Fejl i nyheder

Diskussion, ris, ros, forslag omhandlende fcbarcelona.dk

Redaktør: Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8331
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Michman »

Lille taste fejl i Medie: Neymar ville betale 20 mio. euro til PSG.
"Det f'rte angiveligt til, at angriberen selv tilbød at betale 20 mio. euro til sin franske klub, hvsi de lod ham rejse"
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Norbit »

Ved ikke om det er en fejl, men hvorfor skal overskriften være: "Barca stjæler rekord fra Real Madrid". Tænker at det ville være mere passende at skrive noget i retning af: "Barca sætter ny CL rekord". På en eller måde virker det som en mindre bedrift når ordet "stjæle" står i den kontekst, det er ikke en ufortjent eller heldig bedrift.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Nói NPO »

Artiklen om at Barca aldrig har tabt en kamp med Vidal i startopstillingen passer desværre ikke. Vidal startede i 4-0 nederlaget til Liverpool.
Den lille ananas

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2773
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 414 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Norbit »

Fejl i artikel:
"Barca-spilleren var altdominerende i sidste sæson, som kåringen tager udgangspunkt i, hvor Messi scorede hele 51 mål i 50 kampe. Derudover bidrog han også med 22 assists i en sæson, hvor catalanerne vandt både La Liga og Copa del Rey. "

Vi vandt vel ikke Copa del Rey, selvom det har været en selvfølge de seneste mange år :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Wennerberg »

Norbit skrev:Fejl i artikel:
"Barca-spilleren var altdominerende i sidste sæson, som kåringen tager udgangspunkt i, hvor Messi scorede hele 51 mål i 50 kampe. Derudover bidrog han også med 22 assists i en sæson, hvor catalanerne vandt både La Liga og Copa del Rey. "

Vi vandt vel ikke Copa del Rey, selvom det har været en selvfølge de seneste mange år :lol:
Rettet, tak :glad:
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 913
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af !Option »

Jeg kan pt ikke åbne nyheder eller andre ting på forsiden fra min telefon (iPhone 7). Det virker som om der er en blokade af en slags. Trykker jeg på fx en nyhed bliver skriften gul som den plejer, men der sker ikke mere.

Andre som oplever det samme?
Rey Abi!

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af emo »

!Option skrev:Jeg kan pt ikke åbne nyheder eller andre ting på forsiden fra min telefon (iPhone 7). Det virker som om der er en blokade af en slags. Trykker jeg på fx en nyhed bliver skriften gul som den plejer, men der sker ikke mere.

Andre som oplever det samme?
Funker fint her på Android.
Allez...

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 910
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Wennerberg »

!Option skrev:Jeg kan pt ikke åbne nyheder eller andre ting på forsiden fra min telefon (iPhone 7). Det virker som om der er en blokade af en slags. Trykker jeg på fx en nyhed bliver skriften gul som den plejer, men der sker ikke mere.

Andre som oplever det samme?
Jeg oplever ikke selv fejlen på min iPhone og vi har ikke modtaget noget fra andre. Kan du måske prøve at slette historik og website data fra din browser? Evt prøve at hente en anden browser til din iPhone og teste det?
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 913
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 149 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af !Option »

Wennerberg skrev:
!Option skrev:Jeg kan pt ikke åbne nyheder eller andre ting på forsiden fra min telefon (iPhone 7). Det virker som om der er en blokade af en slags. Trykker jeg på fx en nyhed bliver skriften gul som den plejer, men der sker ikke mere.

Andre som oplever det samme?
Jeg oplever ikke selv fejlen på min iPhone og vi har ikke modtaget noget fra andre. Kan du måske prøve at slette historik og website data fra din browser? Evt prøve at hente en anden browser til din iPhone og teste det?
Hej Wenner

Tak for svar først og fremmest. Det har på en eller anden måde løst sig selv i løbet af dagen. Den eneste umiddelbare forskel jeg kan se, er at det nu ikke er en HBO reklame i toppen af siden for Vikings, men en lidt mindre fyldende bet365 reklame?

Vikings reklamen var meget "dominerende" når jeg åbnede forsiden, så ved ikke om det evt. har spillet en rolle?
Rey Abi!

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Gnomitz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... utaro.html
Derfor har den sortslige ledelse på Camp Nou ikke tænkt sig at ændre taktikken bare fordi, at Real Madrid nu har meldt sig på banen.
Billede
Ikke så meget en fejl, men nærmere "a happy little accident".
Lad vær og bliv ved, op til dig.

emo
Indlæg: 17756
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 801 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af emo »

Gnomitz skrev:
tors jun 04, 2020 2:13 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... utaro.html
Derfor har den sortslige ledelse på Camp Nou ikke tænkt sig at ændre taktikken bare fordi, at Real Madrid nu har meldt sig på banen.
Billede
Ikke så meget en fejl, men nærmere "a happy little accident".
En Morten Bruunsk en? :glad:
Allez...

Kvoller
Indlæg: 5075
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Kvoller »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... arcia.html
Ifølge Pedrerol, så betaler angiveligt Barca i omegn af 18 mio. euro for Garcia. I starten forlangte City ellers 23 mio. kroner i købspris, men det har den catalanske klub altså formået at få forhandlet ned. Garcias kontrakt står til at udløbe efter denne sæson og han ikke ønsker at forlænge aftalen.
Bartomeu forhandler så ringe. Vi burde have sagt ja til de 23 mio kr, i stedet for at gå med på 18 mio euro :lol:

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af JHMark »

Kvoller skrev:
tirs sep 22, 2020 8:56 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... arcia.html
Ifølge Pedrerol, så betaler angiveligt Barca i omegn af 18 mio. euro for Garcia. I starten forlangte City ellers 23 mio. kroner i købspris, men det har den catalanske klub altså formået at få forhandlet ned. Garcias kontrakt står til at udløbe efter denne sæson og han ikke ønsker at forlænge aftalen.
Bartomeu forhandler så ringe. Vi burde have sagt ja til de 23 mio kr, i stedet for at gå med på 18 mio euro :lol:
Hahaha, den tog mig lidt tid at fange 😂😂

JHMark
Indlæg: 209
Tilmeldt: ons jul 08, 2020 10:47 pm
Har takket: 88 gange
Blevet takket: 50 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af JHMark »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pedr ... barca.html

“Pedri fik sin officielle debut i Barca-trøjen efter 70 minutter, hvor han blev skiftet ind i stedet for Coutinho. Efter 78 minutter kom Trincao ind i stedet for Coutinho, mens Pjanic i samme minut erstattede Busquets.”

Erstattede Pjanic også Coutinho? 😄😄

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Fejl i nyheder

Indlæg af Paulinho15 »

JHMark skrev:
man sep 28, 2020 2:07 pm
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pedr ... barca.html

“Pedri fik sin officielle debut i Barca-trøjen efter 70 minutter, hvor han blev skiftet ind i stedet for Coutinho. Efter 78 minutter kom Trincao ind i stedet for Coutinho, mens Pjanic i samme minut erstattede Busquets.”

Erstattede Pjanic også Coutinho? 😄😄
Der skulle naturligvis have stået, at Trincao erstattede Griezmann :glad: :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster