Forslag til fcbarcelona.dk

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 912
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af !Option »

I seneste artikel med Valverdes udtalelser om gårsdagens Clasico mangler i vidst at slette lidt spansk/catalansk tekst fra den artikel jeg får ud fra i har oversat fra ;-)

El choque de Liga del sábado
"El partido del sábado tiene la misma importancia que antes y tenemos que mejorar para ganar el sábado aquí. LaLiga es la competición que queremos ganar todos"
Rey Abi!

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

!Option skrev:I seneste artikel med Valverdes udtalelser om gårsdagens Clasico mangler i vidst at slette lidt spansk/catalansk tekst fra den artikel jeg får ud fra i har oversat fra ;-)

El choque de Liga del sábado
"El partido del sábado tiene la misma importancia que antes y tenemos que mejorar para ganar el sábado aquí. LaLiga es la competición que queremos ganar todos"
Tak :thumbup:
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2758
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af whidgee »

Mere af det her tak: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stor ... onsen.html

Virkelig god læsning! :thumbup:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5419
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hvorfor kan man ikke længere indsætte en video, feks fra Youtube?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Jesper »

Hvorfor kan man ikke kommentere på de enkelte artikler?Jeg spørger, fordi I har henlagt debatten til et mærkværdigt forum, som er temmeligt besværligt at have med at gøre for nytilkommere. Med bøvl og besvær er det lykkes mig at få skrevet et par indlæg, men det gør jeg ikke mere. Jeg gider sgu ikke at sidde og rode rundt i jeres forældede mappestrukturer for at finde ud af, hvor et aktuelt indlæg skal postes.

Jeres debatforum ligner en indspist klub-chat fra forrige årtusinde, beregnet kun for medlemmer og helt uanvendeligt for nye brugere eller besøgende. Hvorfor skal det være så bøvlet at debattere? Mit indtryk: I er den samme håndfuld af gamle Barca-fans, der har siddet og snakket med hinanden i årevis. Men hvor skal de nye impulser komme fra? Kom dog ind i det nye årtusinde og gør det let at debattere for alle, som har en mening. Mere debat = flere besøgende = flere clicks = flere citathistorier i andre medier = flere indtægter.

Og så forstår jeg ikke, at der er to danske Barca-fansites (fcbarcelona.dk og barcelonafc.dk). Hvorfor slår I ikke kræfterne sammen og laver én megafed fansite? Med åbne debatfora?
Hilsen fra et nyt medlem, der er blevet ganske frustreret over, at denne hjemmeside er så gammeldags

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Jesper skrev:
søn aug 30, 2020 2:36 pm
Hvorfor kan man ikke kommentere på de enkelte artikler?Jeg spørger, fordi I har henlagt debatten til et mærkværdigt forum, som er temmeligt besværligt at have med at gøre for nytilkommere. Med bøvl og besvær er det lykkes mig at få skrevet et par indlæg, men det gør jeg ikke mere. Jeg gider sgu ikke at sidde og rode rundt i jeres forældede mappestrukturer for at finde ud af, hvor et aktuelt indlæg skal postes.

Jeres debatforum ligner en indspist klub-chat fra forrige årtusinde, beregnet kun for medlemmer og helt uanvendeligt for nye brugere eller besøgende. Hvorfor skal det være så bøvlet at debattere? Mit indtryk: I er den samme håndfuld af gamle Barca-fans, der har siddet og snakket med hinanden i årevis. Men hvor skal de nye impulser komme fra? Kom dog ind i det nye årtusinde og gør det let at debattere for alle, som har en mening. Mere debat = flere besøgende = flere clicks = flere citathistorier i andre medier = flere indtægter.
Velkommen til (eller tilbage) Jesper - dejligt at det trods alt er lykkedes dig at skrive nogle gode indlæg siden din oprettelse i 2018 - endda også efter at du skrev dette indlæg.

Du har helt ret i, at vores forum har mange år på bagen. Jeg er dog bestemt ikke enig i, at det skulle være særligt vanskeligt eller besværligt at skrive indlæg - men det er selvfølgelig meget individuelt. Der har ihverfald været fuld tryk på de seneste måneder fra masser af brugere - også en del nye.

Men du har helt ret i, at det kunne være fantastisk at få et helt nyt, moderne og nyudviklet debatforum, så måske snakkede sammen med hjemmesiden angående indholdet der. Faktum er dog, at vi driver denne side i fritiden og vi har desværre hverken ressourcerne eller tiden i øjeblikket til at gennemføre sådan et projekt. Men det er noget vi har i tankerne til et senere tidspunkt. Indtil videre må man "nøjes" med dette forum, så jeg dog bestemt også synes fungerer super godt. Der er masser af aktivitet og det er dejligt at se. Jeg tror, at rigtig mange har glæde af det.
Jesper skrev:
søn aug 30, 2020 2:36 pm
Og så forstår jeg ikke, at der er to danske Barca-fansites (fcbarcelona.dk og barcelonafc.dk). Hvorfor slår I ikke kræfterne sammen og laver én megafed fansite? Med åbne debatfora?
Hilsen fra et nyt medlem, der er blevet ganske frustreret over, at denne hjemmeside er så gammeldags
Vi kommer ikke til at slå os sammen med andre fansider. Vi synes det er positivt, at der findes flere fansider, som øger interessen for Barca, som supplerer hinanden godt og som måske har forskellige syn og vinkler på hvad der rør sig i Barcelona. Det er sundt og positivt for de danske Barca-fans, at der er flere muligheder.

Jeg håber, at du på trods af dine frustrationer vil give forum en chance til. Ellers er du velkommen når og hvis vi på et senere tidspunkt får givet det en overhaling og det så denne gange falder i din smag.
Wennerberg
Forum Admin

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Kvoller »

Har der ikke engang været en chat eller mulighed for at kommentere artikler, som blev oversvømmet med bots og trolls?

Men det kunne da egentlig være fedt at have en lang nyhedstråd herinde, hvor der bliver lavet indlæg med linket til artiklerne, eller artiklen bliver lagt ind som et resumé, og man så kunne snakke om den enkelte nyhed.

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Kvoller skrev:
søn aug 30, 2020 7:05 pm
Har der ikke engang været en chat eller mulighed for at kommentere artikler, som blev oversvømmet med bots og trolls?

Men det kunne da egentlig være fedt at have en lang nyhedstråd herinde, hvor der bliver lavet indlæg med linket til artiklerne, eller artiklen bliver lagt ind som et resumé, og man så kunne snakke om den enkelte nyhed.
Jo, problemet er, at en chat eller et åbent forum med åben adgang for alle lyder godt på papiret, men i dagens online verden er det utopi. Det bliver spammet med trolls, bots og personer som ødelægger det med det samme. Så desværre er en eller anden form for kontrol påkrævet, hvilket selvfølgelig begrænser.

Og helt enig i, at det kunne være fedt at få integreret et nyhedsfeed på forum, så man kan diskutere de aktuelle nyheder hver dag. Det skal vi helt sikkert at kigge på en dag, når tiden er til det, men det har nok lidt længere udsigter.
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2758
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 286 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af whidgee »

Jesper, du får det til at lyde som raketvidenskab at skrive et indlæg. Jeg er ikke selv nogen it-ekspert, men det er sku da lige til og simpelt. Og det er blevet nemmere efter det blev opdateret til mobil.

Men det kunne være mega lækkert med noget integration med de nyeste nyheder :thumbup:

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af SuperBarca »

Synes ikke problemet er så stort. Dette er mit 3. indlæg og synes det går fint med at finde ud af det hele.

Enig I at det kunne være fedt med mulighed for debat på artikler og evt. et player-rating system efter kampe ala det man ser på madridista.dk

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Kvoller »

Wennerberg skrev:
søn aug 30, 2020 7:11 pm
Kvoller skrev:
søn aug 30, 2020 7:05 pm
Har der ikke engang været en chat eller mulighed for at kommentere artikler, som blev oversvømmet med bots og trolls?

Men det kunne da egentlig være fedt at have en lang nyhedstråd herinde, hvor der bliver lavet indlæg med linket til artiklerne, eller artiklen bliver lagt ind som et resumé, og man så kunne snakke om den enkelte nyhed.
Jo, problemet er, at en chat eller et åbent forum med åben adgang for alle lyder godt på papiret, men i dagens online verden er det utopi. Det bliver spammet med trolls, bots og personer som ødelægger det med det samme. Så desværre er en eller anden form for kontrol påkrævet, hvilket selvfølgelig begrænser.

Og helt enig i, at det kunne være fedt at få integreret et nyhedsfeed på forum, så man kan diskutere de aktuelle nyheder hver dag. Det skal vi helt sikkert at kigge på en dag, når tiden er til det, men det har nok lidt længere udsigter.
Altså bare det vi har et (gratis) nyhedssite og debatforum er mega lækkert. Og det er blevet super, efter opdateringen gjorde den mere mobilvenlig.

Har I forresten kigget på, om man kunne støtte jer, evt via Patreon eller lignende? Jeg hader reklamer på hjemmesider, men jeg vil virkelig gerne støtte jeres arbejde. Så kunne man give et beløb om måneden, for at støtte jer ville jeg være helt på. Ikke at det skal gøres fancy og integreres på sitet, men så man kunne bruge adblock med god samvittighed :oops:

Jesper
Indlæg: 34
Tilmeldt: fre aug 10, 2018 9:06 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Jesper »

Tror lige jeg står af lidt ...

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af mathi »

Nogen grund til at mistillidsvotummet nærmest ikke dækkes?

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Paulinho15 »

mathi skrev:
ons sep 16, 2020 9:06 pm
Nogen grund til at mistillidsvotummet nærmest ikke dækkes?
Der kommer nyt om det i morgen
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kvoller
Indlæg: 5074
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Kvoller »

Det er et fedt interview I har strikket sammen med Andreas Laudrup! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst