Forslag

Alt omhandlende forum

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Forslag

Indlæg af Michman »

Hvad koster det at få udviklet en app til vores højt elskede forum?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag

Indlæg af Heartbreaker »

Der er allerede tapatalk. Virker fremragende :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Forslag

Indlæg af Michman »

Heartbreaker skrev:Der er allerede tapatalk. Virker fremragende :-)
Tak mate, så er jeg også med på den..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag

Indlæg af Heartbreaker »

Fantastisk :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Forslag

Indlæg af Nói NPO »

Kunne man ikke opdatere "synes godt om" systemet? synes det kunne være fedt at hver gang man skrev et indlæg man så startede med +1 og der så var et pil op eller ned system så man kunne give pil op eller ned efter hvad man syntes o det? Så hvis 24 syntes godt om det så stod der +25. Ligsom i kommentarene her http://www.pinkbike.com/photo/7310407/








:op:
+1
:ned:
Den lille ananas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Forslag

Indlæg af zqa »

But why?
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Forslag

Indlæg af emo »

Ah, lidt ligesom www.sickipedia.org
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Forslag

Indlæg af Brombi »

minder for meget om eb.dk

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Forslag

Indlæg af Nói NPO »

zqa skrev:But why?
Fordi jeg synes det er et fedt system hvor der både er mulighed for "unlike" og "like" istedet for det system der er nu som næsten ingen bruger. Jeg er en del inde på en anden hjemmeside og der fungerer det meget godt. Det behøver ikke at være noget stort bare to små knapper og et tal i højre side.... det kunne også være fedt hvis man kunne kommentere på artiklerne uden det hele behøver være på FB. Igen ligesom her: http://www.pinkbike.com/photo/7310407/
Den lille ananas

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Forslag

Indlæg af Kubala »

Nói NPO skrev:
zqa skrev:But why?
Fordi jeg synes det er et fedt system hvor der både er mulighed for "unlike" og "like" istedet for det system der er nu som næsten ingen bruger. Jeg er en del inde på en anden hjemmeside og der fungerer det meget godt. Det behøver ikke at være noget stort bare to små knapper og et tal i højre side.... det kunne også være fedt hvis man kunne kommentere på artiklerne uden det hele behøver være på FB. Igen ligesom her: http://www.pinkbike.com/photo/7310407/

Men hvorfor? Hvorfor skal man like eller unlike på et forum? Er man uenig, så diskuterer man. Det er noget mærkeligt noget, med at like eller unlike, synes jeg i hvert fald. Det er lidt som om, at man prøver at slippe for en diskussion, ved at like eller unlike. Desuden kan det meget nemt udvikle sig til en popularitetskonkurrence, hvor ens holdninger enten er vellidte eller ikke er det.

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Forslag

Indlæg af Nói NPO »

Kubala skrev:
Nói NPO skrev:
zqa skrev:But why?
Fordi jeg synes det er et fedt system hvor der både er mulighed for "unlike" og "like" istedet for det system der er nu som næsten ingen bruger. Jeg er en del inde på en anden hjemmeside og der fungerer det meget godt. Det behøver ikke at være noget stort bare to små knapper og et tal i højre side.... det kunne også være fedt hvis man kunne kommentere på artiklerne uden det hele behøver være på FB. Igen ligesom her: http://www.pinkbike.com/photo/7310407/

Men hvorfor? Hvorfor skal man like eller unlike på et forum? Er man uenig, så diskuterer man. Det er noget mærkeligt noget, med at like eller unlike, synes jeg i hvert fald. Det er lidt som om, at man prøver at slippe for en diskussion, ved at like eller unlike. Desuden kan det meget nemt udvikle sig til en popularitetskonkurrence, hvor ens holdninger enten er vellidte eller ikke er det.


Easy. Det var bare et forslag som jeg bragte på bane fordi det som sagt fungerede rigtig godt på en anden hjemmeside med et forum. specielt i kommentarer på en artikel ( det kunne være dejligt hvis vi kunne kommentere på vores artikler her på siden....) Som sagt. et simpelt forslag som kunne gøres til realitet hvis der var stemning for det ;-)
Den lille ananas

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag

Indlæg af Wennerberg »

Super med forslag, men jeg tror nu vi beholder det nuværende system som det er :glad:
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag

Indlæg af Heartbreaker »

Er det ikke muligt at have en "Afmærk fora som læste" under ulæste post?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Forslag

Indlæg af Heartbreaker »

Kunne man gøre det muligt at embedde links fra Soundcloud? Kunne være lækkert til musiktråden.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag

Indlæg af Wennerberg »

Heartbreaker skrev:Kunne man gøre det muligt at embedde links fra Soundcloud? Kunne være lækkert til musiktråden.
Wennerberg
Forum Admin

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster