PC Spil

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Badabing »

Ja
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Brombi »

er du ge?

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Badabing »

LE
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Brombi »

Nice! Jeg kan bare ikke komme ud af GN3, men spiller heller ikke rigtig mm længere. Det er sgu for nederen med så mange russere. Og der er fucking mange smurfs og cheaters, så når man alligevel kommer på et godt hold spiller man ikke mod folk som i virkeligheden er fra egen rank.

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Badabing »

Prøver altid selv så vidt muligt at undgå solo queue. Jeg hidser mig for let op, når jeg ikke er klar over hvad mine teammates laver. Jeg spiller som regel i stack med venner, og der har man altid en ide om hvad de laver. Nogle af russerne er faktisk cool nok. Ja, der findes idiot russere, men der er også mange idiot skandinaver, tyskere, polakker osv.
Smurfs og cheaters er bare ærgrerligt, findes også på mit niveau desværre. Bare report og så kom videre
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PC Spil

Indlæg af Brombi »

Badabing skrev:Prøver altid selv så vidt muligt at undgå solo queue. Jeg hidser mig for let op, når jeg ikke er klar over hvad mine teammates laver. Jeg spiller som regel i stack med venner, og der har man altid en ide om hvad de laver. Nogle af russerne er faktisk cool nok. Ja, der findes idiot russere, men der er også mange idiot skandinaver, tyskere, polakker osv.
Smurfs og cheaters er bare ærgrerligt, findes også på mit niveau desværre. Bare report og så kom videre
Ja solo queue er noget lort, jeg spiller for det meste faceit for tiden fordi næsten ingen at mine irl venner spiller cs.. Derfor er det er vanvittig svært at komme ud af gold nova, især fordi jeg måske taber 50% af mine kampe pga idiot teammates, selvom jeg næsten altid er topfragger og sørger for at det bliver nogenlunde tæt..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster