FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Ved ikke med de andre, men jeg gør ikke.

amirjanzel

Re: FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Guardiola skrev:Er det I siger, at Messi er blevet større end klubben? Jeg er tilbøjelig til at være enig
Delvist.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Godt så. Kunne være jeg skulle bruge 5 min på at læse det ordentligt igennem :P
Anyway... Messi er den bedste spiller gennem tiderne. Men lige for tiden tager han sjældent trækkene forbi sin direkte modstander. Det lider vi under, når alt vores spil tilsyneladende skal gå gennem ham. Når Messi har en off-dag, har hele holdet det. Men så er det helt sikkert også trænerens ansvar at have en løsning i de tilfælde. Og at turde skifte Messi ud, hvis det skal til. Ja Messi kan altid afgøre kampe, så der skal meget til at skifte ham ud, men han kan også have en dårlig dag hvor han trækker tempoet ud af vores angrebsspil. Jeg tror faktisk Messi har lige så meget at skulle have sagt i forholdtil at sætte hold som Tata. Kun gisning selvfølgelig. Men det er selvfølgelig et problem, hvis det er sådan. Skriver lidt med mig selv sorry, men svært på telefon med barn på skødet og utålmodig kone

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8385
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 639 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Barca har et kæmpe problem.. Vores spillestil fungere ikke mere. Spillerne virker umotiveret. Vi er hårdt ramt af skader, samt vores træner ikke er god nok. Der skal ske noget nyt ellers er vi på røven i næste sæson.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jeg tror, at det er taktikken i de seneste opgør, som har hæmmet Messi. Han startede jo sæsonen lovende, og han har også scoret en masse i året 2014, men pludseligt kører det ikke helt for ham. Det er mystisk.

Messi is the player with most goals (17) in the 2nd Liga round this season. Athletic's Aduriz has second most (9). [via @pedritonumeros]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Ja det er lidt mærkeligt. Måske han bare mangler de sidste 10 o/o fysis og/eller mentalt. At taktikken er: giv den til Messi. Og at Messi i den forfatning stadig scorer massere af mål... mwn også har udfald. Ved det ikke. For mig at se virker Tata til at være mere fan af Messi, end hans daglige leder, og det er et problem.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Puha, ved ikke jeg skal sige til alt det der med Tata og Messi, men det er i hvert fald forkert at tro; at man bare skal give bolden til Messi og så vil han klare alt på egen hånd, især når holdene er så opmærksomme på ham. Mod Atleti så man, at dette ikke kan lade sig gøre. Man skal også skabe rum og plads til Messi, hvilket jeg synes, man ikke har gjort på det seneste. Han har virket isoleret.

amirjanzel

Re: FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Jeg ved ikke med taktikken, men for mig virker det (som Pep skrev) lidt som om, der er et eller andet med magtbalancen, som ikke lader til at være specielt sundt i længden.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Lige netop det, kan jeg ikke udtale mig om, da man kun kan gisne om det, fordi jeg/vi ikke ved nok om det.

amirjanzel

Re: FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Kubala skrev:Lige netop det, kan jeg ikke udtale mig om, da man kun kan gisne om det, fordi jeg/vi ikke ved nok om det.
Hvilket er præcis det, vi gør.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

amirjanzel skrev:
Kubala skrev:Lige netop det, kan jeg ikke udtale mig om, da man kun kan gisne om det, fordi jeg/vi ikke ved nok om det.
Hvilket er præcis det, vi gør.
Ok, til det vil jeg sige, at jeg ikke kan udtale mig om det, fordi jeg simpelthen ikke har tilstrækkelig nok informationer omkring det. Jeg kan derimod diskutere taktikken, som ikke har virket, eller sådan ser jeg det i hvert fald.

amirjanzel

Re: FC Barcelona

Indlæg af amirjanzel »

Kubala skrev:
amirjanzel skrev:
Kubala skrev:Lige netop det, kan jeg ikke udtale mig om, da man kun kan gisne om det, fordi jeg/vi ikke ved nok om det.
Hvilket er præcis det, vi gør.
Ok, til det vil jeg sige, at jeg ikke kan udtale mig om det, fordi jeg simpelthen ikke har tilstrækkelig nok informationer omkring det. Jeg kan derimod diskutere taktikken, som ikke har virket, eller sådan ser jeg det i hvert fald.
Det er jo heller ikke sådan, at du behøver mere information end det, du observerer og derved danner dig et indtryk fra. Lige netop det her, handler blot om en feeling, man har.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

amirjanzel skrev:
Kubala skrev:
amirjanzel skrev:
Kubala skrev:Lige netop det, kan jeg ikke udtale mig om, da man kun kan gisne om det, fordi jeg/vi ikke ved nok om det.
Hvilket er præcis det, vi gør.
Ok, til det vil jeg sige, at jeg ikke kan udtale mig om det, fordi jeg simpelthen ikke har tilstrækkelig nok informationer omkring det. Jeg kan derimod diskutere taktikken, som ikke har virket, eller sådan ser jeg det i hvert fald.
Det er jo heller ikke sådan, at du behøver mere information end det, du observerer og derved danner dig et indtryk fra. Lige netop det her, handler blot om en feeling, man har.
Ok, så trækker jeg mig ude af samtalen, fordi jeg ikke har en holdning til det, da jeg ikke har samme følelse omkring det eller har kunnet observere dette.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Guardiola »

Lol... lad os enes om, at det ikke helt kører som vi kunne ønske for tiden - hverken for Messi eller holdet. Men vi er også lidt forkælede og forvente

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Kubala »

Jep, det kører hverken for holdet eller Messi lige pt. Det kan jeg godt enes om.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster