FIFA 16

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:
Blaugrana92 skrev:Whaaat, hvordan har du allerede Piqué og Andrés? Nå, men jeg har investeret i Busquets og Mascherano.
Jamen, jeg har skam også virkelig nørdet igennem de sidste par døgn. Hvem har brug for søvn anyways. Jeg har også smidt en 50'er efter FIFA points. Derudover har jeg bare spillet en hel del kampe (igen: søvn er overvurderet), solgt en god del af de gratis kort man får smidt i nakken via Companion-app'en - og sidst men ikke mindst har jeg fået sparet en god røvfuld XP's sammen fra FIFA15, som jeg nu har brugt på møntbonusser og klassiske spillertrøjer, som ryger direkte på transfermarkedet.
Kan ikke få mine møntbonusser til at virke! :(

Men god idé med de klassiske spillertrøjer! Har jeg aldrig tænkt over! Hvad får man sådan cirka per trøje?

Hvad synes du i øvrigt om Nolito? Har overvejet om han skal være næste tilføjelse, for jeg er ikke så glad for Vitolo. Rafinha er stadig gylden. Aduriz er virkelig også god. Vinder så meget i feltet, især på de fantastisk indlæg som Arda slår.
Ærgerligt med møntbonusserne! Det er altså meget fedt at få omtrent 1500 coins pr. spillede kamp, det rykker.

Mht. de klassiske spillertrøjer kan man desværre kun få 150-200 for langt de fleste. Så det kræver lidt arbejde (har udvidet min transferliste - og så re-lister jeg ellers bare til den store guldmedalje).

Jeg har faktisk lige købt Nolito, så jeg ved endnu ikke hvad jeg synes om ham. Jeg tog en chance. Jeg har Muniain på bænken til venstre side.

Aduriz har jeg også overvejet. Det er dog også lidt fristende at forsøge sig med et angreb bestående af Griezmann og Jackson Martinez ...selv om sidstenævte nok heller ikke er helt billig.

Og ja! Rafinha er godt nok dejlig. Så ærgerligt at han ikke får mulighed for at få en masse IF-kort det næste halve år!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Blaugrana92 »

Det viser sig at ingen af de ting jeg køber fra kataloget - altså både møntbonusser og klassiske trøjer - rent faktisk kommer frem. Det er åbenbart et problem som flere har. Det er sgu træls.

Nå, men jeg har fået fingrene i Griezmann! Så nu hedder holdet:

Bravo (83)
De Marcos (80) - Mascherano (83) - Vermaelen (80) - Gayá (80)
Busquets (86)
Turan (83) - Rafinha (79) - Vitolo (82)
Griezmann (83) - Aduriz (82)

Næste køb må være Nolito. Jeg er træt af Vitolo. Han er ikke ret god. Turan er til gengæld guld, med indlæggene over mod Aduriz der bare er vild i luften.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Det viser sig at ingen af de ting jeg køber fra kataloget - altså både møntbonusser og klassiske trøjer - rent faktisk kommer frem. Det er åbenbart et problem som flere har. Det er sgu træls.
Det har jeg også oplevet i ny og næ. Super irriterende.

Blaugrana92 skrev:Bravo (83)
De Marcos (80) - Mascherano (83) - Vermaelen (80) - Gayá (80)
Busquets (86)
Turan (83) - Rafinha (79) - Vitolo (82)
Griezmann (83) - Aduriz (82)
Sejt hold. Jeg har også lige købt Turan. Tror, Busi må blive næste indkøb for mit vedkommende.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af JonasV »

I øvrigt fik jeg spillet FUT draft mens sønnike sov imorges. Jeg nåede at vinde fire kampe på professionel (spillede mod Sønderjyske, et polsk hold jeg har glemt navnet på, Ajax og Chiles landshold), belønningen var en almindelig guldpakke og en jumbo guldpakke.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Blaugrana92 »

JonasV skrev:I øvrigt fik jeg spillet FUT draft mens sønnike sov imorges. Jeg nåede at vinde fire kampe på professionel (spillede mod Sønderjyske, et polsk hold jeg har glemt navnet på, Ajax og Chiles landshold), belønningen var en almindelig guldpakke og en jumbo guldpakke.
Hvad fik du så i de to pakker? Tænker mest på om det er de 15K coins værd, at bruge på at spille Draft, eller om man ligeså godt bare kan købe to Premium guldpakker?
JonasV skrev:Sejt hold. Jeg har også lige købt Turan. Tror, Busi må blive næste indkøb for mit vedkommende.
Gør det! Han står i vejen for så meget! I FIFA 15 var han virkelig dårlig, fordi han er så langsom, men det betyder jo stort set intet i FIFA 16.

Kan i øvrigt virkelig godt anbefale Aduriz. Han har scoret 17 mål i 18 kampe for mig. Så farlig i luften. Griezmann er startet med 3 mål i 4 kampe, så han er heller ikke helt skidt. Har du fået prøvet Nolito?

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Hvad fik du så i de to pakker? Tænker mest på om det er de 15K coins værd, at bruge på at spille Draft, eller om man ligeså godt bare kan købe to Premium guldpakker?
Umiddelbart kan man vist ligeså godt bare købe pakkerne. Dog spillede jeg jo kun på professionel (skulle jo liiiige se skidtet an og være sådan nogenlunde sikker på at sejre), så det kan være at der er lidt mere signifikante gevinster hvis man vinder de fire kampe i streg på verdensklasse, eksempelvis.

Blaugrana92 skrev:
JonasV skrev:Sejt hold. Jeg har også lige købt Turan. Tror, Busi må blive næste indkøb for mit vedkommende.
Gør det! Han står i vejen for så meget! I FIFA 15 var han virkelig dårlig, fordi han er så langsom, men det betyder jo stort set intet i FIFA 16.
Jeg køber Busi lige om lidt. Og ja, der er godt nok forskel på FIFA 15 og FIFA 16 - det er meget fedt at det ikke længere er det hele der kommer an på fart, men jeg skal lige vænne mig til det. Min pasningsspil og førsteberøringerne sejler en smule, men synes så småt det går den rigtige vej.
I øvrigt fedt man kan lave de hårde afleveringer med X + R1.

Blaugrana92 skrev:Kan i øvrigt virkelig godt anbefale Aduriz. Han har scoret 17 mål i 18 kampe for mig. Så farlig i luften. Griezmann er startet med 3 mål i 4 kampe, så han er heller ikke helt skidt. Har du fået prøvet Nolito?
Jamen, det kunne da godt være at jeg også skulle forsøge mig med Aduriz indtil jeg får råd til det helt tunge skyts. Han er vel heller ikke viiiiiildt dyr?

Nolito har været glimrende for mig, men Muniain har ellers heller ikke været helt dum.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Siempre Barca »

Hej venner.

Jeg har et problem med at starte min FIFA 16. Jeg købte spillet til PC gennem Coolshop, hvor man blot fik en kode til at aktivere download. Det er sket og spillet er hentet. Men den vil bare simpelthen ikke starte, når man trykker på spillet.

Har prøvet at søge frem og tilbage på en løsning, men uden held. Visse steder står der, at spillet kræver Windows Media Center (som ikke følger automatisk med i Windows 8), men selv med det virker det ikke. Har Windows 8.1 Pro.

Any help?

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Kvoller »

Er det gennem Origin du kører det?

gygfo

Re: FIFA 16

Indlæg af gygfo »

Jeg spiller på ps3, og jeg oplever også problemer. Når jeg køber noget i easf butikken, bliver det umiddelbart ikke overført til FUT. Hvordan finder jeg dem?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5230
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 807 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af Kvoller »

gygfo skrev:Jeg spiller på ps3, og jeg oplever også problemer. Når jeg køber noget i easf butikken, bliver det umiddelbart ikke overført til FUT. Hvordan finder jeg dem?

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Mener du ude i kataloget inde i spillet?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af A$AP »

By the way, hvis der er nogle der kigger efter at købe en PS4 eller Xbox One, så har jeg personligt selv lige gjort et køb, en Xbox one + fifa 16 for 2199,-

https://www.power.dk/spil-og-underholdn ... ricerunner

Bestilte den tidligt i dag, og ser ud til at jeg får den i morgen. Synes det var meget billigt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:By the way, hvis der er nogle der kigger efter at købe en PS4 eller Xbox One, så har jeg personligt selv lige gjort et køb, en Xbox one + fifa 16 for 2199,-

https://www.power.dk/spil-og-underholdn ... ricerunner

Bestilte den tidligt i dag, og ser ud til at jeg får den i morgen. Synes det var meget billigt.
Du lyder umiddelbart som en ret fin pris. Da jeg købet min Xbox One i januar,
gav jeg vidst 4300 i alt. Det var med FIFA 15, GTA V og en ekstra controller.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af A$AP »

FCBarcelonaChr skrev:
A$AP skrev:By the way, hvis der er nogle der kigger efter at købe en PS4 eller Xbox One, så har jeg personligt selv lige gjort et køb, en Xbox one + fifa 16 for 2199,-

https://www.power.dk/spil-og-underholdn ... ricerunner

Bestilte den tidligt i dag, og ser ud til at jeg får den i morgen. Synes det var meget billigt.
Du lyder umiddelbart som en ret fin pris. Da jeg købet min Xbox One i januar,
gav jeg vidst 4300 i alt. Det var med FIFA 15, GTA V og en ekstra controller.
Det synes jeg også det var :D, sammenlignet med andre butikker. Fik du en Kinect med da du købte din Xbox? Jeg er lidt i tvivl, om den faktisk er nødvendig at have eller ej.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: FIFA 16

Indlæg af FCBarcelonaChr »

A$AP skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
A$AP skrev:By the way, hvis der er nogle der kigger efter at købe en PS4 eller Xbox One, så har jeg personligt selv lige gjort et køb, en Xbox one + fifa 16 for 2199,-

https://www.power.dk/spil-og-underholdn ... ricerunner

Bestilte den tidligt i dag, og ser ud til at jeg får den i morgen. Synes det var meget billigt.
Du lyder umiddelbart som en ret fin pris. Da jeg købet min Xbox One i januar,
gav jeg vidst 4300 i alt. Det var med FIFA 15, GTA V og en ekstra controller.
Det synes jeg også det var :D, sammenlignet med andre butikker. Fik du en Kinect med da du købte din Xbox? Jeg er lidt i tvivl, om den faktisk er nødvendig at have eller ej.
Det gjorde jeg ikke, men savner den heller ikke ligefrem. :smile:

gygfo

Re: FIFA 16

Indlæg af gygfo »

Ja. F.eks har jeg lånt griezmann og +x antal mønter efter kampen, men det er ikke overført

Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster