Football Manager 2017

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Football Manager 2017

Indlæg af Michman »

Nogen der er igang med det? Er det pengene værd?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af zqa »

Jeg overvejede at købe det. Så så jeg anmeldelserne på Steam - og så lod jeg vær. Mostly negative på deres overall user rating.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Flax_Generous »

De nye tiltag er lidt ligegyldige. Spillet er som det plejer, og det er jo også fint nok.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Barcaholic »

Intet nyt. Første patch starter med et hullet forsvar, samt gule kort konstant. Otamendi endte med 3 spilledages karantæne efter han havde modtaget 15! Gule kort på 1 sæson i PL. :lol:

Kan så sige at min første sæson sluttede med et nederlag i CL finalen til PSG. Jeg sluttede på anden pladsen i PL, efter Kane scorede sejrmål for Tottenham i 90. min. De endte 2 point foran mig pga det mål :cry:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:De nye tiltag er lidt ligegyldige. Spillet er som det plejer, og det er jo også fint nok.
Tja.. Men når man betaler 550.- så vil man gerne have noget nyt som rent faktisk er noget værd. For ellers henter man jo bare en database opdatering og kan spille videre på 16 (eller tidligere for den sags skyld).
#jesuisSheep

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Efter at have spillet med mindre klubber har jeg nu besluttet at starte en karriere med Barcelona. Det svært ikke at blive forundret over deres vurdering af Pique og Iniesta.. Begge har 3 stjerner, Rakitic har 3,5 og Mascherano har 4 :eek:

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1592
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 190 gange
Blevet takket: 182 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Barcaholic »

Xavi6Smede skrev:Efter at have spillet med mindre klubber har jeg nu besluttet at starte en karriere med Barcelona. Det svært ikke at blive forundret over deres vurdering af Pique og Iniesta.. Begge har 3 stjerner, Rakitic har 3,5 og Mascherano har 4 :eek:
Pogba har 4,5/5 stjerner som den eneste hos alle talentspejdere, ligegyldigt hvilket hold jeg spiller med. Der er selvfølgelig mange der har det i potentiale, men han er den eneste. :lol:

En spiller der har gjort det virklelig godt for mig i mit barcaspil, er Denis Suarez som offensiv midt i en 4-2-3-1 formation.

En anden spiller jeg varmt kan anbefale er Maximiliano Romero 17 årig angriber fra Argentina. Han er en god afløser for Suarez, og det siger ikke så lidt!
Det skal lige siges at Paco gjorde det fremrangende i min første sæson, og scorede vel flere mål end kampe han spillede. Men en skade på 7-8 måneder gjorde at jeg måtte købe en erstatning, og der købte jeg Romero for under 100mil.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Barcaholic skrev:
Xavi6Smede skrev:Efter at have spillet med mindre klubber har jeg nu besluttet at starte en karriere med Barcelona. Det svært ikke at blive forundret over deres vurdering af Pique og Iniesta.. Begge har 3 stjerner, Rakitic har 3,5 og Mascherano har 4 :eek:
Pogba har 4,5/5 stjerner som den eneste hos alle talentspejdere, ligegyldigt hvilket hold jeg spiller med. Der er selvfølgelig mange der har det i potentiale, men han er den eneste. :lol:

En spiller der har gjort det virklelig godt for mig i mit barcaspil, er Denis Suarez som offensiv midt i en 4-2-3-1 formation.

En anden spiller jeg varmt kan anbefale er Maximiliano Romero 17 årig angriber fra Argentina. Han er en god afløser for Suarez, og det siger ikke så lidt!
Det skal lige siges at Paco gjorde det fremrangende i min første sæson, og scorede vel flere mål end kampe han spillede. Men en skade på 7-8 måneder gjorde at jeg måtte købe en erstatning, og der købte jeg Romero for under 100mil.
Pogba er så latterlig god i Fm! Endte med at lave en karriere med Southampton i stedet for, og hver gang jeg møder United, så scorer Pogba fra 30+ meter..
Jeg overvejede Romero, men ham har jeg haft for ofte, så har satset på Dolberg og Origi. Deres udvikling har ikke været så god som håbet, men har da vundet ligaen 2 gange på 4 år :grin: Bazoer kan desuden også blive modbydelig! Solgte ham for 700 mio til.. United. Så de har en okay(og dyr) midtbane :lol:

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Parla »

Xavi6Smede skrev:Efter at have spillet med mindre klubber har jeg nu besluttet at starte en karriere med Barcelona. Det svært ikke at blive forundret over deres vurdering af Pique og Iniesta.. Begge har 3 stjerner, Rakitic har 3,5 og Mascherano har 4 :eek:
Det er fordi de bliver sammenlignet med din bedste spiller, dvs Iniesta ville have 4 stjerner hvis han spillede for et mindre hold, 5 stjerner hvis han spillede I Odense Boldklub. Stjernerne betyder heller ikke det helt store så længe points I forskellige abilities er givet godt ud der hvor det betyder noget.

For eksempel Iniesta er ikke den hurtigste spiller I verden så han mister mange point der, men dem henter han ind ved at have en af spillets bedste teknik, vision og passing.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Parla skrev:
Xavi6Smede skrev:Efter at have spillet med mindre klubber har jeg nu besluttet at starte en karriere med Barcelona. Det svært ikke at blive forundret over deres vurdering af Pique og Iniesta.. Begge har 3 stjerner, Rakitic har 3,5 og Mascherano har 4 :eek:
Det er fordi de bliver sammenlignet med din bedste spiller, dvs Iniesta ville have 4 stjerner hvis han spillede for et mindre hold, 5 stjerner hvis han spillede I Odense Boldklub. Stjernerne betyder heller ikke det helt store så længe points I forskellige abilities er givet godt ud der hvor det betyder noget.

For eksempel Iniesta er ikke den hurtigste spiller I verden så han mister mange point der, men dem henter han ind ved at have en af spillets bedste teknik, vision og passing.
Men nu sammenlignede jeg ham med spillere fra Barcelona :grin:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg så den her på Reddit. Det er ret episk lavet - og så endda i overtiden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Piquénbauer »

Blev sgu nødt til at starte med barca så der kan komme tjek på holdet igen... Har solgt Turan (29,5 mio pund til spurs), Mathieu (1,4 mio pund til et random kinesisk hold), Rafinha (28 mio pund til arsenal) og Vidal (18 mio pund til arsenal). Ind er kommet Bernardo Silva (43,5 mio pund) og Bellerin (44 mio pund).

Opstilling (4-5-1)
MAtS - Bellerin, Pique, Umtiti, Alba - Bussi, Rak - Silva, Messi, Ney - Suarez.

Kom fint fra start med den spanske supercup mod sevilla og en stor sejr over depor. Men så skulle jeg op mod Real på bernabeu og det udviklede sig til et mareridt. Kom foran 0-1, 1-2, 2-3 og 3-4 men måtte se mig slået 5-4 i overtiden. Fuck.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Xavi6Smede »

Så fik jeg for første gang i flere år taget mig sammen til at starte en karriere med Barcelona. Det er gået forrygende med 33 ubesejret kampe, blandt 0-2 og 3-0 sejre over Real i ligaen. Men pludselig tabte jeg ud af det blå 5-0(!!) til Real Madrid i Copa del Rey, så jeg gik ind til returkampen med målet om vinde lidt af æren igen... Suarez lavede 6 mål, og jeg vandt 9-0. :eek:

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Football Manager 2017

Indlæg af Champione »

Xavi6Smede skrev:Så fik jeg for første gang i flere år taget mig sammen til at starte en karriere med Barcelona. Det er gået forrygende med 33 ubesejret kampe, blandt 0-2 og 3-0 sejre over Real i ligaen. Men pludselig tabte jeg ud af det blå 5-0(!!) til Real Madrid i Copa del Rey, så jeg gik ind til returkampen med målet om vinde lidt af æren igen... Suarez lavede 6 mål, og jeg vandt 9-0. :eek:

CRAZY.
Hvordan spiller du? 4-3-3?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst