Forslag

Alt omhandlende forum

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

Re: Forslag

Indlæg af Wennerberg »

Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 12:39 pm
Ikke for at være træls eller noget men synes at kamptråden bliver tit oprettet meget sent.
Det vil være bedst hvis I opretter det 2 dage før eller senest et døgn før ;-)

På forhånd tak
Du har helt ret. Vi er nu blevet lidt flere hænder til at oprette dem, så det burde blive bedre fremover
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 919
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Forslag

Indlæg af Paulinho15 »

Wennerberg skrev:
søn jan 10, 2021 12:24 am
Lopezzz skrev:
lør jan 09, 2021 12:39 pm
Ikke for at være træls eller noget men synes at kamptråden bliver tit oprettet meget sent.
Det vil være bedst hvis I opretter det 2 dage før eller senest et døgn før ;-)

På forhånd tak
Du har helt ret. Vi er nu blevet lidt flere hænder til at oprette dem, så det burde blive bedre fremover
Jep, jeg kommer til at hjælpe med at oprette kamptrådene fremover, så hold øje med dem ;-)
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Forslag

Indlæg af Lopezzz »

Hej boss er det muligt at flytte Øvrige Sportsgrene sektionen et andet sted hvor det er mere synlig?
Jeg tænker lige overfor Øvrig Sport og ændre navnet til Barcas Øvrige Sportsgrene eller noget i den stil.
Måske FCB Sportsgrene eller Barca Sport.

Og en anden ting. Hvad med at flytte/bytte Diverse sektionen med La Primera (skulle det ikke hedde La Liga)?
La Primera passer bedre under Diskussionsgruppe mens Diverse passer bedre under Andet.

Pft ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Forslag

Indlæg af Lopezzz »

Hej igen
Jeg kom med et forslag eller 2 for 11 dage siden men ingen har svaret. Kan man gøre noget ved dette forslag?

Vh Lopezzz
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 919
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Forslag

Indlæg af Paulinho15 »

Lopezzz skrev:
tors feb 25, 2021 10:49 pm
Hej igen
Jeg kom med et forslag eller 2 for 11 dage siden men ingen har svaret. Kan man gøre noget ved dette forslag?

Vh Lopezzz
Ok sender det videre
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Forslag

Indlæg af Lopezzz »

Paulinho15 skrev:
fre feb 26, 2021 2:51 am
Lopezzz skrev:
tors feb 25, 2021 10:49 pm
Hej igen
Jeg kom med et forslag eller 2 for 11 dage siden men ingen har svaret. Kan man gøre noget ved dette forslag?

Vh Lopezzz
Ok sender det videre
Hej det ser meget bedre nu. Man skal bare vænne sig til det ;-)
MDCCCXCIX

Gavinho
Indlæg: 29
Tilmeldt: tors maj 08, 2025 10:22 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: Forslag

Indlæg af Gavinho »

Er det muligt at gøre det muligt at embede BlueSky-opslag?

Der er en tråd om det her:
https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... pic/249091

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

Re: Forslag

Indlæg af Wennerberg »

Gavinho skrev:
tirs maj 20, 2025 9:14 pm
Er det muligt at gøre det muligt at embede BlueSky-opslag?

Der er en tråd om det her:
https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... pic/249091
Desværre ikke på nuværende tidspunkt, da alt for få benytter sig af det. Indtil videre holder vi os til X
Wennerberg
Forum Admin

Gavinho
Indlæg: 29
Tilmeldt: tors maj 08, 2025 10:22 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: Forslag

Indlæg af Gavinho »

Wennerberg skrev:
tirs maj 20, 2025 9:53 pm
Gavinho skrev:
tirs maj 20, 2025 9:14 pm
Er det muligt at gøre det muligt at embede BlueSky-opslag?

Der er en tråd om det her:
https://www.phpbb.com/customise/db/exte ... pic/249091
Desværre ikke på nuværende tidspunkt, da alt for få benytter sig af det. Indtil videre holder vi os til X
Ok. Det var ærgerligt.

Men kan det ikke være en af grundende? Altså at man netop ikke kan embede. Det ville også gøre det mindre interessant at linke til X, hvis der ikke var den funktion.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Forslag

Indlæg af Michman »

Kan vi få en afstemning om vi skal hente Rashford permanet?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst