GTA V

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Har lige røvet en bank sammen med tre andre. Det var sjovt og jeg fik $213,000 for det, det er OK.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ny Heist klaret, fik $226,000 for at dræbe en masse Vagos, Ballas og Lost og derefter køre en lastbil væk!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: GTA V

Indlæg af Ronaldinho »

Er der forskel på GTA på PS3 og PS4?
Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ronaldinho skrev:Er der forskel på GTA på PS3 og PS4?
Det går jeg udfra at der er. Nu er jeg selv gået fra Xbox 360 til Xbox One og forskellen er virkelig til at mærke! :)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

GTA Online er genialt efter en lang arbejdsdag, dejlig afslapning.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvor er det genialt at lege krig i GTA Online mod to andre spillere. Har tilsammen dræbt dem 10-15 gange og er blevet dræbt 1 gang! :cool:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: GTA V

Indlæg af Brombi »

Fuck hvor er det latterligt. Jeg hader Gta ligenu. Jeg er i level 36 nu, men jeg kan ikke spille coveted?! Aner ikke hvor den er eller hvordan man kommer til den. Pfffff

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: GTA V

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Fuck hvor er det latterligt. Jeg hader Gta ligenu. Jeg er i level 36 nu, men jeg kan ikke spille coveted?! Aner ikke hvor den er eller hvordan man kommer til den. Pfffff
Har du prøvet at slukke for din Playstation og tænde for den igen? :3 :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: GTA V

Indlæg af Brombi »

Udover cs, age of empires og bf3/4 må gta være et af de spil jeg har spillet mest! Jeg er stadig skuffet over at FcbChr endnu ikke er kommet med en løsning på mit Coveted problem.. En anden måde at tjene store hurtige penge på?!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Coveted er blevet fjernet. Den nemmeste måde at tjene penge på, er bare at spille en masse missioner.
Hvor mange penge du får for hver mission, afhænger af hvor lang tid du bruger (jo længere tid, jo flere penge, WTF?), hvor mange du spiller missionen med og hvor mange betjente osv. du dræber. Hvis jeg vil tjene mange penge, plejer jeg bare at spille en masse missioner, og gennemføre dem så hurtigt som muligt. Heist er også en god måde at tjene penge på. De fleste 'setup missioner' giver imellem $15,000-$19,900 og selve Heist Finalen kan give alt imellem $75,000 og en $200,000, eller mere hvis du er Heist Leader.

Om der er bedre måder at tjene penge på pt. skal jeg ikke kunne sige, men det er ihvertfald det jeg laver hvis jeg skal bruge penge. Pt. har jeg dog ikke brug for penge, så jeg tosser bare rundt og har pt. dræbt den samme bruger 32 gange.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: GTA V

Indlæg af Brombi »

Ligenu spiller jeg kun heist... Jeg gider kun missioner hvor jeg er alene, og jeg gider ikke missioner hvor jeg har 3 eller 4 stjerner politi med det samme.. jeg har kun 200k :(

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Ligenu spiller jeg kun heist... Jeg gider kun missioner hvor jeg er alene, og jeg gider ikke missioner hvor jeg har 3 eller 4 stjerner politi med det samme.. jeg har kun 200k :(
Tja det gør jo det hele en smule sværere. Heist er rigtig nemme penge (synes jeg).

Prøv at gå ind i menuen - Vælg Online - Jobs - Play Job - Rockstar Created - Missions. Læs beskrivelsen
og se hvilken rank missionen kræver og tag så en mission derfra og start med den. Når du har gennemført missionen, så får du bagefter muligheden for at vælge hvad du vil lave bagefter. Du kan vælge imellem deathmatches, survivals, online races osv., vælg dog en mission igen og bliv ved på den måde. Hvis du er hurtig, kan du tjene nemme penge. Måske ikke verdens bedste råd, men det er umiddelbart det jeg ville gøre, hvis jeg kun ville spille alene.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: GTA V

Indlæg af Brombi »

Kender du nogle missioner som både er hurtige og er gode penge?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: GTA V

Indlæg af Brombi »

Det er så svært at spille heist fordi mission er failed så snart én dør. Og det er seriøst noobs jeg spiller med..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20633
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: GTA V

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Brombi skrev:Kender du nogle missioner som både er hurtige og er gode penge?
Kender det alt for godt, ingen af mine kammerater har XB1, så kan ikke spille Heist med nogen jeg kender. Men når jeg endelig har fået startet enten en Heist Finale, eller en Setup Mission, går det som regel godt.

Nu er det efterhånden et stykke tid siden at jeg har spillet missioner, jeg gamer kun Heist pt. Skulle umiddelbart mene at følgende er OK; Crank Up the Volume, Crystal Clear Out, Daemon Run, Handle with Care, Lost MC RIP, Lost My Mind, Master Data, Turbine Carbine. Allesammen missioner som du selv kan starte. Jeg plejer normalt bare at vælge funktionen 'join job on call' på mobilen når jeg skal spille missioner, men dem jeg har nævnt bør være rimeligt nemme at klare og også give OK med penge, hvis du spiller klogt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster