke til de opgivende attituder og hvordan de har travlt med at give hinanden skylden). Det vil være synd at sige, at Real virker som en sammentømret enhed, hvor spillerene er villige til at kæmpe for hinanden, når man ser dem i kamp. Der er jo også næsten daglig skriverier i pressen omkring konflikter mellem holdkammerater i Real og problemer i omklædningsrummet.

I øvrigt er jeg fuldstændig enig med Daluigi omkring hans analyse af Mourinho. Manden er sin egen værste fjende, og jeg fatter ikke at Real har ansat ham som deres træner. Hans værdier er ikke de samme som Reals ( måske derfor har der været uenigheder blandt ledelsen og ham). Deres valg virker desperat.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Hvad laver den " :( " i dén sætning?

:wink:

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Mourinho vil tilbage til England:
http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-er-paa- ... il-England

Han virker lidt rastløst, den kære Special One.

EDIT: Hov, så ikke lige at kilden var The Sun - så er udtalelserne muligvis taget ud af kontekst.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Han savner sikkert, at hele ligaen og pressen er centreret omkring ham, som den meget var det i både England og Spanien. Han er ikke så "special" i Spanien som i de før nævnte.

Om han snarligt skifter eller ej, så har han ikke lagt skjul på, at han gerne vil tilbage til England. Jeg tror, JEG, at han meget gerne vil til Manchester United.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Pieyanthikos skrev:EDIT: Hov, så ikke lige at kilden var The Sun - så er udtalelserne muligvis taget ud af kontekst.
Jeg har haft lidt svært ved at finde de reelle udtalelser. Det ligner lidt en 'eksklusiv' The Sun-historie, mao. løgn.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Mesterskabet afgøres i de næste 45 minutter.
Der står stadigvæk 0:0 mellem Osasuna og Real :wink:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Hvor er de dårlige RM. Frygter dem virkeligt ikke. De vinder sikkert i aften til sidst, men ufarlige.

kklaus
Indlæg: 9735
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af kklaus »

1-0!

Go Osasuna!

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

sådan osasuna så skal den dælme holdes hjem.tvivler dog stadig på det men måske en uafgjort.

nachos178

Re: Real Madrid

Indlæg af nachos178 »

åhhhhhhhhhhhhhh Osasuna 1-0 :):)

Det der var bedre end at få en orgasme :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Yeah! Hold den så . Plz

Hio
Indlæg: 33
Tilmeldt: lør mar 03, 2007 11:26 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Hio »

kklaus skrev:1-0!

Go Osasuna!
:D :D :D

Osasuna spiller en god kamp, og det er sgu godt at se (haha, nu står der 3 madridspillere klar til indskiftning :))

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

teemuss skrev:sådan osasuna så skal den dælme holdes hjem.tvivler dog stadig på det men måske en uafgjort.
Tjaaa, jeg synes ikke Real Madrid har været imponerede overhovedet i aften, en Osasuna-sejr er ikke urealistisk! :)

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Øøøøøj hvor ku' det være smukt hvis Osasuna straffer Real på et par kontraer!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster