FIFA 15

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er er lorte system IMO.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af A$AP »

Ville bare åbne et par pakker for sjov, tør ikke tænke på hvor meget han går for.. Fedt nok

Billede

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af A$AP »

15 mil, det er da okay :glad:. Nu kan jeg lave et fuldt Barca hold. Det er lidt ironisk, tak Ronaldo.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

GTA Serverne fuckede, så jeg besluttede mig for at åbne nogle pakker. Har lige fået min første legend, Michael Owen. Minimum 850,000 værd.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Óliver Torres er et bæst i FIFA. 21 år gammel og allerede 84 i TOT. Allerede 'Dribler', 'Playmaker' og 'Atlet'.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ledelsen i Manchester United er retarderede. Jeg havde lige accepteret et bud på 57,5 mio. euro for David de Gea, da han ville væk. Får så en besked et par dage efter: ''Aftalen om at sælge David De Gea til VfL Wolfsburg for 32 mio. euro er nu endelig blevet underskrevet, efter at parterne nåede til enighed om spillerens kontrakt. Bestyrelsen har overført 27 mio. euro til dit nuværende transferbudget. Med venlig hilsen Direktøren.''
Jeg har så mange penge, at det ikke gør noget, men alligevel. Fuck it, købte Courtois for 40 mio. euro.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har lige solgt di María for 80 mio. euro, han var alligevel kun 86 i TOT og 29 år gammel. Købte Neymar.

Mit hold er ret awesome efterhånden:

Thibaut Courtois (86)

Nathaniel Clyne (78) - Phil Jones (85) - John Stones (84) - José Gayà (84)

Toni Kroos (85) - Youri Tielemans (81) - Christian Eriksen (85)

Memphis Depay (84) - Wayne Rooney (89) Neymar Jr. (88)

Manchester United er sgu ret sjove at spille med. Glæder mig til at bruge Neymar.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af PuyolErGud »

FCBarcelonaChr skrev:Ledelsen i Manchester United er retarderede. Jeg havde lige accepteret et bud på 57,5 mio. euro for David de Gea, da han ville væk. Får så en besked et par dage efter: ''Aftalen om at sælge David De Gea til VfL Wolfsburg for 32 mio. euro er nu endelig blevet underskrevet, efter at parterne nåede til enighed om spillerens kontrakt. Bestyrelsen har overført 27 mio. euro til dit nuværende transferbudget. Med venlig hilsen Direktøren.''
Jeg har så mange penge, at det ikke gør noget, men alligevel. Fuck it, købte Courtois for 40 mio. euro.
De beskeder er generelt bare ikke særlig gennemtænkte for det meste. Da jeg havde en karriere i gang med Barcelona, fik jeg lige pludselig en besked vedrørende Iniesta hvori der stod Hej Boss, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sige det her, men jeg ønsker at skifte væk herfra. Jeg kan desværre ikke vende mig til kulturen og sproget hernede. Und so weiter

Også synd for Iniesta at han ikke kan vende sig til det land han altid har boet i!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

PuyolErGud skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Ledelsen i Manchester United er retarderede. Jeg havde lige accepteret et bud på 57,5 mio. euro for David de Gea, da han ville væk. Får så en besked et par dage efter: ''Aftalen om at sælge David De Gea til VfL Wolfsburg for 32 mio. euro er nu endelig blevet underskrevet, efter at parterne nåede til enighed om spillerens kontrakt. Bestyrelsen har overført 27 mio. euro til dit nuværende transferbudget. Med venlig hilsen Direktøren.''
Jeg har så mange penge, at det ikke gør noget, men alligevel. Fuck it, købte Courtois for 40 mio. euro.
De beskeder er generelt bare ikke særlig gennemtænkte for det meste. Da jeg havde en karriere i gang med Barcelona, fik jeg lige pludselig en besked vedrørende Iniesta hvori der stod Hej Boss, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal sige det her, men jeg ønsker at skifte væk herfra. Jeg kan desværre ikke vende mig til kulturen og sproget hernede. Und so weiter

Også synd for Iniesta at han ikke kan vende sig til det land han altid har boet i!
Det er så fucked. Jeg solgte også Messi på et tidspunkt, fordi han led af hjemve. Han flyttede til Frankrig. :eek:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af Blaugrana92 »

Rivaldo10 på spil igen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af Skydefinten »

Der kommer kvindefodbold i FIFA16...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af Blaugrana92 »

Skydefinten skrev:Der kommer kvindefodbold i FIFA16...
De skulle måske bruge kræfterne på at forbedre cirka alt andet i spillet i stedet for? Men på den anden side ... Alex Morgan. Point taken.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af Kvoller »

Eller give os indendørs fodbold tilbage...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:
Skydefinten skrev:Der kommer kvindefodbold i FIFA16...
De skulle måske bruge kræfterne på at forbedre cirka alt andet i spillet i stedet for? Men på den anden side ... Alex Morgan. Point taken.
Der er vildt mange fejl i spillet, men tøsebold er åbenbart vigtigere.. :razz:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: FIFA 15

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
Blaugrana92 skrev:
Skydefinten skrev:Der kommer kvindefodbold i FIFA16...
De skulle måske bruge kræfterne på at forbedre cirka alt andet i spillet i stedet for? Men på den anden side ... Alex Morgan. Point taken.
Der er vildt mange fejl i spillet, men tøsebold er åbenbart vigtigere.. :razz:
Feminisme du ved.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster