Playerunknown's Battleground

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Playerunknown's Battleground

Indlæg af SparetireDad »

Er der nogle herinde, der spiller dette geniale spil - som trods Early Access allerede har solgt 6,5 mio kopier siden starten af april ca.?

Det er fantastisk underholdende - og uden tvivl et godt middel for at få afreageret i denne tid, hvor Bætomeu køber ind fra det kinesiske varehus og Real Madrid trækker det længste strå på Camp Nou.

Det kunne måske arrangeres, at vi kunne lave noget fan-online fighting :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi gør
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af zqa »

Jeg er lige startet. Det er rigtig godt!
#jesuisSheep

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af Jesni »

341 timer indtil videre. Tænk, hvis jeg havde arbejdet istedet for at skyde. :eek:

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af SparetireDad »

Jesni skrev:341 timer indtil videre. Tænk, hvis jeg havde arbejdet istedet for at skyde. :eek:
Jeg lægger mig lige kølvandet med 299 timer pt :grin:

Hvis I tilfældigvis også bruger Discord til voice/livechat, så skulle vi næsten mødes til noget PUBG snart.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af ulrich »

Har over 525 timer i det. First person er så intenst.

Sendt fra min LG-H960 med Tapatalk

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af SparetireDad »

Smid gerne jeres ingame + steam navne her :) altså forudsat, at I er friske på at spille det ved lejlighed.

Kender i Discord?

Og ja, 1st person er godt nok noget mere intenst og anderledes end 3rdperson. Det giver en helt anden oplevelse af spillet. Der er dog stadig nogle ting, der skal optimeres ved 3rd person, før jeg kan blive rigtig fanget af det. F.eks. højden på ens figur - føler mig som en dværg, når jeg løber rundt i 1stP :glad:

Der mangler også lige stats/leaderboard på 1stP - men det kommer.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af kklaus »

Jeg har set en del PUBG på Twitch og endte da også med at købe spillet, men måtte konstatere, at min computer er for dårlig til at køre det. Selv med alle grafikindstillinger sat på very low, kører det stadigvæk så dårligt, at det er umuligt at spille.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af Kvoller »

kklaus skrev:Jeg har set en del PUBG på Twitch og endte da også med at købe spillet, men måtte konstatere, at min computer er for dårlig til at køre det. Selv med alle grafikindstillinger sat på very low, kører det stadigvæk så dårligt, at det er umuligt at spille.
Ja det kræver latterligt meget af en computer. Det har været et af de store kritikpunkter ved spillet, men de skulle efter sigende arbejde på det :) h1z1 King of the kill er meget lignende, det er også et battle royale spil, og kræver ikke så meget af din pc. Du kan evt prøve det.
Hvis du køber det på Steam og har spillet det i kort tid, kan du få et refund, hvis det er pga spillet ikke kan køre på computeren :)

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af SparetireDad »

kklaus skrev:Jeg har set en del PUBG på Twitch og endte da også med at købe spillet, men måtte konstatere, at min computer er for dårlig til at køre det. Selv med alle grafikindstillinger sat på very low, kører det stadigvæk så dårligt, at det er umuligt at spille.
Det kræver ikke mere end så mange andre nye FPS spil. Min knægt spiller det på en fem år gammel i7 med Nvidia GTX680 på low settings - og han får en fin nok oplevelse ud af det.

Så at det kræver latterlig meget ligefrem, det er nok relativt ;-) men det hjælper dig jo selvfølgelig ikke nu, hvis din spand ikke er så kraftig som ovennævnte.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af kklaus »

SparetireDad skrev:
kklaus skrev:Jeg har set en del PUBG på Twitch og endte da også med at købe spillet, men måtte konstatere, at min computer er for dårlig til at køre det. Selv med alle grafikindstillinger sat på very low, kører det stadigvæk så dårligt, at det er umuligt at spille.
Det kræver ikke mere end så mange andre nye FPS spil. Min knægt spiller det på en fem år gammel i7 med Nvidia GTX680 på low settings - og han får en fin nok oplevelse ud af det.

Så at det kræver latterlig meget ligefrem, det er nok relativt ;-) men det hjælper dig jo selvfølgelig ikke nu, hvis din spand ikke er så kraftig som ovennævnte.
Det lyder ellers som noget i samme stil som min. Den er vidst fra 2012 eller 2013. De eneste andre spil jeg spiller lidt er Heroes of the Storm og CS:S, som begge kører fint.
Umiddelbart halter grafikkortet lidt, men jeg havde nu forventet, at det ville være nok til at køre det nogenlunde. Et nyt grafikkort vil formentlig også kræve en ny strømforsyning. En SSD kunne også være rar. Flere penge ville også hjælpe :smile:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af SparetireDad »

@zqa
@Jesni
@Brombi
@ulrich

Joiner I ikke "den uofficielle og helt uforpligtende fcb.dk PUBG Discord chan"? Så kan vi jo altid bare hænge ud der og evt. chille nogle squad eller duos engang i mellem?

https://discord.gg/FRZuZ4R

Smider jer muligvis også lige en PM om dette :glad:

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af Guardiola »

Hvad er det, som er så godt ved det spil? Jeg synes grafikken ser dårlig ud i forhold til fx BF 1

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af zqa »

Det er også kun en beta indtil videre, og har på ingen måde samme budget som fx BF1.

Vi man er til shooters og survival, så elsker man det. Ingen respawns, random weapon loot (og tilbehør), ikke rank bestemt, sandkasse, osv osv.
#jesuisSheep

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Playerunknown's Battleground

Indlæg af OliverDK »

Der hersker en generel utilfredshed med visse brugere herinde, og brothr Brainbi er ikke længere iblandt os, da han har været udsat for justitsmord af værste skuffe. Så han må ikke komme ud og lege PUBG lige nu :cry:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster