fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Alright. Lad os lade det ligge.

EDIT:
Kubala skrev:Ved ikke hvad du antyder med at Visca og jeg ligner hinanden i sprogbrugen osv, men kan sige dette samme om dig og en tidligere brugere, nok om det. :razz:
Er det teemuss, du hentyder til?
:glad:
Ja, ej det vil man kalde at håne en, hvis man blev sammenlignet med teemus, altså grammatisk og sprogbrugen mv., er du for velartikuleret til, at man kan sammenligne dig med teemus.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Quaresma »

:razz:
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

jesperhla

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af jesperhla »

Skal jeg være ærlig, så kan jeg godt forstå noget af hans kritik...

Jeg skrev i July i år, et indlæg under "Hjemmesiden", som ikke har været direkt kritisk, men som omhandlede en reklame fra unisport, tror jeg, hvor man kunne se et kæmpestort billed af benzema i hans RM trøje...

Indlægget er af mystiske årsager forsvundet, men man kan stadig finde et " cache" af den... Den starter sådan her:

"RM reklame på hjemmesiden?!

Jeg er normalt ikke typen som går i for små sko... Men efter at have været medlem af klubben siden 92 og daglig besøgende af fcbarcelona.dk de seneste 4-5 år, må jeg indrømme at jeg fik ondt i øjne, da jeg til min stor overraskelse kunne se en laaaang baner som reklame fra Unisport, med en Hr. Benze..."

Fcbarcelona.dk er den første hjemmeside jeg tjekker om morgen, med min morgenkaffe; Og den sidste jeg tjekker om aftenen med min aftens-smøg...
Men hvem ved, det kan være at det er et spørgsmål om tid inden jeg bliver bannet, for at være "lidt" kritisk?

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Wennerberg »

Ahh come on!!

Først og fremmest havde vi server-problemer i sommers, hvor vi måtte genoprette en database fra vores forum, så en del indlæg gik tabt. Det ser ud til, at dit indlæg var et af dem, da det stadig kan ses i oversigten på din profil.

Og hvorfor i alverden skulle vi slette et indlæg som gør opmærksom på en Real Madrid reklame? Selvfølgelig er det ikke noget vi er interessede i. Både Benzema og Ronaldo er dukket op på Unisport-reklamer gennem Google, fordi de ikke havde filtreret deres reklamer i forhold til vores side. Det skulle nu være ordnet.
Wennerberg
Forum Admin

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesper, du bliver altså ikke bannet for at være kritisk overfor siden. Selvfølgelig gør man ikke det. Nu har jeg snart været herinde i 6 år, og det har jeg trods alt aldrig oplevet. Det er nogle kompetente mennesker der styrer siden her, og de kan sagtens tage imod kritik.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af abx »

Lol bannet for at være lidt kritisk. Lyder som om vi er under 2. Verdenskrig..

Denne tråd er så pinlig. Minder mig om et forum for gravide hvor hjemmegående kvinder i al kedsomhed brokker sig over alt lige fra en forkert farvet knap til en manglende smiley.

Vi er voksne mennesker, come on
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af zqa »

Jeg er fandme ikke gravid!!! Og jeg er fandme heller ikke voksen. Dette er en skandale, en galskabs-skrue uden ende. Arrrrhhhhh#¤#(/%¤"#/&!
#jesuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af rummenigge »

Kan følge Wenner 100% her.

Måske er dette ikke pænt at sige, men jeg synes at mes røber sig selv ved at nævne fcbarcelona.dk værende en pengegrisk site. Det skulle ikke undre mig at den bannede bruger Jbninc har skrevet indlægget på bold.dk (beklager Jbninc hvis det ikke passer). Jeg er også lodret uenig i at man ikke kan være kritisk her. Jeg tror ikke at jeg kan komme på så velbesøgt et forum hvor brugerne er mere large end her. Det samme gælder moderators. Fred være med bold.dk-bloggen, for som Blau skriver det, så giver det god reklame. Vi skal da være flere herinde og sitet her har da fortjent at gå i overskud(!)

Jamial - jeg håber ikke at det er simpel uenighed som holder dig væk. Hvis det er slemt med manglen på respekt, så kan du jo prøve at sende en PB. I sidste ende kan man altid klage over et indlæg ved at bruge den dedikerede knap. Jeg husker kun at teemus er blevet gået lidt rigeligt hårdt til (også over grænsen). Hans problem var nok at han virkede ekstremt provokerende på mange herinde og i stedet for at lægge en dæmper på sig selv, så gik han desværre i selvsving og forurenede trådene unødigt. Nok til at få sig selv banned, hvilket jeg synes var syndt. Vedkommende var en farverig bruger når humøret var til det. F.eks. mener jeg at han oprettede en bruger på hhv Milan og Arsenals DK fora inden CHL opgør med de respektive klubber og rapporterede herind med nogle herlige opvarmer indlæg (eller var det en anden end teemus?!).

Generelt - det er ikke holdninger som afgører om man får respekt herinde, men nok snarere måden man opfører sig på (Flax er et godt eksempel på hvordan man kan være glad for Cristiano R., modsat de fleste herinde, men stadig være dybt repekteret ;-) ). Provokationer avler sjovt nok provokationer og heldigvis gælder det omvendte også.
Senest rettet af rummenigge man nov 26, 2012 4:21 pm, rettet i alt 1 gang.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

CLW

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af CLW »

Nu har jeg ikke oplevet nogle af de ting som folk skriver, men jeg føler mig allerede godt velkommen.

Personligt er jeg af den overbevisning, at selv i et nærmest parallelunivers som dette forum, bør man ordne konflikter på en meget pædagogisk måde. Forstået på den måde, at man går til roden i problemet (brugeren) og går op efter derfra - i stedet for at ekskludere brugere eller at forlade forum :)

Måske skulle man have været der, og derfor bliver man naturligvis også nysgerrighed efter at vide hvad der er sket, og hvem "vi" har mistet? Der er muligvis nogle som lige kan opsumere? :)

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Culé »

Jeg har godt nok overset emnet her på det seneste, men der er da også blevet flyttet lidt rundt her på forummet som nogen ellers efterlyser.

Men for at komme til sagen, kan jeg tilslutte mig én ting og den går netop på forummet. Brugeren der har skrevet kritikken har en pointe i at forummet er en væsentlig drivfaktor bag siden her. Forum og nyheder går som oftest hånd i hånd når det handler om at sikre at folk finder siden interessant og vender tilbage til den og forhåbentlig får skabt en vane med det.

Men mht. forummet og den manglende observans, mindes jeg tidligere at der har været efterspurgt frivillige sjæle til at holde øje med forummet og at trådene oprettes de rigtige steder osv. I den forbindelse gav jeg min interesse til kende, da mit bidrag på forummet her, primært består i de lidt mere dybdegående temaer om vores elskede klub og derfor måske er knap så hyppig med mine bidrag her.

Jeg synes dog aldrig jeg fik svar på min "ansøgning" til rollen som admin. Jeg ved ikke om det skyldes at Wennerberg ikke bare uden videre tør give en person som mig han aldrig har mødt eller kender i det virkelige liv beføjelser til hans side, men jeg har udelukkende venligtsindede tanker mht. en evt. rolle som moderator, og har kun interesse i at være med til at holde forummet overskueligt og indbydende. Jeg understreger derfor at jeg ingen interesse har i at påtage mig en rolle hvor jeg skal stikke karantæner ud eller lign.

Da jeg alligevel ligger vejen forbi forummet dagligt og kan nikke genkende til de småting man godt kunne savne ang. forummet og hvordan trådene er placeret, tror jeg hurtigt at jeg kunne blive en ven af dem der ligesom mig går op i de hersens småting mht. at trådene ligger i de relevante kategorier og at der ikke oprettes nye tråde om allerede eksisterende emner osv. Småting med andre ord.

Jeg håber at få noget respons på det her efterhånden lange indlæg, der egentlig bare burde være kortfattet og simpelt. :)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af rummenigge »

CLW skrev:Nu har jeg ikke oplevet nogle af de ting som folk skriver, men jeg føler mig allerede godt velkommen.

Personligt er jeg af den overbevisning, at selv i et nærmest parallelunivers som dette forum, bør man ordne konflikter på en meget pædagogisk måde. Forstået på den måde, at man går til roden i problemet (brugeren) og går op efter derfra - i stedet for at ekskludere brugere eller at forlade forum :)

Måske skulle man have været der, og derfor bliver man naturligvis også nysgerrighed efter at vide hvad der er sket, og hvem "vi" har mistet? Der er muligvis nogle som lige kan opsumere? :)
CLW - Lyder godt. Jeg tror at de to brugere der engang imellem refereres til, nærmest selv kørte situationen så langt ud at et ban var uundgåeligt. Jeg kender kun til to brugere som er banned i min tid. Du kan jo stadig finde dem under "tilmeldte brugere" og se at de faktisk ofte bidrog med en masse godt. Indlæggende som fik bægeret til at flyde over mener jeg tilgengæld er slettet da de ikke rigtigt havde relevans til tråden. Det var som jeg husker dem enten raserianfald eller bevidst provokation hvor man nærmest bad om at blive banned samtidig med at man ignorerede advarsler. Så er det ikke værre end at de kan komme tilbage som en ny bruger og opføre sig i en grad så der er plads til alle.

Culé - Det lyder da som om at du skal på på en prøveperiode om ikke andet. Fedt at høre at der er entusiasme omkring moderatortjansen. Jeg kan desværre ikke "appointe" dig, men mon ikke at man kan sende en PB eller noget til dem som styrer sitet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Wennerberg »

Jeg har slettet nogle indlæg, da det begyndte at blive for personligt og ligegyldigt i forhold til trådens overordnede topic. I kan diskutere videre på PB hvis i lyster.
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Daluigi »

Jeg skal ikke lægge skjul på, at jeg føler mig direkte mobbet herinde.

De dominerende brugere herinde, skal evig og altid gøre grin med mit vaskebræt. Derudover tilslutter jeg mig koret af folk, som pointerer at det er forbudt at kritisere Busquets. Jeg har grædt mig selv i søvn utallige aftener, når jeg har været i debat med de indavlede ekstremister vi har herinde!

Og så er det da direkte vulgært, at man reklamerer med unisport osv herinde.. Mine øjne bløder efterhånden!

Jeg har været bruger siden 2006, og jeg føler mig stadig uvelkommen... Tror jeg smutter over på madridista.dk. Der har de sparsomt med reklamer, og brugerne er simpelthen så velartikulerede. Desuden er deres forum overskueligt og velopdateret!

Wennerberg - Skam dig! Du leverer gratis service, som benyttes dagligt af tusindvis af mennesker. Men det er ikke ensbetydende med at vi gider se på noget så hæsligt som en bannerreklame! Fy for satan!
Forumlegende

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: fcbarcelona.dk under beskyldninger.

Indlæg af Diabolito »

Hvis det er hans eje, styrer han vel selv hvordan sitet skal drives. Der er vel en simpel nok løsning i dit tilfælde, og det er at blive væk ? Jeg siger ikke dette, for at drive dig ud, eller være led, men jeg har aldrig forstået folk, der frivilligt uden pres indgår i en gratis service, som fcbarcelona er, og derefter brokker sig over den.

Mht. foraet er overladt til sig selv, skal jeg være den første til at indrømme, at da der for ca 1½ år siden var ekstremt kaos, brugte jeg vel 1½ time om dagen på bare at sende pbs, advarsler, slette og læge børnehavepædagog. Det er drænende som en i helvede. De sidste 3 måneder har jeg været på Uni i Australien og har simpelthen ikke haft overskud til at følge med dagligt herinde. Dog, som jeg også har gjort opmærksom på før, kan man stadig benytte sig af rapporter. Jeg får mails, hver gang I gør det og så skal jeg nok tage affære. Så selvom jeg ikke sidder og ser alle tråde igennem dagligt, vil jeg stadig kunne udrette diverse problemer indenfor ganske kort tid.

Mvh Rasmus
El Señor de las Tartas

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst