Kontrakter

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Kontrakter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
man aug 29, 2022 10:13 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 10:10 pm
Fordi du har travlt med at skyde mine ned og spørge til hvordan jeg kan tro på dem. Hvad er pointen med at gå ind i diskussion når du ikke bringer modargumenter?
Du har jo allerede undermineret at jeg har det fra medier og fra journalister fra barca siden. Hvad mere kan jeg sige? Du ved jo godt hvad jeg taler om med lønningerne, for du er også på twitter, og du dømte artiklerne om de 102 mio som værende fake. Det giver ingen mening at genforhandle en kontrakt på 5 m netto, ingen, som i ingen. Som sagt ud fra dit udgangspunkt siger du fake, men jeg siger det modsatte. Jeg lægger også to og to sammen i forhold til Barto og lønningerne. Det er lidt naivt at tro at Pique ikke har været over minimum 25 m brutto, når han nærmest har ligget i det leje netto tidligere, og når vi kender til hans magt i klubben og de andre lønninger spillerne havde.
Det er muligt du har ret Isageren, men så længe dine kilder er sådan lidt rygter hist, rygter pist, blandet med diverse mere eller mindre pålidelige Twitter folks formodninger, så kan man bare ikke helt tage det alvorligt.

Klare validerede, pålidelige tal, konfirmeret fra flere sider, kan bruges. Ellers bliver det bare lidt for meget hjemmebrygget.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Kontrakter

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
man aug 29, 2022 11:10 pm
Isageren skrev:
man aug 29, 2022 10:13 pm
Piquénbauer skrev:
man aug 29, 2022 10:10 pm
Fordi du har travlt med at skyde mine ned og spørge til hvordan jeg kan tro på dem. Hvad er pointen med at gå ind i diskussion når du ikke bringer modargumenter?
Du har jo allerede undermineret at jeg har det fra medier og fra journalister fra barca siden. Hvad mere kan jeg sige? Du ved jo godt hvad jeg taler om med lønningerne, for du er også på twitter, og du dømte artiklerne om de 102 mio som værende fake. Det giver ingen mening at genforhandle en kontrakt på 5 m netto, ingen, som i ingen. Som sagt ud fra dit udgangspunkt siger du fake, men jeg siger det modsatte. Jeg lægger også to og to sammen i forhold til Barto og lønningerne. Det er lidt naivt at tro at Pique ikke har været over minimum 25 m brutto, når han nærmest har ligget i det leje netto tidligere, og når vi kender til hans magt i klubben og de andre lønninger spillerne havde.
Det er muligt du har ret Isageren, men så længe dine kilder er sådan lidt rygter hist, rygter pist, blandet med diverse mere eller mindre pålidelige Twitter folks formodninger, så kan man bare ikke helt tage det alvorligt.

Klare validerede, pålidelige tal, konfirmeret fra flere sider, kan bruges. Ellers bliver det bare lidt for meget hjemmebrygget.
Det er muligt, men vi bevæger os nogenlunde indenfor de samme nyheder og de samme historier. Jeg finder ikke disse diskussioner så vigtige at jeg ligefrem skal bringe bevismateriale og kilder frem. Jeg forholder mig til det jeg læser og ser, og det er det eneste jeg kan forholde mig til, ligesom jeg er kildekritisk med de hjemmesider Piquenbauer bruger. Og så vil jeg mene at da jeg netop er spansktalende og har læse de spanske medier siden LVG, Figo og Rivaldo, så er jeg ikke den værste når det kommer til Barca nyheder.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Kontrakter

Indlæg af Antimadridista »

Isageren@

Det er ikke en overordnet kritik, men lige i forbindelse med disk der omhandler økonomi, vil jeg blot mene at bevis for sine tal etc både er vigtigt for dig og for os andre.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster