Football Manager 2017

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:
Xavi6Smede skrev:Så fik jeg for første gang i flere år taget mig sammen til at starte en karriere med Barcelona. Det er gået forrygende med 33 ubesejret kampe, blandt 0-2 og 3-0 sejre over Real i ligaen. Men pludselig tabte jeg ud af det blå 5-0(!!) til Real Madrid i Copa del Rey, så jeg gik ind til returkampen med målet om vinde lidt af æren igen... Suarez lavede 6 mål, og jeg vandt 9-0. :eek:

CRAZY.
Hvordan spiller du? 4-3-3?
Den klassiske Barcelona 4-3-3, med Andre Gomes(4 stjerner) som midtbanens vigtigste spiller :lol: Høj linje og højt genpres. Målet var at spille kontrolleret og med høj boldbesiddelse, men af en eller anden grund, så ligger jeg ofte kun på 40 % boldbesiddelse, men det fungerer perfekt! Første sæson endte dog kun med ligatitlen, som dog også kom sikkert i hus.- Tabte kun en kamp, og lukkede kun 11 mål ind. I anden sæson scorede Suarez 73 mål, jeg fik 103 point, slog Real Madrid 3-0 i Copa del Rey finalen, og så var jeg fuldstændig ustoppelig i Cl, hvor jeg vandt alle kampene. Fx slog jeg både Arsenal og PSG med to gange 5-1 i kvartfinalen og semifinalen, inden jeg vandt finalen med 7-3 over Atletico :grin:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Champione »

Xavi6Smede skrev:
Champione skrev:
Xavi6Smede skrev:Så fik jeg for første gang i flere år taget mig sammen til at starte en karriere med Barcelona. Det er gået forrygende med 33 ubesejret kampe, blandt 0-2 og 3-0 sejre over Real i ligaen. Men pludselig tabte jeg ud af det blå 5-0(!!) til Real Madrid i Copa del Rey, så jeg gik ind til returkampen med målet om vinde lidt af æren igen... Suarez lavede 6 mål, og jeg vandt 9-0. :eek:

CRAZY.
Hvordan spiller du? 4-3-3?
Den klassiske Barcelona 4-3-3, med Andre Gomes(4 stjerner) som midtbanens vigtigste spiller :lol: Høj linje og højt genpres. Målet var at spille kontrolleret og med høj boldbesiddelse, men af en eller anden grund, så ligger jeg ofte kun på 40 % boldbesiddelse, men det fungerer perfekt! Første sæson endte dog kun med ligatitlen, som dog også kom sikkert i hus.- Tabte kun en kamp, og lukkede kun 11 mål ind. I anden sæson scorede Suarez 73 mål, jeg fik 103 point, slog Real Madrid 3-0 i Copa del Rey finalen, og så var jeg fuldstændig ustoppelig i Cl, hvor jeg vandt alle kampene. Fx slog jeg både Arsenal og PSG med to gange 5-1 i kvartfinalen og semifinalen, inden jeg vandt finalen med 7-3 over Atletico :grin:
Obskur resultater - overvejer faktisk at starte op.

I en eller anden challenge lignende ting.
Hvor jeg kun køber talent, som skal spille et år på B-holdet, før de må indsluses på førsteholdet.

Og så selvfølgelig få B-holdet tilbage i næstbedste, imens jeg fører nuværende trup mod succes :glad:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Champione skrev:
Xavi6Smede skrev:
Champione skrev:
Xavi6Smede skrev:Så fik jeg for første gang i flere år taget mig sammen til at starte en karriere med Barcelona. Det er gået forrygende med 33 ubesejret kampe, blandt 0-2 og 3-0 sejre over Real i ligaen. Men pludselig tabte jeg ud af det blå 5-0(!!) til Real Madrid i Copa del Rey, så jeg gik ind til returkampen med målet om vinde lidt af æren igen... Suarez lavede 6 mål, og jeg vandt 9-0. :eek:

CRAZY.
Hvordan spiller du? 4-3-3?
Den klassiske Barcelona 4-3-3, med Andre Gomes(4 stjerner) som midtbanens vigtigste spiller :lol: Høj linje og højt genpres. Målet var at spille kontrolleret og med høj boldbesiddelse, men af en eller anden grund, så ligger jeg ofte kun på 40 % boldbesiddelse, men det fungerer perfekt! Første sæson endte dog kun med ligatitlen, som dog også kom sikkert i hus.- Tabte kun en kamp, og lukkede kun 11 mål ind. I anden sæson scorede Suarez 73 mål, jeg fik 103 point, slog Real Madrid 3-0 i Copa del Rey finalen, og så var jeg fuldstændig ustoppelig i Cl, hvor jeg vandt alle kampene. Fx slog jeg både Arsenal og PSG med to gange 5-1 i kvartfinalen og semifinalen, inden jeg vandt finalen med 7-3 over Atletico :grin:
Obskur resultater - overvejer faktisk at starte op.

I en eller anden challenge lignende ting.
Hvor jeg kun køber talent, som skal spille et år på B-holdet, før de må indsluses på førsteholdet.

Og så selvfølgelig få B-holdet tilbage i næstbedste, imens jeg fører nuværende trup mod succes :glad:
Spændende! Det er næsten også det jeg har gjort. Af spillere jeg har købt direkte til førsteholdet er: AC, Fekir, Jetro Willems , Mbappe(blev udlejet første sæson) og Meunier, altså breddespillere. Ellers har jeg købt en masse unge spillere til B-holdet, der allerede er et sup-tophold i den næstbedste række. Blandt andet den meget spændende Matthijs de Ligt, der ligesom Samper og Alena er rykket op i førsteholdstruppen. Ellers er der spændende spillere som Moise Kean, Bruun Larsen, Afounso Sousa, Leko og Dahoud på b-holdet. Ud er røget: Turan, Rafinha, Mascherano, Mathieu, Vidal, Cillesen, Tello, Munir og Digne.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Michman »

Mit Arsenal hold
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Mit Arsenal hold
Billede
Jeg får OCD-trip af at se dig køre med omvendt position med angriberne som først og målmanden nederst!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Michman »

MessiPogba skrev:
Michman skrev:Mit Arsenal hold
Billede
Jeg får OCD-trip af at se dig køre med omvendt position med angriberne som først og målmanden nederst!
Sådan har jeg altid kørt det :P.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:
MessiPogba skrev:
Michman skrev:Mit Arsenal hold
Billede
Jeg får OCD-trip af at se dig køre med omvendt position med angriberne som først og målmanden nederst!
Sådan har jeg altid kørt det :P.
Jeg kan slet ikke holde ud af se på det billede. Det er som om min hjerne går helt i baglås! Ser alt for mærkeligt ud! :grin:
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Parla »

Michman skrev:Mit Arsenal hold
Billede
Kan se at du godt kan lide at købe spillerne over 48 måneder.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Football Manager 2017

Indlæg af De La Barça »

Jeg har lige købt FM17 og glæder mig til at komme i gang. Har ikke købt et FM spil siden 12-udgaven.

Starter et spil BK Frem og ser hvor langt jeg kan komme.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Ialocin »

Jeg er i gang med 4. sæson med Racing Santander, der starter i den 3. bedste række i Spanien. I første sæson rykkede jeg op efter en sikker 1. plads. Så blev jeg i Segunda en enkelt sæson før jeg rykkede op via. en 2. plads.

3. sæson, og altså første sæson bød på en fantastisk sæson, hvor målet var at undgå nedrykning, hvilket skete forholdsvis tidligt i sæsonen. Jeg endte på 10. pladsen, men det var i pokalturneringen at sæsonen kulminerede. Jeg slog Deportivo i finalen efter at have slået både Real Madrid og Atletico Madrid ud på vejen. Det kunne ikke være meget bedre. :glad:

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Ialocin »

Her er lidt screenshots af min trup og to profiler flere nok kender, hvis de har spillet FM.

http://imgur.com/a/Zhs8z

Det her er min start-11, hvor de fleste er spillere, der burde have det meget svært i La Liga. 6 af spillerne var med i Segunda og 2 var med fra start i 2. div b. Men man kan ikke udskifte alle, og nogle af dem præstere også bare på et rigtig højt niveau. Specielt Aquinho, der har været med fra 2. div b, har præsteret godt i alle sæsoner, hvor denne er hans "værste" so far. Han er også blevet 30 år, og jeg har inden denne sæson hentet en rutineret landsholdsspiller for Uruguay, der dog ikke havde spillet euro-bold før. Det skaber lidt mere kamp om pladsen end hidtil.

De to profiler jeg har udvalgt er

Ante Coric, som er et ungt talent fra Kroatien med sublim teknik og afleveringer. Han laver dog desværre for mange dumme ting, hvilket nok skyldes hans mangler i det mentale. 10 i beslutninger eksempelvis.

http://imgur.com/a/nHJCq


Den anden kender folk måske også. Jeg havde ham med en anden klub i FM16, hvor han også var et rent monster på midten for mig, og da jeg fik chancen for at hente ham for 13 mio., et år inden hans kontraktudløb, kunne jeg slet ikke sige nej. Det var en god beslutning, og han har været min bedste siden da.

Assane Gnoukouri

http://imgur.com/a/OpEXc

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi6Smede skrev:Så fik jeg for første gang i flere år taget mig sammen til at starte en karriere med Barcelona. Det er gået forrygende med 33 ubesejret kampe, blandt 0-2 og 3-0 sejre over Real i ligaen. Men pludselig tabte jeg ud af det blå 5-0(!!) til Real Madrid i Copa del Rey, så jeg gik ind til returkampen med målet om vinde lidt af æren igen... Suarez lavede 6 mål, og jeg vandt 9-0. :eek:
Jeg har også endelig fået spillet en hel sæsone i FM 17. Også med Barcelona. Jeg vandt alle tre titler, men på en eller anden latterlig måde, så tabte jeg 6-0 til Atlético på Vicente Calderón. Det var ikke helt tilfredsstillende. Jeg tabte selvfølgelig også på Anoeta og La Rosaleda, det er klart.

Jeg har købt en masse unge spillere indtil videre. Pepelu fra Levante, Roberts Veips fra Sampdoria, Lamine Ghezali fra Saint-Étienne, Gaspar Campos-Ansó fra Sporting Gijón, Vitja Valencic fra Fiorentina og så har jeg gjort aftalen med Marlon permanent. Her før anden sæson har jeg hentet Gonzalo Maroni fra Boca Juniors, Alberto Soro fra Real Zaragoza og sidst har jeg også lige hentet Mario Gaspar fra Villarreal, så Sergi Roberto også kan bruges på midtbanen.

Og så har jeg febrilsk forsøgt at bytte Neymar eller Suárez for Dybala. Det kan bare ikke lade sig gøre.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Madbassen »

Jeg er nået til sæsonen 23/24 i mit Barcelona-save. Messi har lige indstillet karrieren. En sorgens dag. Jeg har ikke mange tilbage fra vores hold i dag. Cillesen, Umtiti, Roberto, Samper, Denis og Neymar. Det er kun Aleña, som er smuttet mod min vilje. City udløste hans frikøbsklausul på 600 mio. De sataner.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Michman »

Hvis i starter et nyt game med et større hold.. Så smid da lige 6,5 mil kr for Kuki..
Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Blaugrana92 »

Er det ikke noget med, at FM altid har været kendt for sin realisme?

Billede

Slutningen af 2019/2020 sæsonen, i øvrigt. Messi har gang i sin klart bedste sæson hidtil. Ingen skader, ingen sygdom, latterligt mange mål på frispark, latterligt mange assists. Helt præcist 68 mål og 43 oplæg med både Copa del Rey og Champions League finalen tilbage. 25 gange kampens spiller, gennemsnitlig bedømmelse på 8,27. Som en fin vin.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster