Forslag til fcbarcelona.dk

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Bager »

Håber det er okay at jeg lige opretter en særskilt tråd.

Mine forslag er:

1) Det kunne være fedt hvis man inkluderede hvem der sad på bænken i kampreferater

2) En lille bøn af min er at forsiden bliver centreret. Jeg forstår ikke hvorfor dette ikke er en prioritet for adminsene. Det ville simpelthen se meget bedre ud, og det tager én lille rettelse i en kode.

3) Som det er blevet sagt, kunne det være fedt hvis man kunne kommentere nyheder. Jeg synes bare det er synd at mange af de nyheder der postes kunne sagtens skabe god anledning til diskussion. Men der er bare ikke noget rum at fange denne diskussion i. Det skulle lige være i det nuværende forum, men det kræver at folk enten opretter en tråd eller tager det op i en eksisterende tråd. Man kunne skabe en ny sektion i forummet som hed Nyheder. Herinde ville hver nyhed få sin egen tråd. Svarene i disse ville automatisk blive vist på forsiden af nyheden, samtidig med at det ville være muligt at skrive direkte på forsiden af nyhederne hvorefter det ville figurere inde i forummet. Hvis I forstår? Jeg ved ikke om det er muligt kode-mæssigt.

4) Jeg synes at sektionen Barca B skal ændres til La Masia. Barca B er blot ét hold inden for vores ungdomsafdeling. Det er jo i denne sektion hvor det ville være naturligt at snakke om yngre talenter, nextgen osv. Hvis man gerne vil diskutere talentet Sergi Samper er der eksempelvis ikke noget naturlig sted at gøre dette, da han ikke er en del af Barca B. Jeg ved godt man sikkert uden problemer kunne oprette hans tråd derinde, men alligevel. At det hedder Barca B kan fungere som en stopklods i nogle sammenhænge.

5) Det kunne være fedt med en sektion under Barca-spillere som hed Barca legends. Her kan man diskutere Barca-legender så som Ronaldinho, Cruyff, Guardiola, Romario osv. Sidstnævnte er der lige blevet lavet en mål-film om fra klubbens side. Denne ville være naturlig at poste inde i hans tråd. En Barca-legends ville være en rigtig god måde at hylde og dyrke Barcas historie på. Den ville skabe mere personlighed på fcb.dk.

Mange af tingene er petisser, men ja... Man bruger jo en del tid herinde efterhånden ;)
Visca el Barca

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Fin ide med en forslags-tråd:

1) Noteret. Det vil vi starte med fra i aften

2) Vi arbejder på en ny version af hjemmesiden, en opdatering, hvor siden blandt andet vil blive centreret. Så det er lige om hjørnet.

3) I forbindelse med den nye version af hjemmesiden, har vi haft denne ide oppe og vende. Det er dog et svært område, for det kan virkelig påvirke kvaliteten og oplevelsen af hjemmesiden, hvis nyhederne er fyldt med barnlige og usaglige kommentarer i bunden. En løsning kunne være, at det sker via ens Facebook-profil. Det vil måske skabe et større ansvar hos brugerne der kommenterer, hvis det er gennem deres eget navn. Men vi er lidt usikre..

4) God ide. Done!

5) God ide. Done!
Wennerberg
Forum Admin

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af JonasV »

Wennerberg skrev:3) I forbindelse med den nye version af hjemmesiden, har vi haft denne ide oppe og vende. Det er dog et svært område, for det kan virkelig påvirke kvaliteten og oplevelsen af hjemmesiden, hvis nyhederne er fyldt med barnlige og usaglige kommentarer i bunden. En løsning kunne være, at det sker via ens Facebook-profil. Det vil måske skabe et større ansvar hos brugerne der kommenterer, hvis det er gennem deres eget navn. Men vi er lidt usikre..
Jeg håber virkelig ikke der bliver mulighed for at kommentere på nyhederne på forsiden. Det kunne ødelægge så meget, da det ikke er svært at forestille sig hvor hurtigt der kunne gå bold.dk/facebook-mudderkast og generel web-trolling i den. Det ville hurtigt komme til at fremstå uproft. og være en kilde til gene, når man egentlig gerne bare vil opdateres - nogenlunde objektivt - på hvad der rør' sig i Barça-lejren.

Ellers fine forslag, Bager.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af zqa »

Enig med Jonas.
#jesuisSheep

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af ulrich »

Enig med Jonas.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af JonasV »

Enig med zqa og ulrich.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Visca El Barca »

Enig med mig selv, Zqa, Ulrich og Jonas. Ingen kommentarer til nyheder tak, det kan hurtigt blive for barnligt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af emo »

Enig med dem der deler samme mening som JonasV.

Hvis det er med Facebook login, vil mange droppe det da jeg ikke tror at folk vil være offentlige på den måde. Er man gemt under et alias kan det blive barnligt, svinsk og hult. Vi har set hvordan nationen og især bold.dk er blevet. Nej tak.
Allez...

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af abx »

Man kan integrere artiklerne med forummet. Således hver gang en større nyhed/artikel oprettes, vil man oprette en tråd til det i forummet? Kommentarfunktionen vil blive et selvmål af dimensioner.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af zqa »

Det er bare de færreste nyheder som har behov for at blive kommenteret. Og hvis der endelig er noget, så plejer det at komme i FC Barcelona tråden, kamptråden, eller personel trådene.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Lopezzz »

Det er nogle fine forslag Hr.Bager undtagen nummer 3 og nu hvor vi er mange som synes ikke om nummer 3
så bliver det ikke svært for Wennerberg at bestemme sig.

Jeg har 2 forslag mere:
Der skal laves et tråd for de øvrige sportsgrene i Barcelona under Diverse.
Det skal hedde Øvrige sportsgrene - Barca og så kan man flytte basket, håndbold osv. tråde i denne tråd.
Get it? :glad:

Det samme skal vi gøre under Off-topic så her kan man diskutere alt andet sport (minus Barca).
Tråden skal hedde Øvrige sportsgrene.

Go' arbejdslyst ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Lopezzz »

:?: Wenn er du der :?:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Bager »

Dejligt at se at man tager imod forslag fra brugernes side. Som arbejdende inden for reklamebranchen kan jeg sige, at I gør det helt rigtige.

3) Jeg vil starte med at sige, at jeg er ikke sikker på jeg selv vil stemme for dette forslag, men en diskussion af det kan jo aldrig skade. Jeg havde aldrig foreslået at man skulle hive facebook ind over det. Det er jeg stærkt imod. Det skal derimod være en del af det eksisterende forum. Det skulle stadig være forbeholdt medlemmer at kommentere. Men jo, ved at gøre det risikerer man at hive opmærksomhed væk fra det resterende forum.

5) For at kickstarte det, foreslår jeg at vi hiver Ronaldinho og Éto'o ind i Barca Legends (hvor de hører til) istedet for at de er i sektionen Andre spillere. Som brændende fan gør det lidt ondt i hjertet at se dem derinde. Ved ikke om I har det på samme måde? Det er selvfølgelig et problem hvis en udefra undrer sig over at Ronaldinho ikke figurerer i andre spillere fordi han ikke har opdaget Barca Legends. Jeg foreslår at man stadig har en tråd med ronaldinho under andre spillere. Denne er så bare låst af admin, og fungerer udelukkende som et link til den rigtige tråd.

PS: Lyder spændende med den nye version af hjemmesiden.
Visca el Barca

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Lopezzz skrev:Det er nogle fine forslag Hr.Bager undtagen nummer 3 og nu hvor vi er mange som synes ikke om nummer 3
så bliver det ikke svært for Wennerberg at bestemme sig.

Jeg har 2 forslag mere:
Der skal laves et tråd for de øvrige sportsgrene i Barcelona under Diverse.
Det skal hedde Øvrige sportsgrene - Barca og så kan man flytte basket, håndbold osv. tråde i denne tråd.
Get it? :glad:

Det samme skal vi gøre under Off-topic så her kan man diskutere alt andet sport (minus Barca).
Tråden skal hedde Øvrige sportsgrene.

Go' arbejdslyst ;-)
Done! :mrgreen:

I må lige sige til, hvis der skal flyttes nogle tråde
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Forslag til fcbarcelona.dk

Indlæg af Wennerberg »

Bager skrev: 5) For at kickstarte det, foreslår jeg at vi hiver Ronaldinho og Éto'o ind i Barca Legends (hvor de hører til) istedet for at de er i sektionen Andre spillere. Som brændende fan gør det lidt ondt i hjertet at se dem derinde. Ved ikke om I har det på samme måde? Det er selvfølgelig et problem hvis en udefra undrer sig over at Ronaldinho ikke figurerer i andre spillere fordi han ikke har opdaget Barca Legends. Jeg foreslår at man stadig har en tråd med ronaldinho under andre spillere. Denne er så bare låst af admin, og fungerer udelukkende som et link til den rigtige tråd.
Done! :razz:
Wennerberg
Forum Admin

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster