PS3/PS4 og Xbox

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

PS3/PS4 og Xbox

Indlæg af Brombi »

Hvilke spil spiller i på henholdsvis ps3 og xbox?? og er der nogle i kan anbefale?
Har selv en ps3 og har spillet lidt splinter cell.. men er begyndt og spille meget assassins creed, i know jeg er bagud.. ellers spiller jeg også UFC og Fifa ;)
Senest rettet af Anonymous ons jun 26, 2013 9:55 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

Har lige bestilt FIFA 10 fra Amazon, til ze Box. :)

Ellers bliver det mest til Forza 2 og CoD4, når jeg ikke spiller FIFA 09... men der kommer en fandens masse spil lige om snart, som man næsten skal have fingrene i. CoD: MW2, Forza 3, Operation Flashpoint 2, osv...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

cwith

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af cwith »

PS3 FTW!
det holder ikke en meter at man skal betale for internet til en xbox og så larmer den af ht..
mht til spil, så er FIFA for nice!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

cwith skrev:PS3 FTW!
det holder ikke en meter at man skal betale for internet til en xbox og så larmer den af ht..
mht til spil, så er FIFA for nice!
Næh, men 100-200 kr. pr. år er lige til at overskue. Det er mere træls, at der ikke er indbygget trådløs i den.

Larmen er bare fordi det er en HERRE-konsol, og ikke sådan noget tøse-japaner-pjat.

Hvis spillekonsoller var biler, ville en X360 være en Ford Mustang/Dodge Charger (masser af larm og kraft, men ikke særlig god i svingene, og går i stykker for et godt ord), en PS3 ville være en Nissan (masser af gejl og dimser, men stadig en riskoger), og en Wii ville være en Volvo V50/Toyota Avensis (god for børnefamilier, men pinligt ringe ydelse, og absolut ikke cool)...

;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af abx »

PS3,

Uncharted 2, (FIFA10), PES10, COD4 MW2
De eneste spil jeg gider at spille, og eneste grund til at jeg investerede i en ps3 for en md siden :P
Próxima Estación.... Parallel!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

skydespil har aldrig været noget for mig på ps3.. skide svært at styre sigtekornet.. (meget lettere med mus).. er COD fedt ?

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af benjamin »

Jeg købte min PS3 over Den Blå Avis til 1500 kr. 1½ års garanti tilbage, og den virker stadig helt upåklageligt. Jeg har dog kun fået spillet Metal Gear Solid 4 på den - så alt i alt, har jeg vel ikke brugt den til en skid endnu!
Stick to your guns.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Brombi »

benjamin skrev:Jeg købte min PS3 over Den Blå Avis til 1500 kr. 1½ års garanti tilbage, og den virker stadig helt upåklageligt. Jeg har dog kun fået spillet Metal Gear Solid 4 på den - så alt i alt, har jeg vel ikke brugt den til en skid endnu!
Købte min for 1400,- det samme sted, ½ års garanti ;)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:skydespil har aldrig været noget for mig på ps3.. skide svært at styre sigtekornet.. (meget lettere med mus).. er COD fedt ?
Jeg var rimelig skeptisk over for skydespil på konsol, men CoD4: MW virker fint nok på boxen. Det er ikke lige så nemt at snipe, som på en PC, og lidt mere desorienterende at dreje sig rundt, men generelt virker det næsten upåklageligt. Rigtig fedt spil, udover sniper-campers og kill streak-bonus (læs: air strike og mulighed for at tilkalde angrebshelikopter, der bare flyver rundt og skyder modstanderen).

MW2 kommer om ikke særlig længe, og ser ud til at blive endnu bedre.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Jbninc »

CoD er virkelig et fedt spil, men skydespil skal altså spilles på computeren!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Mander »

Min Xbox er død. Nogen der er interesseret i at købe tilbehør og spil?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Blaugrana92 »

Fik købt mig en PS3 kort inden sommerferien, så jeg har gerne brugt nogle timer om natten på at spille nu når vejret har været så godt - i hvert fald de 3 uger jeg var i Italien! ;)

I starten stod den mest på FIFA 10 og GTA IV, men sidenhen har jeg så fået anskaffet mig Assassins Creed II, som fuldstændig har grebet mig. Jeg elsker virkelig det hele ved det spil - men især den historiske del af det og det faktum at man spiller i Firenze, San Gimignano og Venedig - og Rom i den kommende udgave, Assassins Creed: Brotherhood - i middelalderen. Det er noget jeg kan lide!

Jeg er virkelig også vild med at mange af de personer der er med i spillet, ikke bare er ren og skær fiktion. Historien er naturligvis ikke ligefrem baseret på virkelige hændelser - på trods af at der rent faktisk var et komplot mod Medici-familien planlagt af Pazzi'erne, ganske som i spillet - men at personer som Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli og Rodrigo Borgia (Pave Alexander 6.) er med i spillet er jo ren guf.

Nu har jeg snart gennemført spillet, selvom det vel kun er 2 uger siden at jeg købte det - godt at man kan downloade to ekstra sekvenser, så man lige får lidt mere med. Er der andre her der deler min entusiasme for dette spil? Eller bare andre der spiller det? :P

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af zqa »

Jeg gennemførte det lige inden sommerferien, og jeg er meget enig med dig. Fremragende spil.. Jeg har også lige lånt 1'eren, som jeg skal have spillet efter jeg er færdig med Red Dead Redemption.

Hvor finder man de ekstra sekvenser? Jeg synes ikke jeg har set dem på PS Store? Koster de noget?
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Jeg gennemførte det lige inden sommerferien, og jeg er meget enig med dig. Fremragende spil.. Jeg har også lige lånt 1'eren, som jeg skal have spillet efter jeg er færdig med Red Dead Redemption.

Hvor finder man de ekstra sekvenser? Jeg synes ikke jeg har set dem på PS Store? Koster de noget?
De kan downloades inde i PlayStation Store. Det letteste er sådan set bare at søge på Assassin's Creed II, og så burde der gerne ligge to ekstra sekvenser - Sekvens 12 der hedder The Battle of Forlì og Sekvens 13 der hedder Bonfire of the Vanities. De koster 29,95 for hver af dem, men så vidt jeg har forstået på de anmeldelser jeg har set af dem, skal man kun hente dem hvis man absolut ikke kan vente på at det næste kommer. Men omvendt binder de også slutningen af Assassin's Creed II sammen med begyndelsen af Assassin's Creed: Brotherhood. Så jeg regner stærkt med at købe dem når jeg er færdig med spillet, og så skal jeg også have spillet 1'eren ligesom dig. Bliver nødt til lige at have starten af det hele med! ;)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: PS3 og Xbox

Indlæg af Lopezzz »

"Hvis du er natteravn, så kan du følge med i Sony PlayStations officielle pressekonference fra E3, der er verdens største gamingkonference. Følg med på linket fra kl. 02.00 af i nat. - Hvis du altså kan holde dig vågen :) Bliver der mon løftet sløret for noget nyt?"

http://blog.us.playstation.com/2011/05/ ... ur-way-in/

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster