19 - Vitor Roque

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 363
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af Hristo »

Madameskrald skrev:
søn dec 03, 2023 11:58 am
Ser mest frem til noget energi og fandenivolskhed i angrebet… det er lidt for poleret aktuelt med Felix, en gammel let hidsig polak og raphinha… vi har brug for noget stoichkov’isme i gelederne, specielt når Gavi har meldt sig på lazarettet.
Enig. Vi har brug for noget mere Stoichkov på holdet.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af Drake »

Enig med Barca80.

I de videoer som jeg har set med Roque VS et bestemt hold, der kan man virkelig se at han ikke har en særlig god boldkontrol eller særlig god i afleveringspillet, det skal han forbedre gevaldigt hvis han skal blive en kæmpe succes for os. Han ligner ofte lidt en boldmongol med hans middelmådige teknik og afleveringer, lidt ligesom Suraez i hans sidste sæson for Barca.

Jeg er ikke særlig begejstret eller imponeret over denne signing, da han for mig ikke virker som en verdensklasse talent.
Han har for store mangler i sit stil, så som ovennævnte og qua hans lave højde, så kommer vores utallige indlæg til at gå endnu mere til spilde, da han ikke er god i luften (Dog har han faktisk et fint hovedspil i forhold til hans størrelse) Han er heller ikke lyn hurtig, men kun en fin fart, og han er heller ikke den bedste dribler, så han kan skabe noget selv eller den bedste afslutter, selvom han score en del mål.

Så det eneste jeg umiddelbart kan se han har af spidskompetencer, er hans målnæse, ærgerrighed og arbejdsomhed.

Det virker som om ledelsen var besat af skal skulle have en brasiliansk angriber, nu man ikke kunne få Endrick, og så faldt valget på Roque :roll:

Men jeg håber han overrasker mig, og udvikler sig helt vild på sine svage punkter og bliver verdensklasse :glad:
Senest rettet af Drake man dec 11, 2023 9:42 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af Parla »

Drake skrev:
søn dec 03, 2023 1:23 pm
Enig med Barca80.

I de videoer som jeg har set med Roque VS et bestemt hold, der kan man virkelig se at jeg ikke har en særlig god boldkontrol eller særlig god i afleveringspillet, det skal han forbedre gevaldigt hvis han skal blive en kæmpe succes for os. Han ligner ofte lidt en boldmongol med hans middelmådige teknik og afleveringer, lidt ligesom Suraez i hans sidste sæson for Barca.

Jeg er ikke særlig begejstret eller imponeret over denne signing, da han for mig ikke virker som en verdensklasse talent.
Han har for store mangler i sit stil, så som ovennævnte og qua hans lave højde, så kommer vores utallige indlæg til at gå endnu mere til spilde, da han ikke er god i luften (Dog har han faktisk et fint hovedspil i forhold til hans størrelse) Han er heller ikke lyn hurtig, men kun en fin fart, og han er heller ikke den bedste dribler, så han kan skabe noget selv eller den bedste afslutter, selvom han score en del mål.

Så det eneste jeg umiddelbart kan se han har af spidskompetencer, er hans målnæse, ærgerrighed og arbejdsomhed.

Det virker som om ledelsen var besat af skal skulle have en brasiliansk angriber, nu man ikke kunne få Endrick, og så faldt valget på Roque :roll:

Men jeg håber han overrasker mig, og udvikler sig helt vild på sine svage punkter og bliver verdensklasse :glad:
Faktisk meget spot on. Var helt tosset med den måde han løb forsvarsspillerne ned på. Tror nu på at Roque er mere klar til La Liga end Endrick er.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af PuyolErGud »

Så det eneste jeg umiddelbart kan se han har af spidskompetencer, er hans målnæse, ærgerrighed og arbejdsomhed.
Well, jeg tænker også godt vi kan bruge en med noget målnæse, så det vil da være fint hvis det er hans spidskompetence, trods alt!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Vitor Roque

Indlæg af Lopezzz »

Rigtig mange spillere som er/var i søgelyset viser deres klasse kvalitet i andre klubber men når de kommer til Barca hører man ikke mere fra dem.
Jeg ønsker at vi ændrer vores spillestil.
Messi/Xavi/Iniesta æraen med Cruyff stil er overstået. Der skal andre boller på suppen hvis vi skal måles med de største klubber.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af !Option »

Frygter godt nok at folk nærmest forventer at han skal redde sæsonen og smide Lewandowski på porten i løbet af en uge. Allerede inden hans start hviler der et enormt pres på ham føler jeg…

Jeg tænker at hvis han kan lave 5-6 basser og et par assists krydret med god energi og ærgerrighed så vil jeg være mere end tilfreds med første halvsæson.

Hvad tænker I andre og hvad er jeres (realistiske) forventninger?
Rey Abi!

Filten
Indlæg: 1917
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 199 gange
Blevet takket: 189 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af Filten »

!Option skrev:
ons dec 27, 2023 2:19 pm
Frygter godt nok at folk nærmest forventer at han skal redde sæsonen og smide Lewandowski på porten i løbet af en uge. Allerede inden hans start hviler der et enormt pres på ham føler jeg…

Jeg tænker at hvis han kan lave 5-6 basser og et par assists krydret med god energi og ærgerrighed så vil jeg være mere end tilfreds med første halvsæson.

Hvad tænker I andre og hvad er jeres (realistiske) forventninger?
Han banker 15 kasser ind og smider Lewandowski på bænken
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano, Cesar Soto

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Vitor Roque

Indlæg af !Option »

Filten skrev:
ons dec 27, 2023 2:35 pm
!Option skrev:
ons dec 27, 2023 2:19 pm
Frygter godt nok at folk nærmest forventer at han skal redde sæsonen og smide Lewandowski på porten i løbet af en uge. Allerede inden hans start hviler der et enormt pres på ham føler jeg…

Jeg tænker at hvis han kan lave 5-6 basser og et par assists krydret med god energi og ærgerrighed så vil jeg være mere end tilfreds med første halvsæson.

Hvad tænker I andre og hvad er jeres (realistiske) forventninger?
Han banker 15 kasser ind og smider Lewandowski på bænken
Acceptabelt, den er købt! :cool:
Rey Abi!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af Tello »

Velkommen til bænken! Du er nummer 3 i køen. Det du kan se frem til er en 4 plads, tidligt exit fra Chl, trænerskifte om 1 års tid, økonomiske problemer i klubben og en lejeaftale til Real Betis om 2 sæsoner + et ukendt antal skader.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Velkommen til Roque! Glæder mig til at se ham i trøjen! :grin:

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af PeterPedal »

Tello skrev:
ons dec 27, 2023 7:14 pm
Velkommen til bænken! Du er nummer 3 i køen. Det du kan se frem til er en 4 plads, tidligt exit fra Chl, trænerskifte om 1 års tid, økonomiske problemer i klubben og en lejeaftale til Real Betis om 2 sæsoner + et ukendt antal skader.
Og et helt urealistisk forventningspres
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15010
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af Lopezzz »

PeterPedal skrev:
tors dec 28, 2023 5:30 pm
Tello skrev:
ons dec 27, 2023 7:14 pm
Velkommen til bænken! Du er nummer 3 i køen. Det du kan se frem til er en 4 plads, tidligt exit fra Chl, trænerskifte om 1 års tid, økonomiske problemer i klubben og en lejeaftale til Real Betis om 2 sæsoner + et ukendt antal skader.
Og et helt urealistisk forventningspres
For at være ærlig jeg har aldrig hørt om ham før. Navnet dukkede op på hjemmesiden og jeg tænker hvem fanden er nu det. Jeg har aldrig set ham spille så jeg venter på at bedømme ham efter 5-6 kampe.
Forhåbentlig bliver jeg positiv overrasket 🙏🏼
MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 627
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 127 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af PeterPedal »

Lopezzz skrev:
tors dec 28, 2023 7:18 pm
PeterPedal skrev:
tors dec 28, 2023 5:30 pm
Tello skrev:
ons dec 27, 2023 7:14 pm
Velkommen til bænken! Du er nummer 3 i køen. Det du kan se frem til er en 4 plads, tidligt exit fra Chl, trænerskifte om 1 års tid, økonomiske problemer i klubben og en lejeaftale til Real Betis om 2 sæsoner + et ukendt antal skader.
Og et helt urealistisk forventningspres
For at være ærlig jeg har aldrig hørt om ham før. Navnet dukkede op på hjemmesiden og jeg tænker hvem fanden er nu det. Jeg har aldrig set ham spille så jeg venter på at bedømme ham efter 5-6 kampe.
Forhåbentlig bliver jeg positiv overrasket 🙏🏼
Jeg kender heller ikke noget til ham, men hvis ellers man skal tro hvad folk skriver, så har han da alle muligheder for at blive en ægte brasiliansk Barca-legende på linje med spillere som f.eks. Emerson Royal og Arthur Melo m.fl.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 19 - Vitor Roque

Indlæg af SpillerSomMESSI »

PeterPedal skrev:
tors dec 28, 2023 10:39 pm
Lopezzz skrev:
tors dec 28, 2023 7:18 pm
PeterPedal skrev:
tors dec 28, 2023 5:30 pm
Tello skrev:
ons dec 27, 2023 7:14 pm
Velkommen til bænken! Du er nummer 3 i køen. Det du kan se frem til er en 4 plads, tidligt exit fra Chl, trænerskifte om 1 års tid, økonomiske problemer i klubben og en lejeaftale til Real Betis om 2 sæsoner + et ukendt antal skader.
Og et helt urealistisk forventningspres
For at være ærlig jeg har aldrig hørt om ham før. Navnet dukkede op på hjemmesiden og jeg tænker hvem fanden er nu det. Jeg har aldrig set ham spille så jeg venter på at bedømme ham efter 5-6 kampe.
Forhåbentlig bliver jeg positiv overrasket 🙏🏼
Jeg kender heller ikke noget til ham, men hvis ellers man skal tro hvad folk skriver, så har han da alle muligheder for at blive en ægte brasiliansk Barca-legende på linje med spillere som f.eks. Emerson Royal og Arthur Melo m.fl.
Og Malcom..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 34 gæster