GTA V

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: GTA V

Indlæg af Heartbreaker »

zqa skrev:Jeg er frisk på noget online når jeg er hjemme fra northside om en uges tid! Har endnu ikke prøvet det.
Kewl! Så kan vi være noobs sammen :grin:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ja hvis du ikke ved det er din rank nok ikke så høj. Men hvis du vil tjene gode penge, så spil missioner istedet for at røve kiosker. Jeg er rank 99 og spiller en mission der hedder "Coveted". Man skal være rank 36 for at få adgang til den. Når du er god nok, kan du selv løse den. Jeg spiller den på det højeste niveau (Hard = 1.5 * penge og RP) og kan klare den på 4 minutter. Den giver 18.000 hver gang og kan spilles så mange gange man vil. Man skal dog igennem menuen for at finde den, da man ikke kan trykke replay. Det tager dog højst et minut fra at du afslutter missionen, til at den starter igen. Bedste lovlige måde at tjene penge på, samt hurtigste.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: GTA V

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad bruger du dine doughs på?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: GTA V

Indlæg af zqa »

Heartbreaker skrev:
zqa skrev:Jeg er frisk på noget online når jeg er hjemme fra northside om en uges tid! Har endnu ikke prøvet det.
Kewl! Så kan vi være noobs sammen :grin:
Præcis! :)
#jesuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Biler! Den garage der hører til min lejlighed er fyldt op med 10 biler, der allesammen er tunet og stylet til punkt og prikke. Derudover har jeg købt en ekstra garage, også med plads til 10 biler. Har stylet 6 biler færdige i den og mangler 4. Derimod er skifter lejlighed en gang imellem. Har derudover alle våben på nær 6!
Senest rettet af FCBarcelonaChr ons jun 11, 2014 12:43 am, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bruger også massere af penge på tøj, har det meste der findes i spillet. Ikke at jeg kommer til at bruge det, det er mere for at have det.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: GTA V

Indlæg af Heartbreaker »

Hvis man har en bil i sin garage, tager den, og smadrer den eller skifter. Kommer den så tilbage i garagen?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Hvis man har en bil i sin garage, tager den, og smadrer den eller skifter. Kommer den så tilbage i garagen?
Hvis du smadrer den fuldstændigt, skal du ringe til forsikringen. Alt efter bilens værdi, skal du betale et beløb for at få den tilbage. Derfor er det også en god ide at lade være med at springe andres biler i luften online, da det så er dig der skal betale. Kom engang af med 10.000 for at have smadret en bil :-D Men hvis du har en bil ude af din garage og er langt væk fra den og gerne vil bruge en anden, kan du altid ringe til din mekaniker og bede ham komme med din bil. Så vælger du blot en på listen og så kommer han med den. Så ryger den anden i garagen, da man ikke må have to biler ude på samme tid. :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: GTA V

Indlæg af Heartbreaker »

Wauw. Jeg er slet ikke så langt, at jeg kan ringe til alle mulige. Kan højst tage en taxa, når jeg ikke selv gider køre.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Wauw. Jeg er slet ikke så langt, at jeg kan ringe til alle mulige. Kan højst tage en taxa, når jeg ikke selv gider køre.
Haha! Bare spil nogen timer, så kommer det hele. Jeg startede langt bagud ift. min ene kammerat, men er pt. 22 rank højere end ham!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: GTA V

Indlæg af Blaugrana92 »

Er det PS3, u guyz? Så vil jeg godt være med til noget online shit. Jeg sidder alligevel fast i single player ...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Er det PS3, u guyz? Så vil jeg godt være med til noget online shit. Jeg sidder alligevel fast i single player ...
Xbox 360 for mit vedkommende! Hvorfor sidder du fast?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: GTA V

Indlæg af Blaugrana92 »

Fordi jeg ikke kan komme videre.

lol

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20659
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1115 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Fordi jeg ikke kan komme videre.

lol
Så svære er missionere nu heller ikke. Har gennemført spillet to gange efter hånden.. ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: GTA V

Indlæg af Blaugrana92 »

Problemet er at den mission jeg er nået til ikke engang vil starte.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster