Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Det er jo et uomtvisteligt bevis når Ramos tager sig af målsparket... Ak ja, hvad man ikke skal være vidne til at usportsligheder fra den virksomhed.. jeg gider ikke kalde dem en klub mere! Så lidt fighterånd og fair play må man simpelthen ikke ha' hvis man vil kalde sig for en fodboldklub
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Det er jo et uomtvisteligt bevis når Ramos tager sig af målsparket... Ak ja, hvad man ikke skal være vidne til at usportsligheder fra den virksomhed.. jeg gider ikke kalde dem en klub mere! Så lidt fighterånd og fair play må man simpelthen ikke ha' hvis man vil kalde sig for en fodboldklub
Ja det kan der være noget om, spørgsmålet er så bare om nogen er blev straffet for noget lignende før? Men igen, denne lorte klub slipper altid, det vil ikke overraske mig, hvis de også denne gang slipper uden straf.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

Hvis Pinto skal have karantæne for at focking pifte af en spiller, så bør dette her satme også give en straf - undskyld mit fransk. Men nu gider jeg simpelthen ikke se mere på den her favorisering af denne virksomhed!
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Daluigi skrev:Hvis Pinto skal have karantæne for at focking pifte af en spiller, så bør dette her satme også give en straf - undskyld mit fransk. Men nu gider jeg simpelthen ikke se mere på den her favorisering af denne virksomhed!
True, og hvor kunne det være fedt hvis de fik karanæne. Her prøver de at få et bevidst rødt, så de kan sidde over i næste kamp ( som er ligegyldig) og starte uden kort i knock out fase, men i stedet får de 2-3 kampes karantæne :lol: :lol:

Men som sagt, denne klamme klub bliver favoriseret og det ikke kun i Spanien. Jeg tror de slipper uden nogen former for straf, desværre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

jeg håber morinho får en varm modtagelse på mandag med sten og flasker i nakken ærgeligt man ikke sidder på camp nou og kan buhh ham af h...... til.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg er meget enig i jeres mening omkrig det usportslige i RMD's optræden der fører til at de får 2 røde kort som betyder at de starter med en ren tavle i 1/8 dels finalen.

MEN!...

Kan i ikke huske at Marques også bevidst trak tiden i en kamp for at få det røde så han kunne få ren tavle.. det var ligeledes ved et frispark da der manglede 2 minutter af kampen.. han blev bare stående uden at sparke indtil dommeren gav ham gult og så rødt.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Ronaldinho »

SpillerSomMESSI skrev:Jeg er meget enig i jeres mening omkrig det usportslige i RMD's optræden der fører til at de får 2 røde kort som betyder at de starter med en ren tavle i 1/8 dels finalen.

MEN!...

Kan i ikke huske at Marques også bevidst trak tiden i en kamp for at få det røde så han kunne få ren tavle.. det var ligeledes ved et frispark da der manglede 2 minutter af kampen.. han blev bare stående uden at sparke indtil dommeren gav ham gult og så rødt.
Som jeg husker var det bare gult?
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Måske... men det var 100% beregnet for at han skulle stå over i den næste kamp for at kunne have en ren tavle .. jeg tror det også var i CHL
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Uefa ser nærmere på sagen, så det bliver interessant at se hvad de nå frem til.

Billede
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

Hvis Pinto kan får karantæne for at lege dommer så kan Ramos og Urinho får det samme.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

De skal bare have en ekstra dags karantæne begge to. Så ved man hvad man kan risikere til en anden gang.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

[youtube]70f6oERyp7A[/youtube]
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg fristes til at sige, at selvfølgelig er det bevidst. Som I siger, hvorfor skulle Ramos (som tilfældigvis havde et gult i forvejen) ellers trække tiden og tage et målspark, lige efter en medspiller har fået gult for samme nummer med tidsudtrækning.. det giver ingen mening. Jeg kunne også godt tænke mig at se hvad de vil sige til en ekstra spilledags karantæne for det nummer.

Jeg husker godt Marquez-situationen, men det gør det ikke mindre respektløst. Jeg hader bare generelt når man på den måde udnytter reglerne - lige så vel som jeg hader diving - hvad enten det er Barca- eller Real-spillere.

EDIT:
teemuss skrev:jeg håber morinho får en varm modtagelse på mandag med sten og flasker i nakken ærgeligt man ikke sidder på camp nou og kan buhh ham af h...... til.
Hold nu op. Hvordan vil det på nogen måde hjælpe.. Lad os vinde på banen frem for at kaste Estrella Damms i hovedet af Mou. Det er trods alt det vi kan vinde ligaen på.
Senest rettet af Pieyanthikos ons nov 24, 2010 6:36 pm, rettet i alt 1 gang.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Zhrilmo
Indlæg: 39
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af Zhrilmo »

det værste er at ramos giver dommeren hånden efter han får det røde, som om han sagde tak :/
BARCA!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15189
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Real Madrid

Indlæg af Lopezzz »

fidanho skrev:[youtube]70f6oERyp7A[/youtube]
hahaha Alle kan se at det er aftalt og at de gør det med vilje.
Stakkels urinho som helt sikkert vil bliver gjort til grin af UEFA.
Glæder mig til UEFAs afgørelse
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster