Fejlmeldinger

Alt omhandlende forum

Redaktør: Wennerberg

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af SuperBarca »

Lopezzz skrev:
ons nov 24, 2021 10:00 pm
Er det kun mig der ser sindssyg mange ligegyldige og irrelevante reklamer/adds på forummet og også på hjemmesiden?
Det er begyndt for cirka 3 uger siden
Jeg er enig i at der er mange reklamer. Det der generer mig mest er:

1. placeringen af dem i midten af artikler
2. Deres loading hastighed på min mobil gør at den tekst jeg er i gang med at læse pludselig flytter sig.
3. Enkelte gange har jeg oplevet at de starter med at spille lyd automatisk.

Forstår godt behovet for at have reklamer for at drive siden, men deres implementering er blevet noget mere aggressiv og irriterende for min oplevelse af siden.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af whidgee »

Kan ikke se problemet, det er det samme på alle sider nu til dags. Og synes det er fair at folkene bag tjener på det arbejde de leverer hver dag. Jeg følger selv plbold, tipsbladet og nogle af de store danske nyhedssidder. Det er sku det samme alle steder

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af Lopezzz »

SuperBarca skrev:
ons nov 24, 2021 10:11 pm
Lopezzz skrev:
ons nov 24, 2021 10:00 pm
Er det kun mig der ser sindssyg mange ligegyldige og irrelevante reklamer/adds på forummet og også på hjemmesiden?
Det er begyndt for cirka 3 uger siden
Jeg er enig i at der er mange reklamer. Det der generer mig mest er:

1. placeringen af dem i midten af artikler
2. Deres loading hastighed på min mobil gør at den tekst jeg er i gang med at læse pludselig flytter sig.
3. Enkelte gange har jeg oplevet at de starter med at spille lyd automatisk.

Forstår godt behovet for at have reklamer for at drive siden, men deres implementering er blevet noget mere aggressiv og irriterende for min oplevelse af siden.
Det er lige præcis det hvad jeg oplever. Helt vildt irriterende og det startede for ikke så længe siden ellers har der ikke været noget som helst før.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af Lopezzz »

whidgee skrev:
ons nov 24, 2021 10:25 pm
Kan ikke se problemet, det er det samme på alle sider nu til dags. Og synes det er fair at folkene bag tjener på det arbejde de leverer hver dag. Jeg følger selv plbold, tipsbladet og nogle af de store danske nyhedssidder. Det er sku det samme alle steder
Vi snakker ikke om de reklamer du nævner. Det er de her irriterende annoncer, ligesom det man ser på andre hjemmesider ud i siderne.

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af PeterPedal »

Jeg oplever, at hvis jeg besvarer en privat besked til mig, så ender den i udbakken og kommer ikke videre ... er det mig der gør noget forkert?
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af ulrich »

Det er normalt. Den er i udbakken indtil modtager har læst den.

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af PeterPedal »

ulrich skrev:
man mar 21, 2022 10:29 pm
Det er normalt. Den er i udbakken indtil modtager har læst den.
Aha, der kan man bare se. Man skal lære hele livet :-) Tak!
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af nosslo15 »

Kære administrator.

Jeg har et problem, når jeg skriver private beskeder, for selvom jeg er logget ind, så bliver jeg nogen gange bedt om at logge ind igen - og så slettes min besked, som jeg møjsommeligt har skrevet.

Det kan da ikke være rigtigt - eller hvad. Har det noget med tid, at gøre? Altså, hvis jeg er et par timer om at skrive en besked, kan det så blive et problem?

Faktum er, at jeg nu i 3 tilfælde har fået mit materiale slettet og dermed spildt mange timers arbejde, da nogle af mine private beskeder er ret lange.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af Wennerberg »

nosslo15 skrev:
tirs apr 19, 2022 6:05 pm
Kære administrator.

Jeg har et problem, når jeg skriver private beskeder, for selvom jeg er logget ind, så bliver jeg nogen gange bedt om at logge ind igen - og så slettes min besked, som jeg møjsommeligt har skrevet.

Det kan da ikke være rigtigt - eller hvad. Har det noget med tid, at gøre? Altså, hvis jeg er et par timer om at skrive en besked, kan det så blive et problem?

Faktum er, at jeg nu i 3 tilfælde har fået mit materiale slettet og dermed spildt mange timers arbejde, da nogle af mine private beskeder er ret lange.
Der er en timeout på 6 timer. Så hvis du ikke skifter side i løbet af denne tid, så systemet registrerer noget aktivitet, så logges du automatisk ud.
Wennerberg
Forum Admin

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af Antimadridista »

Wennerberg skrev:
tirs apr 19, 2022 7:40 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 19, 2022 6:05 pm
Kære administrator.

Jeg har et problem, når jeg skriver private beskeder, for selvom jeg er logget ind, så bliver jeg nogen gange bedt om at logge ind igen - og så slettes min besked, som jeg møjsommeligt har skrevet.

Det kan da ikke være rigtigt - eller hvad. Har det noget med tid, at gøre? Altså, hvis jeg er et par timer om at skrive en besked, kan det så blive et problem?

Faktum er, at jeg nu i 3 tilfælde har fået mit materiale slettet og dermed spildt mange timers arbejde, da nogle af mine private beskeder er ret lange.
Der er en timeout på 6 timer. Så hvis du ikke skifter side i løbet af denne tid, så systemet registrerer noget aktivitet, så logges du automatisk ud.
Damn Nossio, brygger du en PhD på Forums platform :grin: :thumbup:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af nosslo15 »

Næh, Anti, det gør jeg bestemt ikke, men her i dag har jeg altså fået slettet mit indhold og der var ikke gået mere end 2 timer.

Men jeg havde skrevet en personlig hilsen til Peter Pedal, som nok tog mig et par timer at skrive ( man skal jo have tiden til at gå med et eller andet ikk? ) og jeg var fra start af logget ind og da jeg så skulle sende den, så blev jeg bedt om at logge ind igen og da jeg så havde gjort dette, så var alt, hvad jeg havde skrevet væk. Skideærgeligt.

Hvordan kan det ske, hvis timeoutèn er 6 timer?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tirs apr 19, 2022 10:07 pm
Næh, Anti, det gør jeg bestemt ikke, men her i dag har jeg altså fået slettet mit indhold og der var ikke gået mere end 2 timer.

Men jeg havde skrevet en personlig hilsen til Peter Pedal, som nok tog mig et par timer at skrive ( man skal jo have tiden til at gå med et eller andet ikk? ) og jeg var fra start af logget ind og da jeg så skulle sende den, så blev jeg bedt om at logge ind igen og da jeg så havde gjort dette, så var alt, hvad jeg havde skrevet væk. Skideærgeligt.

Hvordan kan det ske, hvis timeoutèn er 6 timer?
Det var sku også nemmere da man bare skrev i hånden :glad:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
tirs apr 19, 2022 10:32 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 19, 2022 10:07 pm
Næh, Anti, det gør jeg bestemt ikke, men her i dag har jeg altså fået slettet mit indhold og der var ikke gået mere end 2 timer.

Men jeg havde skrevet en personlig hilsen til Peter Pedal, som nok tog mig et par timer at skrive ( man skal jo have tiden til at gå med et eller andet ikk? ) og jeg var fra start af logget ind og da jeg så skulle sende den, så blev jeg bedt om at logge ind igen og da jeg så havde gjort dette, så var alt, hvad jeg havde skrevet væk. Skideærgeligt.

Hvordan kan det ske, hvis timeoutèn er 6 timer?
Det var sku også nemmere da man bare skrev i hånden :glad:
Så, så Anti, ellers får du en 7 siders lang personlig besked. :grin:

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af Wennerberg »

nosslo15 skrev:
tirs apr 19, 2022 10:07 pm
Næh, Anti, det gør jeg bestemt ikke, men her i dag har jeg altså fået slettet mit indhold og der var ikke gået mere end 2 timer.

Men jeg havde skrevet en personlig hilsen til Peter Pedal, som nok tog mig et par timer at skrive ( man skal jo have tiden til at gå med et eller andet ikk? ) og jeg var fra start af logget ind og da jeg så skulle sende den, så blev jeg bedt om at logge ind igen og da jeg så havde gjort dette, så var alt, hvad jeg havde skrevet væk. Skideærgeligt.

Hvordan kan det ske, hvis timeoutèn er 6 timer?
Det aner jeg ikke. Men du kan jo skrive beskeden i Word eller et andet skriveprogram først, så du hele tiden har det. Og så til sidst kopiere det over i den personlige besked.
Wennerberg
Forum Admin

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Fejlmeldinger

Indlæg af nosslo15 »

Wennerberg skrev:
tirs apr 19, 2022 10:45 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 19, 2022 10:07 pm
Næh, Anti, det gør jeg bestemt ikke, men her i dag har jeg altså fået slettet mit indhold og der var ikke gået mere end 2 timer.

Men jeg havde skrevet en personlig hilsen til Peter Pedal, som nok tog mig et par timer at skrive ( man skal jo have tiden til at gå med et eller andet ikk? ) og jeg var fra start af logget ind og da jeg så skulle sende den, så blev jeg bedt om at logge ind igen og da jeg så havde gjort dette, så var alt, hvad jeg havde skrevet væk. Skideærgeligt.

Hvordan kan det ske, hvis timeoutèn er 6 timer?
Det aner jeg ikke. Men du kan jo skrive beskeden i Word eller et andet skriveprogram først, så du hele tiden har det. Og så til sidst kopiere det over i den personlige besked.
Tak, det har jeg heldigvis fundet ud af at gøre, men det er jo ikke altid, at man lige tænker over det inden man går igang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster