Forslag

Alt omhandlende forum

Redaktør: Wennerberg

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Forslag

Indlæg af ulrich »

Spoilertag viser ikke det hele i tapatalk. Andre der oplever det samme?

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Forslag

Indlæg af emo »

ulrich skrev:Spoilertag viser ikke det hele i tapatalk. Andre der oplever det samme?
Jep, samme her.
Allez...

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Sv: Forslag

Indlæg af Wennerberg »

ulrich skrev:Spoilertag viser ikke det hele i tapatalk. Andre der oplever det samme?
Så vidt jeg kan google mig frem til, er det en generel fejl i den nuværende version af Tapatalk. Forhåbentlig retter de det ved den næste update
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Forslag

Indlæg af Bager »

Er det muligt at få lavet sådan at man kan embedde videolinks fra vimeo direkte i forummet sådan som det er tilfældet med youtube?
Visca el Barca

BarçaDK

Re: Forslag

Indlæg af BarçaDK »

Bager skrev:Er det muligt at få lavet sådan at man kan embedde videolinks fra vimeo direkte i forummet sådan som det er tilfældet med youtube?
Og dailymotion! :smile:

Som regel der der er skærebrænder-lights ;-)

Jeppesen
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 11:42 pm
Har takket: 2 gange

Re: Forslag

Indlæg af Jeppesen »

Er det mig der ikke kan finde ud af hvordan man slår det til, eller er det ikke muligt at få en notifikation/besked/et-eller-andet når folk citerer en?
Der kunne nemt være en tråd, hvor man kun skriver kort i, eller gerne vil have et svar også for at man ikke er tvunget til selv og sidde og holde øje med tråden hele tiden, så netop få en notifikation om, at nu har en person citeret dit indlæg :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15034
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Forslag

Indlæg af Lopezzz »

Jeppesen skrev:Er det mig der ikke kan finde ud af hvordan man slår det til, eller er det ikke muligt at få en notifikation/besked/et-eller-andet når folk citerer en?
Der kunne nemt være en tråd, hvor man kun skriver kort i, eller gerne vil have et svar også for at man ikke er tvunget til selv og sidde og holde øje med tråden hele tiden, så netop få en notifikation om, at nu har en person citeret dit indlæg :smile:
Tjek Brugerkontrolpanel, måske finder du svaret der ;-)
MDCCCXCIX

Jeppesen
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 11:42 pm
Har takket: 2 gange

Re: Forslag

Indlæg af Jeppesen »

Lopezzz skrev:
Jeppesen skrev:Er det mig der ikke kan finde ud af hvordan man slår det til, eller er det ikke muligt at få en notifikation/besked/et-eller-andet når folk citerer en?
Der kunne nemt være en tråd, hvor man kun skriver kort i, eller gerne vil have et svar også for at man ikke er tvunget til selv og sidde og holde øje med tråden hele tiden, så netop få en notifikation om, at nu har en person citeret dit indlæg :smile:
Tjek Brugerkontrolpanel, måske finder du svaret der ;-)
Den eneste mulighed jeg kan se der er "Giv mig besked ved besvarelse", og det er vidst bare, så jeg modtager en mail, hver gang der er en der skriver i den samme tråd. Det ønkser jeg ikke. Jeg vil gerne have det, så når du for eksempel citerede mig lige før, og som jeg gør ved dig nu, så kommer der en notifikation/besked om at du/jeg har citeret den anden, men ikke så jeg får beskeder, hver gang der er en der skriver i tråden. :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15034
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Forslag

Indlæg af Lopezzz »

Jeppesen skrev:
Lopezzz skrev:
Jeppesen skrev:Er det mig der ikke kan finde ud af hvordan man slår det til, eller er det ikke muligt at få en notifikation/besked/et-eller-andet når folk citerer en?
Der kunne nemt være en tråd, hvor man kun skriver kort i, eller gerne vil have et svar også for at man ikke er tvunget til selv og sidde og holde øje med tråden hele tiden, så netop få en notifikation om, at nu har en person citeret dit indlæg :smile:
Tjek Brugerkontrolpanel, måske finder du svaret der ;-)
Den eneste mulighed jeg kan se der er "Giv mig besked ved besvarelse", og det er vidst bare, så jeg modtager en mail, hver gang der er en der skriver i den samme tråd. Det ønkser jeg ikke. Jeg vil gerne have det, så når du for eksempel citerede mig lige før, og som jeg gør ved dig nu, så kommer der en notifikation/besked om at du/jeg har citeret den anden, men ikke så jeg får beskeder, hver gang der er en der skriver i tråden. :smile:
Aner ikke, måske skulle du bare huske hvor du skriver dine indlæg og tjekke jævnligt :cool:
Jeg mener også at det er kun muligt at blive notificeret via e-mail og besked på forummet ;-)
MDCCCXCIX

Jeppesen
Indlæg: 35
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 11:42 pm
Har takket: 2 gange

Re: Forslag

Indlæg af Jeppesen »

Lopezzz skrev:
Jeppesen skrev:
Lopezzz skrev:
Jeppesen skrev:Er det mig der ikke kan finde ud af hvordan man slår det til, eller er det ikke muligt at få en notifikation/besked/et-eller-andet når folk citerer en?
Der kunne nemt være en tråd, hvor man kun skriver kort i, eller gerne vil have et svar også for at man ikke er tvunget til selv og sidde og holde øje med tråden hele tiden, så netop få en notifikation om, at nu har en person citeret dit indlæg :smile:
Tjek Brugerkontrolpanel, måske finder du svaret der ;-)
Den eneste mulighed jeg kan se der er "Giv mig besked ved besvarelse", og det er vidst bare, så jeg modtager en mail, hver gang der er en der skriver i den samme tråd. Det ønkser jeg ikke. Jeg vil gerne have det, så når du for eksempel citerede mig lige før, og som jeg gør ved dig nu, så kommer der en notifikation/besked om at du/jeg har citeret den anden, men ikke så jeg får beskeder, hver gang der er en der skriver i tråden. :smile:
Aner ikke, måske skulle du bare huske hvor du skriver dine indlæg og tjekke jævnligt :cool:
Jeg mener også at det er kun muligt at blive notificeret via e-mail og besked på forummet ;-)
Det ender det med ja, Tak for hælpen :smile:
Jeg holder et ekstra vågent øje med de tråde jeg selv skriver i ;-)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15034
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1692 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Forslag

Indlæg af Lopezzz »

Det var så lidt ;-)
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Forslag

Indlæg af Brombi »

Kan vi ikke få en vimeo funktion tilsvarende til youtube-funktionen..?

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 916
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag

Indlæg af Wennerberg »

I kan nu bruge knappen 'video' til at indsætte video fra en masse forskellige steder. Man skal blot indsætte URL. Her er hvad der understøttes:

Currently the following video services are supported:

youtube.com (youtu.be) - playlists are also supported
vimeo.com
vk.com (vkontakte.ru) — the URL from the embed code is required
facebook.com
dailymotion.com
ustream.tv — streams and recorded videos
twitch.tv — streams and recorded videos
metacafe.com
video.google.com
video.yandex.ru — the URL from the embed code is required
myvideo.de
own3d.tv
clipfish.de
veevr.com
rutube.ru — it is recommended to use the URL from the embed code
video.mail.ru
smotri.com
video.qip.ru
video.bigmir.net
tvigle.ru — the URL from the embed code is required
video.online.ua
video.sibnet.ru
yapfiles.ru
megogo.net
intv.ru
lovi.tv
WebM, OGV and MP4 files via HTML5 <video> tag

phpBB [video]
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag

Indlæg af Heartbreaker »

Sweet wenner!!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Forslag

Indlæg af emo »

Ser bare ikke til at virker fra tapa, dumme dumme tapa.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster