11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2639
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 260 gange

Re: Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Isageren »

Kvoller skrev:
tors jul 21, 2022 11:15 am
Although most media outlets spoke of a fixed fee of €58m for Raphinha, the truth is that Barça only paid €48m for the Brazilian with €12m in potential add-ons, which by the way, are not easy to achieve. [marca] #fcblive 🇧🇷
Jeg tænkte nok at vi havde betalt mindre, taget i betragtning at Raphinha KUN ville til Barca samt at Leeds meldte om en “undisclosed fee”. De er blevet taget med bukserne nede af både Phillips og Raphinha.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5143
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 791 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Kvoller »

Og vi klager bestemt ikke :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af EasyBuddhist »

Must reed! The Raphinha!

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg er ikke enig med artiklen her på siden om at han ikke var god til VM.

Han var klart førstevalg i den vel mest kompetetive trup i verden og nej han var ikke spektakulær. Men jeg synes sgu han var god ! Både ift. Indlæg, driblinger, boldomgang og defensivt!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1114 gange
Kontakt:

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Lopezzz »

Tillykke til Rapha :thumbup:

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7156
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1865 gange
Blevet takket: 1111 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Dytrax »

🔵 Raphinha's attitude is starting to make the club tired.

🔴 Barça's coaching staff and some of his teammates did not like his furious reaction after being subbed off against Getafe, and it's not the first time that it happens either.

[Mundo Deportivo]
Ego som Neymar, men med talent som Alex Song. Ikke ligefrem en vinder kombination.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af A$AP »

Det er da kun fedt, at vi endelig har en spiller der viser lidt attitude. Ikke alene er han vores farligste spiller lige nu med Dembele og Pedri ude, det var han også mod Getafe, hvor han igen bliver pillet ud, alt imens andre der er langt værre igen er fredet fra udskiftning.

Filten
Indlæg: 1870
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 187 gange
Blevet takket: 185 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Filten »

A$AP skrev:
tirs apr 18, 2023 1:36 pm
Det er da kun fedt, at vi endelig har en spiller der viser lidt attitude. Ikke alene er han vores farligste spiller lige nu med Dembele og Pedri ude, det var han også mod Getafe, hvor han igen bliver pillet ud, alt imens andre der er langt værre igen er fredet fra udskiftning.
Ja enig ser det også klart som noget positivt at han viser en irriteret attitude ved at blive skiftet ud. Hvor der er andre der ingen reaktion har end “nå så er jeg færdig for i dag, pengene tikker ind på kontoen om 2-3 kampe mere”
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af DeanCassady »

Han ville være fin som breddespiller, men det er noget frustrerende at have ham som fast starter, når han hverken har farten eller teknikken til at sætte en mand. Derudover er makkerskabet med Koundé noget impotent.

Hvis vi kan få 60-70 millioner euro for ham, skal han bare skydes afsted.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14955
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1114 gange
Kontakt:

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Lopezzz »

A$AP skrev:
tirs apr 18, 2023 1:36 pm
Det er da kun fedt, at vi endelig har en spiller der viser lidt attitude. Ikke alene er han vores farligste spiller lige nu med Dembele og Pedri ude, det var han også mod Getafe, hvor han igen bliver pillet ud, alt imens andre der er langt værre igen er fredet fra udskiftning.
Helt enig. Jeg har aldrig set Rapha med opgivende attitude når han er på banen. Han er ikke superstjernen men han kæmper og kæmper helt til det sidste fløjt.
Ingen grund til at pille ham ud og smadre hans selvtillid.
Vi har ikke råd til at miste ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20368
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20368
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: 22 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20368
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 315 gange
Blevet takket: 1079 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af FCBarcelonaChr »


sorens
Indlæg: 382
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af sorens »

Diskutér


Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af !Option »

sorens skrev:
tors dec 21, 2023 1:03 pm
Diskutér

Spændende! Det ser jo alt sammen super flot ud på papiret, men sidder man nogensinde med følelsen af at det ekstraordinære eller kampafgørende skal komme fra ham? Eller de øvrige offensive spillere vi har pt. for den sags skyld.

Jeg er som sådan ikke imod at beholde Raphinha og bruge ham mere eller mindre fast, men må også erkende at det nok desværre siger mere om vores alternativer end det gør om ham. Faldet i kvalitet på vores offensive positioner de seneste vel 10-15 år er ekstremt og her kan vi endda helt udelade Messi.

Vi havde før spillere som Henry, Ibra, Villa, Eto'o, Iniesta, Alexis, Pedro, Neymar, Suarez osv. osv. De er ikke nødvendigvis alle sammen én til én bedre fodboldspillere end Raphinha (Jo, det er de nok også...), men med dem på holdet sammenholdt med Raphinha var min forventning eller mit håb om det kampafgørende (og underholdende!) langt større end det er pt.

Vores offensiv er KEDELIG pt. Jeg tager flere gange mig selv i under kampene at sidde og kigge på min telefon fremfor at følge med, da det spektakulære i 9/10 tilfælde udebliver.
Rey Abi!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 5 gæster