EA FC

Diskussion om spil til PC, PS3, PS4, Xbox, Wii etc.

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 520 gange
Blevet takket: 1890 gange

Re: EA FC

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det blev desværre lidt for ‘’nemt’’… Så nu er jeg gået i tænkeboks over hvad næste træk bliver. :think:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

FCBarcelonaChr skrev:
tirs jul 21, 2026 2:05 pm
Det blev desværre lidt for ‘’nemt’’… Så nu er jeg gået i tænkeboks over hvad næste træk bliver. :think:
Tidligt fri, tænkeboksen blev brugt fornuftigt og valget faldt på Dortmund. Nu skal Bayern skubbes af tronen. :thumbup:

Startede en live karriere og er godt i gang med at rydde op i truppen. Guirassy smuttede til Bayern for €90M, så røg
Igor Thiago ind i stedet for. Virker til at være en fuldgod erstatning for ham. 25 år gammel og bomber mål ind.

Der er hentet en del unge spillere ind, for at bygge fremtiden op. Selvom deres overall ikke er så høj, er de gode:

Sean Steur (CDM, 72), Ruud Nijstad (CB, 68), Dennis Seimen (MV, 73), Francesco Camarda (ANG, 68), Xavi Espart (HB, 66), Jorge Salinas (VB, 70). Alle er hentet for beskedne summer og kan skabe et solidt fundament for fremtiden. Jeg hygger mig. :grin:

PuyolErGud
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 671 gange
Blevet takket: 902 gange

Indlæg af PuyolErGud »

En udfordring der ville noget er, at vælge OB og føre dem dem til tops :razz:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

PuyolErGud skrev:
tirs jul 21, 2026 9:32 pm
En udfordring der ville noget er, at vælge OB og føre dem dem til tops :razz:
Jeg når at kradse AF inden den udfordring er ført til ende… :lol:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

:think: :think: :think: :think:

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 345 gange
Blevet takket: 241 gange

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
tors jul 23, 2026 8:17 pm

Jeg ville ønske, at de gjorde det lettere at leje spillere. Der er nogle spillere, hvor det er fuldstændig umuligt at leje en spiller i spillet, som ellers sagtens ville kunne lade sig gøre i virkeligheden.

Fx Rashfords lån til Barca vil være svært at lave i FC, men på grunds hans situation i Manchester United kunne det lade sig gøre i virkeligheden, men det kan det sandsynligvis ikke i spillet.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Paulinho15 skrev:
tors jul 23, 2026 8:24 pm
FCBarcelonaChr skrev:

Jeg ville ønske, at de gjorde det lettere at leje spillere. Der er nogle spillere, hvor det er fuldstændig umuligt at leje en spiller i spillet, som ellers sagtens ville kunne lade sig gøre i virkeligheden.

Fx Rashfords lån til Barca vil være svært at lave i FC, men på grunds hans situation i Manchester United kunne det lade sig gøre i virkeligheden, men det kan det sandsynligvis ikke i spillet.
Helt enig. Eller sådan noget som at sælge spillere er dælme også svært nogle gange. Har før haft takket “ja” til bud 10-15 gange på SAMME spiller. En ligegyldig 61 i TOT, med 65 i POT, men han vil fandeme ikke væk fra en top fem klub i verden…

Brugeravatar
FCBarcelonaChr

Sådan noget som performance klausuler og tilbagekøb kunne være en rigtig fed tilføjelse. Sælge nogle store talenter, hente dem tilbage når de er udviklet, uden at blive ruineret.

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
tors jul 23, 2026 8:33 pm
Paulinho15 skrev:
tors jul 23, 2026 8:24 pm
FCBarcelonaChr skrev:

Helt enig. Eller sådan noget som at sælge spillere er dælme også svært nogle gange. Har før haft takket “ja” til bud 10-15 gange på SAMME spiller. En ligegyldig 61 i TOT, med 65 i POT, men han vil fandeme ikke væk fra en top fem klub i verden…
Ja, det kender jeg godt... Det er virkelig træls! :sad:

I forhold til lejeaftaler, så laver italienske klubber ofte lån i den første sæson med købsoptioner eller købsobligationer af en eller anden art, når de henter en spiller.

Det ville være rart med langt større og realistisk forhandlingsfrihed. Sådan, at du bare kan sende et lejetilbud på en hvilken som helst spiller, og så kan modtagerklubben så acceptere det, gå i forhandling eller afvise det :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
tors jul 23, 2026 8:37 pm
Sådan noget som performance klausuler og tilbagekøb kunne være en rigtig fed tilføjelse. Sælge nogle store talenter, hente dem tilbage når de er udviklet, uden at blive ruineret.
Det er også gode idéer. Vil være dejlige tilføjelser

Besvar